Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Zou wel gaaf zijn, maar daarop kan je misschien ook wel zien of t der is
Iriis_ schreef:Ik wil ook veulen foto's van Tino zien!!![]()
Astor schreef:IK GAAAAA WANT IK GAAA FEEESTUU
Emmaa_ schreef:Melissa, wat is de link van jou photobucket album?, ik dacht dat jij daar zo heel veel foto's in had staan ?
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Ik wil ook veulen foto's van Tino zien!!![]()
Schattig
Astor schreef:Emmaa_ schreef:Melissa, wat is de link van jou photobucket album?, ik dacht dat jij daar zo heel veel foto's in had staan ?
wat voor foto's?
Jane_ schreef:WILLEN JULLIE WETEN WAT IK NET KREEG![]()
VIA PB..
Astor schreef:Jane_ schreef:WILLEN JULLIE WETEN WAT IK NET KREEG![]()
VIA PB..
WATT?

!
Kirsten_S schreef:Ben zoooo happy vandaag!!![]()
![]()
Heb zo'n beetje heel nederland doorgezocht voor schoenen ! En toch maar bedacht dat ik niet zonder de schoenen van Daryl kan! Ik werd echt verliefd er op !
Dusss........ eindelijk! gingen we er heen om te passen, en ze zaten heeeerlijk, maar wel best wel hoog!
En toen kon ik nieeeet kiezen tussen zwart en grijs! Toch maar grijs gedaan, want dan sta ik nog meeeer in de spotlights![]()
![]()
Wou ik pinnen, zegt me vader: neee, ik doe het ! Ik dacht: Huh! Wat aardig (voelde me heeeel schuldig) En daarna die suppeeer mooie schoenendoos gekregen !
(ga ik voor altijd bewaren!) en toen zei me moeder (toen we net klaar waren om weg te gaan) kijken wat een leuke tas. Past mooi bij je schoenen. Dus ik denken, en me vader wou al weg, en ik vond hem eigenlijk best wel leuk, want grijs had ik nog niet. Dusssss .......
die ook genomen
! Maar wel zelf betaald!
Maar diegene die me hielp! Haalaalujaaa! Een blonde ijdele (stond zich te bekijken in de spiegel toen we binnen kwamen) jongen. En hij ging me helpen en dingen pakken. En volgens mij klikte het wle een beetje, want toen we weg gingen, zei ik tegen hem doei, en (lachte flirterig) hij ook!
Toevallig zoeken ze hulpkrachten bij sashaMaar dan alleen op zíjn tijden!
![]()
Meestal ook bij de groentenmarkt! Daar zijn pas lekkertjes! Nou,,vandaag niet, alleen maar meisjes! Voor mij is die markt meer een jongensmarkt dan een groentemarkt !![]()
![]()

Kirsten_S schreef:Ben zoooo happy vandaag!!![]()
![]()
Heb zo'n beetje heel nederland doorgezocht voor schoenen ! En toch maar bedacht dat ik niet zonder de schoenen van Daryl kan! Ik werd echt verliefd er op !
Dusss........ eindelijk! gingen we er heen om te passen, en ze zaten heeeerlijk, maar wel best wel hoog!
En toen kon ik nieeeet kiezen tussen zwart en grijs! Toch maar grijs gedaan, want dan sta ik nog meeeer in de spotlights![]()
![]()
Wou ik pinnen, zegt me vader: neee, ik doe het ! Ik dacht: Huh! Wat aardig (voelde me heeeel schuldig) En daarna die suppeeer mooie schoenendoos gekregen !
(ga ik voor altijd bewaren!) en toen zei me moeder (toen we net klaar waren om weg te gaan) kijken wat een leuke tas. Past mooi bij je schoenen. Dus ik denken, en me vader wou al weg, en ik vond hem eigenlijk best wel leuk, want grijs had ik nog niet. Dusssss .......
die ook genomen
! Maar wel zelf betaald!
Maar diegene die me hielp! Haalaalujaaa! Een blonde ijdele (stond zich te bekijken in de spiegel toen we binnen kwamen) jongen. En hij ging me helpen en dingen pakken. En volgens mij klikte het wle een beetje, want toen we weg gingen, zei ik tegen hem doei, en (lachte flirterig) hij ook!
Toevallig zoeken ze hulpkrachten bij sashaMaar dan alleen op zíjn tijden!
![]()
Meestal ook bij de groentenmarkt! Daar zijn pas lekkertjes! Nou,,vandaag niet, alleen maar meisjes! Voor mij is die markt meer een jongensmarkt dan een groentemarkt !![]()
![]()
Ben wel benieuw geworden!!
hahaha Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Woww, nu pas terug van de manege..
Lau en ik ging om kwart over 1 het bos in, en om 6 uur waren we terug![]()
![]()
![]()
![]()
Mét pauze hoor!We waren naar Laura's huis gereden! Was zooooooooooo luek!!
![]()
Der ouders hebben alleenmaal foto's en filmpjes gemaakt!![]()
Als ik ze heb zal ik ze aan jullie laten zien
Wow, zo lang!![]()
Wel lekker zeg!![]()
Ben benieuwd naar de filmpje en foto's!
Was zoo maf!
! Heb wel gelijk twee se's maar ik moet ze showen
! Krijg vast reacties als: goh kan je daar op lopen
Iriis_ schreef:Maar ik ga slapen, ben vét moee.. Slaaplekker allemaal!

!Hij heeft er ook nu een met wat ruigere vakjes (vind ik niet zoo mooi) en hij heeft ook een laars met platte schoen
!! Ook van hem !
de hak dan he
! Kirsten_S schreef:Deze wil ik!! Ook van hem !

! Hoe duur zou die zijn
!?