RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 14:01

Leeeuk op kamp!! Ik dit jaar niet helaas, maar ik wens iedereen veel plezier Haha! ! Dat gaat vast wel lukken Lachen
Wel vertellen hoe het was straks he Knipoog

Hihi, het wordt nog stiller dan het al was hier Knipoog . Nou, dan zet ik maar weer een berichtje neer. Maandag was ik weer een dagje op stal komen helpen en het was weer leuk! Lachen
We hebben de bedden van het kamphuis schoongemaakt en in het kamphuis in elkaar gezet, matrassen vanaf zolder naar beneden gegooid (hihi! Haha! ), weer een paar stallen ontsmet en schoongeschrobd en zo. Poeh, het was behoorlijk warm weer, maar wel weer erg gezellig!
Om vijf uur reed ik in de les op Otske. Ik was wel een beetje erg moe dus het ging niet fantastisch, maar het ging best lekker. Hihi, ik ben helemaal fan van hem, net als de andere Friezen Bloos . Ik had al een tijdje niet meer op hem gereden, maar het aanspringen in galop ging alweer veel beter dan vorige keer! Alleen de tweede keer ging het niet geweldig, maar dat kwam door mezelf. Ik was een beetje moe, hihi.

Nou, iedereen een heeeeel fijne vakantie en heeeeeeel veel plezier voor degenen die op kamp gaan! Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 16:15

Indeed, 't wordt wel héeel stil hier. Moet ik nodig zeggen, maargoed.
Een lesverslag zit dr ff niet in, ik ben zóoo moe van niks!
Was trouwens wel gezellig maandag! Lachen En Marileen maar rammen op die bedden, haha.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:43

En wat hoorde ik nou Marjolein? Jij reed NIET op Bravour?! Bloos! Hoe was de Haflinger? Leuker als wicko Clown ... grapje Ik wens jullie allemaal alvast heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier voor Ponykamp en geniet ervan! En ik zal duimen voor mooi weer (Als jullie dat ook even voor mij willen doen want de weersvooruitzichten voor Ierland zijn nou niet helemaal om te gillen Koe )

Nog maar ongeveer 5 weekjes wachten en dan kan ik weer naar de manege... dat worden de dagen aftellen. Vingers aflikken

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 15:35

Wahaha bedankt.

Ik hoop zo dat ik op een fries mag!
Cool

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 16:05

_Mara_ schreef:
En wat hoorde ik nou Marjolein? Jij reed NIET op Bravour?! Bloos! Hoe was de Haflinger? Leuker als wicko Clown ... grapje Ik wens jullie allemaal alvast heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier voor Ponykamp en geniet ervan! En ik zal duimen voor mooi weer (Als jullie dat ook even voor mij willen doen want de weersvooruitzichten voor Ierland zijn nou niet helemaal om te gillen Koe )

Nog maar ongeveer 5 weekjes wachten en dan kan ik weer naar de manege... dat worden de dagen aftellen. Vingers aflikken

TAMARA DAT PIKT MARJOLEIN NIET!!! HET IS WIKO!!!!

sorry, maar anders wordt Marjolein konijn boos Knipoog

Owja ik heb zwaar veel zin in kamp en Quality ook!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 14:13

QualityLover schreef:
_Mara_ schreef:

TAMARA DAT PIKT MARJOLEIN NIET!!! HET IS WIKO!!!!

sorry, maar anders wordt Marjolein konijn boos Knipoog

Ghehe, je kiest dezelfde tussenweg als Annet ^^ die schreef ook altijd Wicko, want ze wist niet of 't met een C of een K was, haha.
Nee indeed, niet op Bravourtje! Gaaaap Maar de haf was ook superleuk Lachen Hij's hartstikke braaf hoor, alleen je kunt wel merken dat 'ie voor de kar gestaan heeft, want van stelling heeft 'ie nog nooit gehoord Tong uitsteken
Ben net weer terug van de manege Lachen Ff met Wiko vrij gereden. Ging best goed eigenlijk, totdat Donja met Qual kwam én de paarden ernaast gingen rennen én Urchin ging rennen én ongeveer alles ging rennen inclusief Wiko Tong uitsteken Maja. Heb dr wel vertrouwen in.
MORGEN AL KAMP! HEB DR ZOOOOON ZIN IN! Lachen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:58

Citaat:
Ghehe, je kiest dezelfde tussenweg als Annet ^^ die schreef ook altijd Wicko, want ze wist niet of 't met een C of een K was, haha.
Nee indeed, niet op Bravourtje! Gaaaap Maar de haf was ook superleuk Lachen Hij's hartstikke braaf hoor, alleen je kunt wel merken dat 'ie voor de kar gestaan heeft, want van stelling heeft 'ie nog nooit gehoord Tong uitsteken
Ben net weer terug van de manege Lachen Ff met Wiko vrij gereden. Ging best goed eigenlijk, totdat Donja met Qual kwam én de paarden ernaast gingen rennen én Urchin ging rennen én ongeveer alles ging rennen inclusief Wiko Tong uitsteken Maja. Heb dr wel vertrouwen in.
MORGEN AL KAMP! HEB DR ZOOOOON ZIN IN! Lachen

Haha sorry, ik zal voortaan wiko zeggen Knipoog En dit keer was je dan niet de enigste die er vandoor ging haha. Tong uitsteken

Allemaal veel plezier nog een keer ja en na kamp willen we een uitgebreid verslag!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:52

Haha Lachen Check m'n HAW-topic dan! Haha! Ziet er toch best redelijk uit, voor Wiekje? Lachen
Ik ga wel even een soortement kampdagboek bijhouden Knipoog Zou ik toch al doen voor Marije, maar dan drop ik het ook wel gewoon hier Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 08:58

VANDAAG KAAAAAAMP! Cool Heb dr superveel zin in! Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:52

xSwanHeart schreef:
VANDAAG KAAAAAAMP! Cool Heb dr superveel zin in! Haha!

Amen! Afgod

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:10

HAVE FUN Haha!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:29

QualityLover schreef:

In welke weken ga je?
(Ik las namelijk ergens dat je 2 weken gaat Knipoog .)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:43

_Irene11_ schreef:
QualityLover schreef:

In welke weken ga je?

1e en 2e Knipoog Net niet in de 3e Tong uitsteken
[Ik ben Donja dan wel niet, maar ik weet het wel ^^]

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 13:07

xSwanHeart schreef:
Haha Lachen Check m'n HAW-topic dan! Haha! Ziet er toch best redelijk uit, voor Wiekje? Lachen
Ik ga wel even een soortement kampdagboek bijhouden Knipoog Zou ik toch al doen voor Marije, maar dan drop ik het ook wel gewoon hier Lachen

Gehehe Schijnheilig

En ja, dat gaik ook voor jullie doen Cool

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 17:16

xSwanHeart schreef:
In welke weken ga je?

1e en 2e Knipoog Net niet in de 3e Tong uitsteken
[Ik ben Donja dan wel niet, maar ik weet het wel ^^][/quote]
Jammer! Ach gut

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:55

zozo dames, veel plezier op kamp!!!
Ik heb geloof ik zaterdag weer een lesje maar dat weet ik niet eens zeker...heb het ergens wel opgeschreven geloof ik...

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 11:22

Sarah, volgens mij wel Knipoog Ik heb je volgens mij nog zien lopen Tong uitsteken

Nou eerste week kamp overleefd Tong uitsteken nu de tweede week nog! Ik hoop met zulke lieve kindjes als de eerste week! Channa en ik hebben en erg veel zin in!

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:23

Veel plezier ermee Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 18:11

Ja wel willen uitgebreid verslag van kampweek 1 Haha! En nog veel plezier en succes met de kindjes van week 2 donja Knipoog Haha!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 18:29

donja: lopen? waggelen bedoel je Tong uitsteken (erg last van mn knie...dan ben ik net een eend hahaha)

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:06

even oftopic: zijn er nog mensen die tijd/zin/goed genoeg zijn om een jong paard door te rijden? PB me dan even Vork

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:43

i wish lotte...
Ik heb zaterdag net mn eigen 2 jarige gekocht!!!
Afbeelding
mooi he???

Ben heel benieuwd naar de kampverhalen!!!

itske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:42

Ik ga zondag op kamp

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:39

itske schreef:
Ik ga zondag op kamp

Ik ook!! Haha!
Eindelijk iemand op bokt die dan ook gaat!

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:49

_Irene11_ schreef:
itske schreef:
Ik ga zondag op kamp

Ik ook!! Haha!
Eindelijk iemand op bokt die dan ook gaat!

Ik ga dan ook (duh Clown ).