? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? K_im schreef:Hoe ken jij 'm dan?
K_im schreef:Ok, jammer..
Ik vind het iig een super paard

vraagt wel veel aandacht tijdens het poetsen, maar dat vind ik wel gezellig
Hij zit altijd wel aan iets.. (deken, halstertouw etc.) Luisterd wel (even) als je er iets van zegt maar gaat daarna rustig verder.. Hij vind het ook geweldig als je gewoon bij 'm komt staan.. K_im schreef:Tijdens het poetsen blijft ie niet rustig staan zegmaarHij zit altijd wel aan iets.. (deken, halstertouw etc.) Luisterd wel (even) als je er iets van zegt maar gaat daarna rustig verder.. Hij vind het ook geweldig als je gewoon bij 'm komt staan..
Ziet er leuk uit.. Was met opstijgen wat druk, maar tijdens het rijden helemaal niet aan het been.
en kon er uiteraard niets aan doen.. Wel last van mijn onderrug nu, maar dat gaat ook wel weer over
Hoop dat je met jumping geen last meer van je rug hebt, want dat gaat niet fijn zijn op die stoeltjes daar... Ik rijd nu alweer een aantal weken op Zorba en 't gaat steeds beter.
ponyparadijs schreef:K_im schreef:Tijdens het poetsen blijft ie niet rustig staan zegmaarHij zit altijd wel aan iets.. (deken, halstertouw etc.) Luisterd wel (even) als je er iets van zegt maar gaat daarna rustig verder.. Hij vind het ook geweldig als je gewoon bij 'm komt staan..
Hahaha zo herkenbaar!
Hebben jullie sinds kort ook een bonte merrie op stal?
Zwart bont. geloof kleine E maat! Ze heet Layla of Lola!
maar ze is verkocht aan een instructrice bij ons (haar paard heeft ze helaas moeten afmaken
) maar volgens mij is ze heel blij met Laila, leuk paardje is het!
), maar het gaat steeds beter nu! 
met dikke billen 

heb je het nog wel naar je zin daar?
verder weet ik niet zoveel eigenlijk (kom niet zo heel veel op de manege, omdat ik laatst geopereerd ben
? Als dat zo is, bied ik me wel eens aan hoor