Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Mijn broer wordt 8 mei 19 en dat jaar erop al 20.
20 klinkt zo oud
XxXFlowerXxX schreef:van lies zelff![]()

! Echt onzin waarvoor ik naar school moet..

fallenangel3 schreef:oh en op pampus, maar van wie ik toen les had weet ik echt niet meer...
Ook naar de paarden toe. ZEe rookte onder de les en blies de rook uit naar het paard's hoofd toe. Pff en die was Rabo Talent van het jaar.. 
Vanavond hockeye met reees.

Elja schreef:Goodluck mel.fallenangel3 schreef:oh en op pampus, maar van wie ik toen les had weet ik echt niet meer...
k heb les gehad van Carry en Angela.
Angela was echt asociaal.Ook naar de paarden toe. ZEe rookte onder de les en blies de rook uit naar het paard's hoofd toe. Pff en die was Rabo Talent van het jaar..
Nou k ben vandaag lekker vry.Vanavond hockeye met reees.
Kon wel beter, maarja..

Astor schreef:Ja jij bent lekker vrij El
Zitten jij en Resy allebij op Hockey?
Ik heb nu tussenuren..
en daarna moet ik weer naar school voor maatschappijleer =S

En ook zn schoenen hahaha.

DenK4ever schreef:een uitstuurbrief?? wtf is dat dan??

(
)
..Aangezien ik nu gewoon doodleuk op de computer zit, terwijl die andere dat stomme techniek doen..( Onse techniek lerarES mag ik echt niet..! Wat doet een vrouw hier bij techniek?
En ze is ook nog eens pot..)
Tenminste met z'n 2e nakomen..!
Melanieetjuh schreef:Dan ben je de les uitgestuurd. Dan mag je de hele les niet meer het lokaal in.
En ik had nu blokuur. (2uur dus, ) En ik mag me niet vertonen in de klas.
Gelukkig had ik 1 hele lieve docent, Mevr Zoomers, (nederlands) en mocht ik bij haar in de klas komen, zodat ik me niet zou vervelen. Heb ik samen met haar klas een film gekeken
En om 1uur was ik naar beneden gelopen, want bovenbouw had pauze..maar ik heb Wouter niet gezien..(
)
Opzich..zo lijkt dit best wel relaxt...Aangezien ik nu gewoon doodleuk op de computer zit, terwijl die andere dat stomme techniek doen..( Onse techniek lerarES mag ik echt niet..! Wat doet een vrouw hier bij techniek?

Praat jezelf er onderuit.
Doe ik ook altijd.
Elja schreef:Melanieetjuh schreef:Dan ben je de les uitgestuurd. Dan mag je de hele les niet meer het lokaal in.
En ik had nu blokuur. (2uur dus, ) En ik mag me niet vertonen in de klas.
Gelukkig had ik 1 hele lieve docent, Mevr Zoomers, (nederlands) en mocht ik bij haar in de klas komen, zodat ik me niet zou vervelen. Heb ik samen met haar klas een film gekeken
En om 1uur was ik naar beneden gelopen, want bovenbouw had pauze..maar ik heb Wouter niet gezien..(
)
Opzich..zo lijkt dit best wel relaxt...Aangezien ik nu gewoon doodleuk op de computer zit, terwijl die andere dat stomme techniek doen..( Onse techniek lerarES mag ik echt niet..! Wat doet een vrouw hier bij techniek?
Daar moet je niet mee spotten he.
Maar tis wel vervelend voor je.Praat jezelf er onderuit.
Doe ik ook altijd.

Elja schreef:"Het wa helemaal niet mijn bedoeling om u te beledigen!"