haha ik stuur wel even een PM naar een mod of we in de MHK of desnoods JHK of HK mogen als jullie het er ook mee eens zijn?? oh kan iedereen die hier regelmatig is trouwens in de HK posten?
Haha waarschijnlijk wordt deze toch verplaatst dus dan maakt het niet zoveel verschil maar nog ff de reactie van lotte en saskia afwachten.. uhh hebben we nog meer vaste posters?
O ik vind het goed hoor, gaat het dan naar HK of naar MHK? MHK is rustiger, hoef je niet zo ver te zoeken (Tja ik ben lui ) Fenn zie ik hier de laatste paar pagina's ook niet meer...
Ik ga waarschijnlijk ook stoppen met de opleiding, maar heb besloten dit jaar nog af te maken...
Hee meidee; mijn kat is naar de dierenarts geweest en onder narcose enz geweest.. maar mag hij denk je wel een beetje koffiemelk of zou hij dan gaan kotsen?
Nouja ik geef meneer maar niks want hij heeft ook speciaal voer dus miss moet hij alleen water drinken ofzo.. Ben helemaal achter hem aan aan het rennen omdat hij overal op wil klimmen maar hij is beetje te stoned
jullie schrijfen met zijn 3e gewoon even 1 heel bladzijde vol metjullie krijgen we hem wel vol
maare wat is een hk topic? en eh ik kan dan wel een mailtje naar mod stuuren als dat moet aangezien het ook mijn topic is die ik heb geopend en ik contact heb met de mod die over dit ding gaat dus als ik weet wat het is
owjaa dat is dan misschien wel handiger een HK topic is een topic in de MHK (manege huiskamer), JHK (jeugdhuiskamer) of de gewone HK (huiskamer) hier mag je wel offtopic en one-liners plaatsen ook draagt dit niet bij aan je berichtenaantal