Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kenny4ever schreef:huh ons topic verplaats? waar kan ik hem nu voortaan dan vinden:P
kenny4ever schreef:ohh okeis ons topic nu undercover
KellyG schreef:en mag ik even iets kwijt aan degene die nog op hcb rijden. ik ga geen namen noemen, misschien dat jullie zelf snappen over wie ik het heb:
Ik en kim hebben het altijd leuk naar ons zin gehad op hcb, nooit geen ruzie met iemand, leuk met iedereen op kunnen schieten.
Wij zijn daar weggegaan met een bepaalde reden, die niks te maken had met de manier hoe het op barendrecht met mensen op stal onderling ging.
De stalling daar kost 360 euro, als je dat afweegt tegen een paddock, buitenbak en longeerbak waarin je kan zwemmen en een binnenbak wat meer op een duinrit lijkt, dan kan je je bedenken dat dat het geld niet echt waard is.
Ik vind het zwaar kinderachtig en heel erg jammer dat er hier in dit topis zo raar gereageerd wordt, laat iedereen vrij om zn eigen keus te maken, of zn paard nou op hcb staat of op waalzicht of op simonshaven of weet ik veel waar. Of waar je op een manegepaard rij
Gerda en bobby zullen er best de pest erin hebben dat Joanne waalzicht overgenomen heeft, en er zal op hcb best aardig wat over gebabbeld en geouweh*erd zijn, maar dat is iets tussen gerda,bobby en joanne, laat hun dat lekker zelf uitzoeken.
sorry kim dat ik je erbij betrokken heb, maar was het zielige gedoe hier een klein beetje zat en wou ff mn ei kwijt. Zo ei neergelegd!