Dus excuseer me als ik je ff niet meer herken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loveable schreef:Haha ja ik wil ook wel gaan, ik moet nog even kiezen of voorjaars of herfstvakantie! Voorjaars komt me eigenlijk beter uit.. dus ik moet nog even kijkenBrendy en Nefaé gaan ook in de herfst nog geloof ik!
Marleen ken ik al en jou heb ik ook wel gezien Roxxiej!
Roxxiejj schreef:Nou, jullie 2 en ik ben er zowiezo al
We gaan meeten dus? haha
Roxxiejj schreef:Ik heb veel te veel mensen al gezien, ik hou het niet meer bij![]()
Dus excuseer me als ik je ff niet meer herken
Maxielover schreef:Hoi,
ik ben dit jaar voor het eerst op ponykamp geweest bij Manege Erve Meenderinkboer in Markelo (Overijssel). Ik was daar 3 weken, omdat mijn ouders die tijd in Italie waren en ook omdat ik dat zelf heel graag wou. Ik vond het echt een supergaaf kamp !!!Goed verzorgde en leuke paarden en pony's, leuke lessen en ritten en het eten was ook lekker.
Ook werden er leuke activiteiten georganiseerd met en zonder paarden.
Wat we allemaal deden in een week :
- 2x per dag rijden (springen, dressuur, buitenritten)
- zwemmen (met goed weer)
- poetswedstrijd
- dressuurwedstrijd
- springwedstrijd
- dagtocht
- barbecue
- allerlei spellen
- speurtocht
- filmopnames gedurende de hele week
En nog veel meer. Echt super !!!Veel mensen vroegen of ik het wel leuk vond, 3 weken. Ja en nee. Het is lang, maar als het gezellig is, vliegt de tijd. Hoewel ik Max (mijn Haflingertje) ook wel ging missen. Die had ik niet mee genomen, omdat hij last van zijn been heeft en ik het zielig vind om hem 2x 2 uur lang in de trailer te laten staan en dan een beetje te niksen in een stal op vreemd terrein. Daarom heb ik hem lekker thuis gelaten, hij had 2 maanden vakantie in het land en daar werd hij in de gaten gehouden door vrienden, die daar dagelijks komen.
![]()
Zo waren mijn weken : Week 1 was super, leuke groep en veel lol gehad. We waren met 36 man. Week 2 was minder, met 59 man en een stel wat minder leuke meiden.Maar ook heel gezellig. Week 3 maar met 19 man, en juist daardoor superleuk !!
Lekker veel keus in de paarden, je leert de mensen sneller kennen en dus maak je ook sneller vrienden.
Maar nu mijn vraag : Zijn er bokkers die hier ook zijn geweest of erover gehoord hebben, en zoja wat vinden jullie ervan ? Ik ben benieuwd !!!![]()
Groetjes Anne-Sophie