stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:04

Heb ik je toch nog gezien op stal Ellen Haha!
Wij hadden precies t zelfde idee. Ik hoorde hier opeens beetje onweer.
Terwijl t nog niet regende, en ik was aan t eten!
Broodjes gezond Vingers aflikken
Ik heb broodje meegenomen in de auto en we zijn meteen naar stal gegaan.

Inderdaad shir! Mijn voorkeur is ook zeker om buiten te staan. lekker fris voor de paarden. Maar gelukkig kan je hier zelf kiezen. Haha!
Ik moet morgen trouwens om 10 over half 12, en 10 over 12.
Zal je ook nog ff sms sturen aangezien je hier nu niet meer bent Haha!

Ja, ik kon helaas niet met Wil mee vandaag (sorry dude Knipoog), omdat ik morgen wedstrijd heb. Als ik wedstrijd heb ga ik nooit stappen op zaterdag. Tenzij ik op zaterdag avond rijd natuurlijk Tong uitsteken
Maar.. als je 3 paarden start zit de kans erin dat ik op beide dagen moet rijden Tong uitsteken (en dus gewoon nog steeds niet ga stappen op zaterdag Haha!)

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:14

Ik zie dat ik nog even alleen ben hier.

ELLEN?!?!?!?! Waar ben je??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:24

Joehoeeeee Doei! HIERRR ben ik! hahaha
Ik ben morgenochtend op stal, en ik kan je zien rijden dus Daan!
Moet je 3x starten? oohjjaa op Fury, San en Omar! poeheeeeee Cool
Ik moet helaas morgen middag weg, en kan dus niks in de B zien. Aangezien ik er serieus over denk om een startkaart aan te gaan vragen, moet ik toch wel ff bekijken tegen wie en wat ik het allemaal moet opnemen he? hahaha
Ik start dan toch pas in januari hoor, dus ikkan nog ff 'oefenen' hahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 17:29

he het is erg rustig
ik ga zo om half 9 op pascha rijden en bo los in de bak rijden als er niemand is anders kan ik niet rijden Verdrietig

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:42

nou bren ben benieuwd hoe het is gegaan laat je t ff weten? en dude gefeliciteerd met je winstpuntje he Haha! weer 1 erbij! ik zit nu bij marianne in huis leuk zo in je eentje haha

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:59

Wie heeft een winstpuntje? Daan? Met welk paard? (aangezien ze er 3 moest starten..) 1 winstpuntje maar? Tong uitsteken Haha!

Ik ben ook benieuwd hoe het ging met Pascha onder het zadel, Bren erop, en Bo ernaast... Hopelijk komt Brenda straks nog verslag uitbrengen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:26

Hi Majo welkom in ons eigen topic Haha!

Daan moet er volgende maand 3 starten Elllen Haha! Deze maand heeft ze alleen San gestart in de M2. Omar is ziek en Fury begint volgende maand weer Tong uitsteken

Ze heeft met San 1 winstpunt in de M2 gehaald OK dan!

Ben net thuis van stal trouwens. Was erg gezellig in de kantine Tong uitsteken
Ga nu ffe lekker douchen.

Tot straks

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 21:28

verslag pascha onderhet zadel Haha!
pascha vond het erg leuk, ik weet nu zeker dat pascha het erg heb gemist het rijden. en bo ja die was gewoon super braaf. me vader had bo vast in de bak omdat er nog meer mensen aan het rijden was. en ja ik had netjes gevraagt ofze het erg vonden als ik met merrie en veulen even in de bak kwam rijden 20min,maar gelukkig vond ze het niet erg Haha!
dus me vader met bo in het midden van de bak en pascha op een volte om bo heen Haha!
morgen avond rond kwart voor 10 ongeveer mag bo los mee rennen Haha!
bo vond mij wel eng hoor zo hoog Tong uitsteken
hij keek omhoog en schrok zich kapot Tong uitsteken
meteen tandenklapperen hahaha maar hij was echt mega braaf

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:35

Leuk Bren! Daar zal Bo ook wel aan wennen.. alles wat hij voor het eerst ziet/doet is eng! hahaha
Was hij al eerder in de binnenbak geweest?

Ohja, volgende maand start Daan 3 paarden, Annemiek, dat was ik ff vergeten.. Hoe zou ze Omar nou kunnen starten he.. dom van me! Gestoord Hoe is het nu met Omar trouwens..?

Gefeliciteerd hoor Daan!! sorry dat ik toch niet gekeken heb, was net te laat.. sorry! Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:40

Klopt wat Annemieke zegt Ellen. Haha!

Als alles oke is moet ik er volgende maand 3.
Ik had namelijk besloten om Fury weer in september te beginnen, aangezien we dan naar binnen gaan en de wedstrijden dus weer op zaterdag avond, en zondag zijn!

Dat is wat makkelijker met 3 paarden starten.
Maar nu gaan we volgende maand wel naar binnen, maar doen ze geen wedstrijd op zaterdag avond omdat er dan 1 of ander groot gebeuren in Ermelo is (weet niet wat) en hun ervaring is dat bijna niemand op zaterdag op komt dagen dan. Gestoord

dus ik denk dat het vanaf oktober pas weer op zaterdag avond en zondag is.

Ik heb mijn 2e proef heel lekker gereden, en mijn 1e proef is het hele linker galop gedeelte verpest.
Hij was heel stout Clown en sprong 2x verkeerd aan, viel daarna uit de galop tijdens mijn gebroken lijn contragalop. en sprong ook nog een wissel toen ik hem terug nam uit de middengalop. Daar had ik allemaal 3en Bloos (dat is logische)
1e proef had ik 170 wat dus ook wel terecht was. En mijn 2e proef vond ik een beetje lager gejureerd dan verwacht. Daar had ik 180 precies terwijl die een stuk beter ging als mn eerste want hij sprong niet meer verkeerd aan en deed alles goed.
Maar wel een winstpunt! En dat is toch lekker!

IK ga nu ook lekker douchen, want ben hartstikke moe!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:42

AnneOmie schreef:
Hi Majo welkom in ons eigen topic Haha!

Daan moet er volgende maand 3 starten Elllen Haha! Deze maand heeft ze alleen San gestart in de M2. Omar is ziek en Fury begint volgende maand weer Tong uitsteken

Ze heeft met San 1 winstpunt in de M2 gehaald OK dan!

Ben net thuis van stal trouwens. Was erg gezellig in de kantine Tong uitsteken
Ga nu ffe lekker douchen.

Tot straks

T was inderdaad gezellig ja! met de geplofte kroketten Tong uitsteken Haha!

@Ellen: lekker is dat zeg! Tong uitsteken haha geeft toch niet Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:03

Hahaha ja die geplofte kroketten waren wel lekker Tong uitsteken Vond de vlammetjes tosties ook wel lekker trouwens en viel me wel mee hoe heet ze waren.

Zo lekker fris onder de douche vandaan en nu maar haren fohnen. Bah morgen weer werken Misselijk Heb er echt totaal geen zin in maarja heb bijna geen enkele dag zin Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:21

Zoek je een andere leuke baan..! Haha! Haha! (makkelijker gezegd dan gedaan he)...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:22

Lollig dat Bo mee was Bren. Vindt Taams t goed als Body los in de bak gaat? Lijkt me wel heel lastig rijden voor je...

Ilion ging niet erg goed vandaag, zeker in t begin liep hij met zijn achterbenen niet fijn; hij zet er 1 korter weg. Helaas had ik niet de ruimte om even 10 minuten te drafen en werd de volte daardoor te klein en voelde ik m achter weg zakken dus ben ik gestopt: balen! Mag ook de buitenteugel niet aannemen dus kan niet echt een kleinere volte draaien. Ik ga morgen nog maar n x proberen en hoop dat ik dan wel de ruimte heb, want Ilion gaat wel iets beter lopen na een paar rondjes, dus beweging lijkt wel goed te zijn.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 22:27

klote shir dat ilion niet goed loopt Boos!

wie weet wat voor weer het morgen wordt ??
zal wel geen mooi weer zijn, dus bo en pas maar weer niet het land op Boos! arme bo moet ie maar weer zwemmen in de paddock Tong uitsteken

jaja ik heb het gevraagt aan piet Haha! bo mag los in de binnenbak Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:46

Ik neem aan dat hij los mag als je alleen in de bak bent toch Bren Verward Haha! Zal anders een leuk zooitje worden want ieder paard wil achter dat kleine ding aan want ze vinden hem allemaal leuk Tong uitsteken

Heb geen idee wat voor weer het morgen wordt zal wel weer knudde zijn.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:46

Grappig Bren dat t mag. Zal wel een heel schattig gezicht zijn; kleine body zo los. Ben benieuwd hoe lastig hij het zijn moeder (en dus jou) gaat maken met rijden hahahaha.

Ilion komt er wel weer hoor! Moet gewoon even heel rustig aan doen met m. En de ruimte! Want te klein voltes is echt veel te zwaar voor m en t feit dat ik mijn rechterhand niet mag gebruiken maakt t lastiger. Van de week gaat Karin me weer helpen, want gister ging t heel goed eigenlijk.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:47

Ik dacht dat het morgen wel wat beter weer zou worden..! Haha!
Ik heb Bella en Raisa vandaag ook niet op het land gezet, het is echt een zwembad nu Boos!

Vandaag ook Bella weer gemasseerd, en het emmertje water erna... klok klok klok... hahaha en ff later stond ze te plassen. Goedzo, WEG met die afvalstoffen!
Wil jij morgen Bella's rug nog eens voelen, Shirley? Ik vind dat ZO moeilijk, om het goed te voelen. Maar toen ik Raisa voelde, merkte ik wel verschil, Raisa is veel zachter dan Bella!

hahah ja, ik denk dat Bella er ook wel achteraan zou gaan in de bak! hahaha
Ik neem inderdaad wel aan dat het goed is als er niemand anders in de bak aan het rijden is...? Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:52

Als ik t niet vergeet zal ik morgen wel even bij Bella voelen Ellen, als ze binnen staan dan hahah. Ik ga eerst na mijn werk Thimo ophalen bij de oppas en dan kom ik naar stal, Ilion en Missie doen. Ben je ook morgenavond op stal Ellen?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:54

Was ook een heel leuk gezicht!! Ik heb het gezien Tong uitsteken Ger had nog zijn handen voor aan Bo want Bo wou hard achter zijn mama aan. Pasch was super braaf!!

Komt wel weer goed met Il Shir. Het heeft even tijd nodig. Fijn dat Karin je wil helpen.

Trusten meiden, ga mijn bed opzoeken.

Nieuwe baan gaat hem nu even niet lukken Ellen. Heb een vast contract en ben niet van plan op dit moment mijn zekerheden weg te gooien. Als ik straks op een opdracht zit heb ik het vast beter naar mijn zin.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:57

Het wordt morgen ook kl*te weer met 70% kans op neerslag, dit staat op nu.nl:

Vooruitzicht voor de komende dagen:

Aanhoudend wisselvallig met af en toe zon en van tijd tot tijd een regen- of onweersbui. Middagtemperatuur oplopend tot 21 graden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:59

hahahah dit stond er ook:

IJmuiden

In IJmuiden bood de politie zondag hulp aan inwoners die kampten met wateroverlast. Verscheidene straten werden tijdelijk voor verkeer afgesloten, omdat water door langsrijdend verkeer bij de woningen naar binnen spoelde. Een aantal kelders, waaronder die van het politiebureau, liep onder. Ook liepen twee doorgangen onder viaducten onder water.

Het water stond daar zeker een meter hoog waardoor twee auto's begonnen te drijven. In Amsterdam kreeg de politie tientallen meldingen van ondergelopen kelders.

Ik zie die auto's al voor me.... daar wil je niet in zitten!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:09

Ohh nee echt niet! vreselijk toch, al dat water.. daar word je echt niet vrolijk van!! Verdrietig

En van het weer dus ook niet, de komende dagen NOG meer regen! Hebben we nog niet genoeg gehad?

Bella staat dus binnen, Shirley hihi, met dit weer. Ik ben er morgenochtond, Raisa en Bella ff doen. Wil wel Bell longeren, trek me regenjas wel aan! haha

Lief dat Karin je helpt, Shir, tof mens Haha!

En Annemiek, je hebt gelijk, je gooit niet zomaar je zekerheid weg... Ik heb het een paar jaar geleden wel gedaan, en kijk waar ik nu ben (werkeloos) maar ik moest wel.. (ander verhaal Tong uitsteken )

Jammer dat ik het niet gezien heb, Bodyguard achter z'n mams aan in de bak hahaha Zie het al helemaal voor je. Leuk beessie is het he? Haha! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 23:12

kom je morgen avond kijken.
ikga er om kwart voor 10 op

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:15

O en Ellen doe Bella even haar zwembandjes om bij t longeren! Hahahahah.
Ja lief he dat Karin me helpt, ik merk echt dat hij dan beter loopt als ze zegt wat ik moet doen. Ze is ook al wat verder met de AdB manier en vanaf de grond zie je ook wat Ilion doet, al ga ik t steeds beter voelen is t toch lastig.