ik heb mijn hele week volgeplant met werk... diepe zucht. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb mijn hele week volgeplant met werk... diepe zucht. 

Fenn schreef:ja dat is waar![]()
misschien omdat mensen die werken constant geld verdienen en wij arme schooliertjes het van onze vakantie baantjes moeten hebben
, kun je straks nog veeeel meer uitgeven

) dan ben ik 2 weken weg en ga ik dus op een zondag weer naar huis.
zie het al je hebt een druk progamma

Citaat:vraag ik me altijd af of de tijd niet wat sneller kan gaan omdat ik me verveel.
ik verveel me niet

We wonen hier bij een frambozenkweker, dus we proppen onszelf elke dag vol met ongeveer voor 6 pond (jeweetwel, van die britse eurie's) aan gratis frambozen. Onze stageplek, het National Bird of Prey Centre, is helemaal geweldig! Ik wil hier stiekem niet meer weg, maar dat mag mijn vriendje niet horen. We hebben onze "eigen" Harris Hawk (een soort havik) gekregen, om dagelijks te wegen, buiten te zetten en binnen te halen (ze gaan overdag als het niet regent op een zitstok op een grasveldje, zodat het publiek ze goed kan zien. Zitten dan vast aan een touw (klinklt zielig, maar is het niet! in de natuur zitten die beesten ook 98 % van de tijd op een boomtak). We hebben al een paar keer vogels mogen vliegen, dat is zoooo cool. Je hebt dan zo'n grote leren handschoen aan, want als ze op je blote hand gaan zitten kan je naar het ziekenhuis om hechtingen te halen.. De vogels mogen dan lekker doen waar ze zelf zin in hebben, lekker vliegen. Alle vogels in het centrum zijn trouwens in gevangenschap geboren, en zijn dus getraind om aan shows mee te doen, wat ze geweldig vinden.
)
sommige mensen blijfen wel "hangen"hoor
, ze vierden het op het lamoen, was best gezellig
marleen weer even gesproken, was ook lang geleden dat ik die gezien heb