) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Ik was gister nogal laat gaan slapen en dan ben ik in de morgen niet mijn bed uit te branden....Ik zou zo nog een paar uur terug kunnen kruipen hoor
Hoe bevalt je nieuwe stageplek eigenlijk Ireen? Nou hier wordt de sfeer alleen meer gespannen, die onzekerheid zorgt nou niet bepaald voor een relaxte omgeving hier en dat is natuurlijk wel te begrijpen. Ik hoop dat er snel knopen worden doorgehakt zodat iedereen zo'n beetje weet waar die aan toe is 
Morgenmiddag ook weer les van Connie, we gaan weer even aan wat dingetjes werken
Ik hoop dan wel dat het beter weer is dan vandaag want het komt hier met bakken uit de hemel.
Tonke schreef:Al ik voor jullie iets terug kan doen (wat mijn rugje toelaat) dan hoor ik het wel. Liefs Tonke.
Serada schreef:
Ghitta ik hoop dat het klikt tussen Kristel en Freedje, zou wel heel leuk zijn. Laat je het ons nog even weten???
ben benieuwd .. k ga me ef omkleden en dan gaan we dr ef ophalen en dan maar op naar stal
hihihi
hihihi
Leuk dat het zo goed klikte met Kristel en gezellig dat ze dan bij ons komt rijden. Het is ook een klein wereldje hoor..!

Het is echt een schatje en ze heeft nog helemaal zachte, witte hoefjes. Ze zat onder het slijm en was helemaal aan het bijkomen. Ze heeft een koppie om te zoenen, je zou haar zo meenemen en thuis onder de dekens stoppen