Heej! Het is wel wat stil de laatste tijd in ons topic Ik heb niks bijzonders beleefd, zaterdag op azot gezeten omdat ineens iemand op rover wilde, die vroeg het wel aan me en of ik t erg vond, had gewoon eerlijk gezegd dat k t niet leuk vond aangezien t nu zo goed gaat maargoed toch op azot gezeten en wat heerlijk om eens een hele les zonder fratsen te rijden
nou jennifer, jij ook en de rest natuurlijk ook een hele fijne kerst en een super 2008!
ja dat wel he Claudia! haha lekker ontspannen op azot heeft iedereen een fijne kerst gehad?
Ik heb .. pff niet deze woe maar daarvoor op Azot gereden In het begin was tie een beetje sloompie en beetje raar aan het doen met zijn hoofd maar toen ineens werd tie actief en toen ging het goed! En toen de galop.. nja ik was de enige die ging galloperen dus dacht Chris dan ga ik maar ff wat oefeningen verzinnen haha Jha rijd maar ff een volte.. en uh ja stop maar bij A.. en dan weer aangalloperen. Was ok wel is een keertje leuk! haha , maarja gisteren helaas niet gereden vanwege kerst..
hej ja heb een fijne kerst gehad hoor en hoe is het nu eigelijk met toi toi? ben benieuwd
nou heb vandaag sinds een week weer gereden en de paarden hadden allemaal een week stil gestaan dus heb een paar goeie bokken uit moeten zitten maar ja is helemaal geod gekomen
Toy toy is nog steeds kreupel Christ had hem vorige week vrijdag laten lopen maar het ging echt helemaal niet, na een half uurtje ofzo wilde hij echt niet meer op dat been staan dus dat gaat nog wel wat langer duren tot het hersteld is..
En annette, het is inderdaad heerlijk om op azot te zitten haha Had nog een mooie slogan bedacht met mn nichtje; Geen fratsen, dat scheelt. Azot. En dat bij A stilstaan, aangalloperen, en die overgangen oefenen enzo is inderdaad heel leuk en heel leerzaam, dat deden wij ook vaak bij jamie in de les
Nou ga ik me snel omkleden en dan vlug naar mn lieve rover En al die andere scheetjes natuurlijk
Tja, is het zo dat de manege gewoon doorgaat ? Ook op feestdagen? En dan bedoel ik de lessen! Een feestdag dan gaat iedereen toch rusten en ben je vrij? Nu weet ik het dus nog niet zeker, ik zal wel even moeten bellen. Toch bedankt iedereen!
Ow is annet een blonde instructice? Hoe bedoel je, houd zij er eind 2008 mee op? Ik krijg geen les van haar maar had wel graag les van haar gehad! Anyway, bedankt,nu weet ik het zekr! grrrrrrrrrrtjes en de beste wensen!