manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eknein

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:19

ach ja.
ik loop nu met krukken, ik mag alleen opstaan als ik naar de wc moet.
als ik m'n been stil heb dan valt het wel mee.
ik verveel me alleen heel erg, door dat ik de hele dag op de bank moet liggen.
Maar ik kan vast alweer lopen als reealer begint.
en paardrijden is makkelijkere dan lopen Tong uitsteken. . dus.. haha
dat wil ik voor geen goud missen! (reelaer)
op wie ga je dit jaar denk je?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:22

Hmm, weet t nog niet zo goed, Hera lijkt me erg leuk, maar Indy vind ik ook niet vervelend! Hangt er ook van af op wie Inus wil & gaat!
Hoop echt dat je meekan hoor, jij kan toch makkelijk op een paard blijven zitten? Neem ik m wel mee aan een touwtje, hoef jij verder niets te doen! Tong uitsteken

eknein

maare hoest nou met de liefde thirz.. haha daar heb ik ook al lang nix meer over gehoord Tong uitsteken

eknein

haha ..
toscana he Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:25

heb echt weer zin in reelaer Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:27

Hmm, laat ik mn liefdesleven maar niet op bokt bespreken...niet dat t zoveel boeiends is hoor! Clown
Owja, Tosacane lijkt me ook nog een leuke optie ja..en Paola trouwens ook...dan moet ik Frouk ff lief aankijken! Bloos Dus alle opties staan nog open!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:29

haha..
paola ken ik niet ..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:30

Jawel joh! Die bruine! En ze heeft vorig jaar een veulen van Arendt gekregen! Moet je maar ff op de Reelaer-site kijken!
Maarre, we praten lekker over paardoes he, hihi Haha!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:32

hihi of niej dan. moet nog steeds een keer naar zeeland gaan he..
tis alleen stukkie rijden. maare moet gaan slapen van me mams. maar kan nog wel ff praten. kan toch niet uit m'n stoel komen. m'n krukken liggen te ver weg Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:35

Hihi! Maar rusten is goed voor je, dus doe maar! Ik ga ook zo nog ff lekker tv kijken! En je komt wel pas naar zeeland als je weer helemaal beter bent he, kunnen we een strandrit maken!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:36

leuk Lachen Lachen
heb der nu al zin in..eerst nog donderdag naar het ziekenhuis. voor de 3de keer in deze week Tong uitsteken

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:37

weltruste

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 21:38

Nou, suc6 met alles en denk positief he: paardrijden is goed voor de genezing! Bloos
Truste!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 13:31

ja nien je moe wel komen! gwoon tegen je been zeggen dat ie snel moet genezen
Tong uitsteken enne thirz wel flauw hoor dat je hier je liefdesleven nie wil bespreken! alleen heel bokt kan maar mee lezen *)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 14:43

Nou, vandaag dus eindelijk weer langs Len geweest. Hij had een nieuw vriendje, dus hij staat niet meer alleen. Lovers Echt een leuk beestje, een vosmerrie van 5 die ook te koop staat. Echt een knuffelpaard, heb een half uurtje in de wei gezeten en dat beest wilde maar aandacht! Knipoog

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:07

leuk *LOL*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:12

Yeah mn avatar doet het! Hij is alleen wel erg klein :S! Dat is wel minder. Ik ga vanavond maar eens even Sharon haar staart wassen zodat ze zaterdag met een mooie witte staart mee kan doen aan het ringrijden... dat wordt lachen!
Ik heb wel medelijden met Cis trouwens...

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:19

wat is er met cis dan?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:15

Die is in Leiden (kgeloof op een universiteit) om een spoedcursus scheikunde en natuurkunde te krijgen , dus 3 dagen ALLEEN MAAR natuurkunde en nog 3 dagen ALLEEN MAAR scheikunde... aangezien ze over een paar weekjes examen heeft!
Maar het lijkt mij nogal zuur zown week!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 20:45

nou nie over een paar weekjes > over 2 weken al! bluh! Boos!
maarja als zoon cursus je help... ik moet er ook nie aan denken hoor, op een univ van smorgens vroeg tot laat leren (leer liever thuis, met een aantal bok pauzes tussendoor *LOL* )

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 08:48

ik ben misschien dan heel raar. maar ik haat het als de pauze's beginnen. bij ons ziet een les er zo uit: binnen komen, leraar schrijft huiswerk op bord. huiswerk nakijken. Dan gaat ti nieuwe huiswerk opgeven, en dat uitleggen. bijvoorbeeld 1t/m 20 maken.
dan hebben we vaak nog een kwatier. en dan moet je nog 1 vraag maken en dan gaat de bel. aan het eind van de dag heb je 10 vakken gehad. moet je 10 vragen maken. moet je dus al je boeken mee nemen.. ( traumatisch geval of niet, ben blij dat jullie na mijn moeilijke en gevoelige onderwerp hebben geluistert Tong uitsteken)
hoest met nanda trouwens?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:44

Ach, wat heb jij t zwaar op school! Tong uitsteken Ik ben blij dat ik nog maar 5 dagen les heb en dan HELEMAAL (!) klaar ben! Hoef ik nooit meer naar school....ik moet nog een beetje aan het idee wennen, maar denk nie dat ik school ga missen! Clown
En met Nanda is alles goed hoor! Ze is alleen wel een beetje aan vakantie toe (en zo ook de rest van de paarden). Maar als je weer op je eigen benen kan staan, moet je maar een keertje langskomen, kan je dr in levende lijve zien (en dan zie je hoe dik ze echt is, hihi Bloos )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 13:37

nou mazzel dat je al een hoop van je hw maakt in de les.. sommige lessen gaan idd zo als bij jou, maar anderen geven de hele les uitleg en daarna moet je dus thuis dat hw maken. tja en bij bio mogen we idd de sommen daar maken, maarja dan zit ik naast ciska dus... Haha! hebben we bio ook nog 2 van de 3 keer aan t eind van de dag (dus dan zijn we gaan en super melig Clown dus ja egt veel hw maak ik dan nooit) en die andere keer hebben we t op vrijdag en dan bereiden we ons voor op t weekend en pdoes.. (op wie wil jij rijden en wat gaan we doen behalve naast de paarden lopen enz.. ) ja ik weet t slecht, maar wel ontzettend gezellie!
thirz.. als ik dan weer eenuur hard gestudeerd heb, troost ik me met de gedachte dat ik nog maar 1 weel hoef te leren, dan nog 2 weekjes ff een examen maken en daarna heb ik vakantie (ik vergeet meestal dat ik dan in september al weer op mn volgende school zit, 4 jaar lang....)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 16:59

Hmm, ben bezig met mijn stukje voor Rianne dr boek...is moeilijker dan ik dacht. Heb zoveel in mn hoofd wat ik wil zeggen, maar ik kan de goede woorden niet vormen....(dus daarom plaats ik maar ff een berichtje! Clown )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 19:37

Lachen k ken t (heb daar ook last van als ik het goede antwoord op een (examen)vraag wel weet, maar t goed formuleren.. )