Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mendi schreef:Den_Quen kom jij in de ponyuitloopstallen te staan? Dan zijn jullie boxen vandaag voorzien van lekker stroKom morgen wel even kijken..
Oh ja en Gimme_Spurs: ik ben het haha!! Stond vanmiddag beetje sip te kijken maar had het zoooo gehad met de regen
Mendi schreef:Gimme_Spurs schreef:Ik vind het ook niks hoor...Zeker niet als ik op de scooter moet terwijl er gewoon een auto voor de deur staat...
Waarom moest je op de scooter en kon je de auto niet nemen? Lijkt me echt niks met regen!
Babel schreef:Ik Ben op zoek naar iemand die ervaren is en Babel de komende tijd een aantal keer in de week wil bijrijden en verzorgen.
PB even voor meer info!
DaphneR93 schreef:Weten jullie toevallig nog iemand die een verzorgster zoekt bij Wennekers? Heb 15 jaar mijn eigen paard gehad, deze is nu met pensioen en staat bij de oude eigenaar in Friesland. Ik mis het alleen echt en heb niet genoeg tijd op dit moment voor een nieuw paard. Misschien weten jullie iemand, heb geen eisen vind het gewoon lekker om bezig te zijn met paarden.
Gimme_Spurs schreef:Mendi schreef:Den_Quen kom jij in de ponyuitloopstallen te staan? Dan zijn jullie boxen vandaag voorzien van lekker stroKom morgen wel even kijken..
Oh ja en Gimme_Spurs: ik ben het haha!! Stond vanmiddag beetje sip te kijken maar had het zoooo gehad met de regen
Ik vind het ook niks hoor...Zeker niet als ik op de scooter moet terwijl er gewoon een auto voor de deur staat...
anitaolja schreef:Ik ga dagelijks naar stal tegen half 5, werk in het Lucas ziekenhuis....
Je zocht toch een bijrijdster? Er hangt op stal een adv van Venna die een bijrijdpaard zoekt!!! En nu ook hier wat ik zag....