Heb ingeschreven voor de thuiswedstrijd, echter onderwerp en muziek weet ik nog niet dus heb ik nog niet ingevuld, doen jullie ook mee? Ik zag maar 1 persoon er pas op staan, deze doet wel 2 x mee
Flurk
Geplaatst: 23-08-12 09:01
Flurk schreef:
Ben vandaag ook maar weer aan mijn Stegeman begonnen hij moet toch af binnenkort
Starttijden van volgende week zijn bekend... 16.00 & 16.20 uur. Komt niet heel ideaal uit, maar toch leuk dat we eindelijk weer kunnen!! Van de week nog even proefjes oefenen en dan hopen dat we fijn kunnen rijden Heb er weer zin in!!
Mijn zus heeft in ieder geval muziek terug gevonden... alleen dan de muziekstukken i.p.v. als een geheel. Moet dus nog even in elkaar gezet worden dan xD
Jeeej!! Nog even gezocht en ik vind net allebei de pas de deux's van dat jaar Ook van de playbackshow xD haha Geloof dat mn zus ook dr proefjes nog had
Nou hier ben ik weer terug van Haflingerweekend ERMELO. Het was GAAF, COOL, VET, REGEN & Zonneschijn enz. Dressuur ging niet fijn maar ik weet hoe het kwam. Stomme is dat ik in mijn 2e proef wel een wp heb dus nu hebben we er 3 in het M (mennen) best trots op pony en blij met puntje al vond ik het zelf wel een cadeau. De vaardigheid ging niet fijn ik reed te had en het was te glad waardoor ik rijstijl moest aanpassen en tijdfouten kreeg dus deze x geen wp daarin. Spiegelparcours was VET. Helaas hadden we in een bepaalde omloop 1 bal ondanks we sneller waren en kukelde daarmee uit de rit om winnaar te worden en werden 3e. (geen prijs dus) en tijdens de parade reden we met Vaandel dus direct achter de parade commandant (heel even op voorterrein zonder commandant en toen gingen ze allemaal achter ons aan) en vandaag Crosstraining gehad van Ron. Tjonge geweldig en wat kan die pony springen (vond soms best eng. Voor het eerst een waterbak INGESPRONGEN en niet gevallen het was geweldig. Mogelijk dat mensen gefilmd en gefotografeerd hebben en ik dat later ontdek. Kortom een super weekend en nu uitkijken naar het volgende weekend in 2013.
Klinkt als een supergaaf weekend Flurk!! Top!! Ben benieuwd of we er nog foto's van te zien krijgen
Flurk
Geplaatst: 27-08-12 08:58
AndreaB schreef:
Klinkt als een supergaaf weekend Flurk!! Top!! Ben benieuwd of we er nog foto's van te zien krijgen
ik heb wel een paar foto's gezien maar moet nog even uitvogelen hoe ik ze in dit topic krijg. Ze staan her en der op bokt maar komen bijna allemaal voor ik het haflinger topic [HA] Haflinger Weekend Ermelo 2012
Heb morgen mn assesmentgesprek en heb me zojuist voorbereid op het gesprek!! Was een tip die ik de vorige keer gekregen had xD Heel A4-tje vol duim duim duim dat ik door mag naar de volgende fase
Heb morgen mn assesmentgesprek en heb me zojuist voorbereid op het gesprek!! Was een tip die ik de vorige keer gekregen had xD Heel A4-tje vol duim duim duim dat ik door mag naar de volgende fase
Ik dacht vanmorgen slim te zijn en via Delft naar stal te rijden, kom ik daar aan moest ik alsnog omrijden via de Woudweg... Heb echt geeeeeen idee wat ze aan het doen zijn maar erg vriendelijk waren ze niet iig...
Nou ik kwamdus op de fiets en de man was erg aardig en ik kon langs de machine,van l had ik toestemming om over haar koeien pad te fietsen maar dat was niet nodig echter op de terugweg kon ik er op de fiets niet meer door en wilde over het koeien pad maar er stond een grote bus voor het hek dus moest moeite doen om door een ander hek te komen en aan einde van pad lag veel stront dus handiger was waarschijnlijk toch geweest om om te fietsen. Ze maken het stukje verzakte asfalt en via de andere kant kun je er wel door maar je wordt uit voorzorg tegen gehouden, veel mensen nemen nu ook het fietspad vanaf de woud weg en dan langs de Nelly hoeve
Balen zeg, van de weg! Ik ga dan wel na het eten naar stal, dan fiets ik via het tenniscentrum en dan binnendoor de brug over richting de Nelly hoeve. Denk dat het dan wel kan.