Ik ben nu op Utrecht en zo te zien valt het wel mee. Sommige treinen rijden niet, maar mijne gelukkig wel gewoon.
Haha omg, me moeder vroeg zooooo iets doms! Ze vroeg aan me broertje: als ik een zwart/wit foto heb, kan jij die dan in kleur uitprinten? Whahahhaa hoe dom is dat! :p
Oh nee hij rijd toch niet helemaal normaal. Ik moet in Zwolle overstappen, deze gaat naar Groningen. Ze zijn bang dat ze niet kunnen splitsen dus dan maar zo. Joepie...
Nou mijn praktijklessen gingen vandaag niet door!! Dus lekker niet de schoolpaarden uitmesten!! (Dat doen die mensen van daar nu met de shovel) dus ik was lekker om half 1 uit!! Toen ibn me kamer ff afwas gedaan enzo, boodschappie gehaald voor morgen enzo en inmiddels alweer bijna op utrecht centraal vannacht thuis slapen, morgen in t umc werken en dan weer naar Barneveld chilliebillie!!
Zoo ik heb ondertussen ook al boodschappen gedaan. Die vrouw van de aldi houd egt van dr werk.... NOT! Chagrijnig mens! En toen zat ook nog eens mijn favo meneertje achter de kassa bij de C1000. Gelukkig kon ik bij een andere kassa afrekenen, heb ik hem weer ontweken
En nu lig ik lekker een aflevering mc leods te kijken!
Ik heb vanaf volgende week stage. Echt super jottem Dus niet hea. Heb er geen zin in. Vind het verzorgingshuis helemaal niks. Allemaal met die oude mensjes die je niet verstaan. Sorry scheer nu echt alles over 1 kam...
Komt vast wel goed Danielle! Gewoon positief erin gaan en wie weet valt het allemaal wel mee! Ik moet juist vanaf volgende week weer naar school bah! Me stage is na deze week voorbij.... al heb ik als het goed is volgende blok op vrijdag stage dus dan ga ik op vrijdag naar de trimsalon. Maar heb gewoon echt geen zin om aan me ondernemingsplan te moeten werken!
Leuke foto's Lucy! Je ziet wel echt dat Pedro oud is zeg! Ennee heeft hij Cushing? Zou je wel denken als ik het zo zie. En wat was ook alweer de reden dat Faron dr tong zo uitsteekt? Of was dit toeval?