Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. zeker niet in de stal.. ze is eigelijk beetje een charijnig paardje.. maar ik vind dr wel super rijden.. als je dr goed voorwaards hebt kan ze echt heel leuk lopen..

snielig paardje.

Als ik ophoudingen maakte ging hij wel naar beneden, maar ik kreeg het niet voor elkaar dat hij dan ook nog voorwaarts was. En in de galop was hij erug stout
niet aan willen springen en er ook niet meer uit willen komen, stout paardje. En er stonden pionnen waar je dus achterlangs moest, maar daar kreeg ik hem in galop ook niet achterlangs 
)
Maar als je haar erdoorheen hebt is ze wel fijn 
) hij ging rondjes draaien en achteruit lopen
paardjes weten altijd goed hoe ze mij kunnen pakken zodat ik er niet op kom of ff niks meer kan oid. Janneke18 schreef:~~}> vechten...
neeh.. misschien wil ik die sussie wel uns uit proberen..
die heb ik nog nooit gereden.. enn kga dr van uit dat belmondo nog steeds kreupel is![]()
jade lijkt me niet zo'n geschikt idee.. net na de metworst
Die sussie vond ik de eerste keer kei gaaf. De tweede keer al minder en de laatste keer helemaal niks. Dat ging even helemaal niet goed zeg. Ik vind het ook niet zo'n vriendelijk paard