Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 22:11

Haloowa dames...het is eindelijk weekend! :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 22:22

Zo nu pas?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 09:11

Serada schreef:
Haloowa dames...het is eindelijk weekend! :D

Ehm......wil jij je mond houden :D ?
Nog 5 uurtjes werken straks.

Esther28

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 14:58

Zozo wat een rust....allemaal onder julllie hunebed verstopt?

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 16:25

Heb een hele sightseeing gehad vandaag.. ben net pas thuis en moet nog heel veel doen. Vriendinnetje komt morgenochtend hierheen en blijft de hele dag. Dus straks de boel nog doen... beesten verzorgen.. en moet nog weg vanavond.

Als het meezit haalt maiken Vincent binnen dan hoef ik straks niet meer terug.. alleen heeft Maiken vanmorgen een klein ongelukje gehad dus als 't niet gaat dan ist jammer maar helaas voor Vincent (tenzij iemand anders hem binnenw il zetten.. hoeft alleen maar naar bed meer niet).

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 16:50

Ceriadwen schreef:
Heb een hele sightseeing gehad vandaag.. ben net pas thuis en moet nog heel veel doen. Vriendinnetje komt morgenochtend hierheen en blijft de hele dag. Dus straks de boel nog doen... beesten verzorgen.. en moet nog weg vanavond.

Als het meezit haalt maiken Vincent binnen dan hoef ik straks niet meer terug.. alleen heeft Maiken vanmorgen een klein ongelukje gehad dus als 't niet gaat dan ist jammer maar helaas voor Vincent (tenzij iemand anders hem binnenw il zetten.. hoeft alleen maar naar bed meer niet).

Wat heb je gedaan dan?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 17:13

K moet Vera zo ook nog naar bed gaan brengen en wilde nog rijden, maar t wordt inmiddels een beetje zwart hier.....Hopelijk houden we het droog.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 17:22

Stef_Rashidi schreef:
Ceriadwen schreef:

Wat heb je gedaan dan?

Ik niks.. Maiken is onderuit gegaan met dr scooter

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 17:25

Nee wat je hebt gedaan met je sightseeing tour du jour denk ik dat ze bedoelt :D

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 17:29

K moet ff een skup onder mn kont krijgen, moet hier ook nog hausfrau gaan imiteren....*zucht*....

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:00

Esther28 schreef:
Nee wat je hebt gedaan met je sightseeing tour du jour denk ik dat ze bedoelt :D

Ja klopt dat bedoel ik

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 18:43

Kikker halen in Hellevoetsluis, daarna naar maassluis voor terra zooi.. bas van der heijden, gamma, vincent, huis koken en de boel doen en zometeen naar hendrik ido ambacht voor Kaj zijn kadootje.
En dan moet ik nog gaan werken :s

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:15

Waar moet je zijn in Ambacht? Keb daar gewoond heul lang...k zou dr voor geen goud terug willen.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:16

Ik ga benkhengen met happies en drankie dr bij...laterssssssssssss

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:16

Stef_Rashidi schreef:
Het gaat goed met de wond van Rashidi hoor.. Is bijna dicht!
Ik moest vandaag de veearts weer bellen om te bespreken wat hij wel en niet mag.
Hij mag weer gelongeerd worden.. alleen dat zou ik dan op gras moeten doen want mag nog niet in de bak, dus dat wordt een beetje lastig :)
Dus ik hou het nog bij een weekje stappen en een paar rondjes draven op het erf.. Vanaf eind volgende week mag hij weer bij de groep het land op :D

Hai Stef, fijn om te horen dat het beter met je ventje gaat. Ik ben vanavond even op stal geweest en ik heb hem nog even geknuffeld. Alles goed met jou? Ben je alweer een beetje over de eerste schrik heen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:19

Ceriadwen schreef:
Kikker halen in Hellevoetsluis, daarna naar maassluis voor terra zooi.. bas van der heijden, gamma, vincent, huis koken en de boel doen en zometeen naar hendrik ido ambacht voor Kaj zijn kadootje.
En dan moet ik nog gaan werken :s

So seg, druk druk druk! Maarre ....werken? Het is weekend hoor...! ;)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:20

Esther28 schreef:
Ik ga benkhengen met happies en drankie dr bij...laterssssssssssss

Mmmmh nammie, ik ga hier ook lekker een wijntje pakken... *D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:21

Esther28 schreef:
Waar moet je zijn in Ambacht? Keb daar gewoond heul lang...k zou dr voor geen goud terug willen.

Hoezo niet?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 22:54

Nou mij te christelijk....in de oude dorpskern gewoond...leuk hoor op zondag die kolere klokken om 9u al...hele straat vol auto's van kerkgangers, want ja op de dag des heren kan je natuurlijk niet lopend naar de kerk he...en dat 2x per dag........en zuur kijken joh als ik dan met mn hondje liep te wandelen....Oja en dan ook nog wekelijks jehovas aan de deur....

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 11:55

gister was mijn poownie 9 geworden..... wat een feest, had een slobber taart gemaakt en hij heeft nieuwe springschoenen en vliegenspul voor zn verjaardag gekregen :)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 14:44

gefeliciteeeeeeeerd *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:27

Uprica schreef:
gister was mijn poownie 9 geworden..... wat een feest, had een slobber taart gemaakt en hij heeft nieuwe springschoenen en vliegenspul voor zn verjaardag gekregen :)

gefeliciteerd

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:43

Serada schreef:
Stef_Rashidi schreef:
Het gaat goed met de wond van Rashidi hoor.. Is bijna dicht!
Ik moest vandaag de veearts weer bellen om te bespreken wat hij wel en niet mag.
Hij mag weer gelongeerd worden.. alleen dat zou ik dan op gras moeten doen want mag nog niet in de bak, dus dat wordt een beetje lastig :)
Dus ik hou het nog bij een weekje stappen en een paar rondjes draven op het erf.. Vanaf eind volgende week mag hij weer bij de groep het land op :D

Hai Stef, fijn om te horen dat het beter met je ventje gaat. Ik ben vanavond even op stal geweest en ik heb hem nog even geknuffeld. Alles goed met jou? Ben je alweer een beetje over de eerste schrik heen?

Hey Lin, ja gaat goed hoor. Ben blij als hij weer op de wei staat ipv zo zielig alleen op stal. Maar hij doet het allemaal heel braaf gelukkig :D
Heb hem van de week eindelijk zo ver gekregen om weer voor de ingang van de longeerpaddock te staan, dus we gaan weer wat vooruit.

Als hij weer op de wei staat ga ik als mijn moeder terug is van vakantie ook weer is langs daar, hij staat al bovenaan de wachtlijst, maar dan kan ik zelf ook nog even met die staleigenaren praten over hem.
Ze hebben wel al een stal in gedachte voor Rashidi, dus dan kan ik die ook alvast bekijken :)

Hoe gaat het met Thom?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 17:01

Hey San, ik zie je wel!!!!!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 19:35

:wave: haha wat stiekem aan het meelezen ;)
Hoe gaat het met Vienna en Esmee?

Stef wat fijn dat het beter gaat met Rashidi!!