Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ceriadwen schreef:Heb een hele sightseeing gehad vandaag.. ben net pas thuis en moet nog heel veel doen. Vriendinnetje komt morgenochtend hierheen en blijft de hele dag. Dus straks de boel nog doen... beesten verzorgen.. en moet nog weg vanavond.
Als het meezit haalt maiken Vincent binnen dan hoef ik straks niet meer terug.. alleen heeft Maiken vanmorgen een klein ongelukje gehad dus als 't niet gaat dan ist jammer maar helaas voor Vincent (tenzij iemand anders hem binnenw il zetten.. hoeft alleen maar naar bed meer niet).
Stef_Rashidi schreef:Ceriadwen schreef:Heb een hele sightseeing gehad vandaag.. ben net pas thuis en moet nog heel veel doen. Vriendinnetje komt morgenochtend hierheen en blijft de hele dag. Dus straks de boel nog doen... beesten verzorgen.. en moet nog weg vanavond.
Als het meezit haalt maiken Vincent binnen dan hoef ik straks niet meer terug.. alleen heeft Maiken vanmorgen een klein ongelukje gehad dus als 't niet gaat dan ist jammer maar helaas voor Vincent (tenzij iemand anders hem binnenw il zetten.. hoeft alleen maar naar bed meer niet).
Wat heb je gedaan dan?
Stef_Rashidi schreef:Het gaat goed met de wond van Rashidi hoor.. Is bijna dicht!
Ik moest vandaag de veearts weer bellen om te bespreken wat hij wel en niet mag.
Hij mag weer gelongeerd worden.. alleen dat zou ik dan op gras moeten doen want mag nog niet in de bak, dus dat wordt een beetje lastig![]()
Dus ik hou het nog bij een weekje stappen en een paar rondjes draven op het erf.. Vanaf eind volgende week mag hij weer bij de groep het land op
Ceriadwen schreef:Kikker halen in Hellevoetsluis, daarna naar maassluis voor terra zooi.. bas van der heijden, gamma, vincent, huis koken en de boel doen en zometeen naar hendrik ido ambacht voor Kaj zijn kadootje.
En dan moet ik nog gaan werken :s
Serada schreef:Stef_Rashidi schreef:Het gaat goed met de wond van Rashidi hoor.. Is bijna dicht!
Ik moest vandaag de veearts weer bellen om te bespreken wat hij wel en niet mag.
Hij mag weer gelongeerd worden.. alleen dat zou ik dan op gras moeten doen want mag nog niet in de bak, dus dat wordt een beetje lastig![]()
Dus ik hou het nog bij een weekje stappen en een paar rondjes draven op het erf.. Vanaf eind volgende week mag hij weer bij de groep het land op
Hai Stef, fijn om te horen dat het beter met je ventje gaat. Ik ben vanavond even op stal geweest en ik heb hem nog even geknuffeld. Alles goed met jou? Ben je alweer een beetje over de eerste schrik heen?