Jorinda__ schreef:Ja dat is wel waar
Ik ga denk ik de Samsung Chat 350 kopen als ik geld over heb, ooit.
Die heb ik die heb ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil niet die roze blackberry achtige. Voor die toetsjes zijn mijn duimen veel te dik, vind ik maar niets (en dat weet ik omdat mijn broertje een blackberry had
). Ik wil die met qwerty toetsenbord, die je uit moet schuiven.

*

Jorinda__ schreef:Brittol schreef:Hoe is et met iedereen hier trouwens?
Verschrikkelijke spierpijn in mijn benen, en ik heb geen flauw idee waarvanMaar ik loop in ieder geval als een pinguin geloof ik.
Verder goed

Ben na al dit gezeur er ook flink klaar mee.. En heb nog een oude mobiel liggen. Werkt prima maar kan dat niet op internet en dat vind ik dan toch zonde omdat ik er nu wel voor betaal.. 
kaatje89 schreef:Heb nu een samsung wave. Maar die belt nu dus zelf mensen.. vanuit m'n broekzak. Verzint zelf smsjes die die dan verstuurd.. Want weet nog dat ik in het ziekenhuis lag en m'n moeder smste hoelaat ze er zou zijn. Zei kreeg vervolgens een smsje dat ik in de auto zat en onderweg was?
Ook zet ie gewoon smsjes van verschillende mensen bij elkaar in?

Fijn dat mam dat soort dingen eerst met ons overlegd 
Oh wat zijn we weer heerlijk para aan het doen

Brittol schreef:kaatje89 schreef:Heb nu een samsung wave. Maar die belt nu dus zelf mensen.. vanuit m'n broekzak. Verzint zelf smsjes die die dan verstuurd.. Want weet nog dat ik in het ziekenhuis lag en m'n moeder smste hoelaat ze er zou zijn. Zei kreeg vervolgens een smsje dat ik in de auto zat en onderweg was?
Ook zet ie gewoon smsjes van verschillende mensen bij elkaar in?
JAA, Dat doet die van mijn moeder ook! Die heeft volgensmij ook een wave. Word ik ineens gebeld en belt er niemand terug?
ben diverse malen gebeld zonder dat iemand behalve de leraar van hem wat zei 
Ben namelijk al 100 keer terug geweest bij de phonehouse en ondertussen kennen ze me daar en beginnen ze nog net niet te zuchten als ik binnen kom.. Maar volgens hun ligt het altijd aan mij..

ik ben happy in love met mijn blackberry
hierna wil ik de torch