Pebbs schreef:ik zou echt zeggen hallooo WAT DOE JE ?!
we waren eigenlijk te verbaasd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij vecht met iedere kat die die tegenkomt.. En hij's niet gecastreerd omdat onze dierenarts dat niet wil doen vanwege een hartruis..
).
Die ik vandaag heb ontmoet.
Hij stond voor de voordeur en die poes ernaast, en toen voordat hij naar binnen liep gaf ie eerst haar een kopje.. En ze liep bijna mee naar binnen.
Maar wat een kroelkont was dat zeg, ik ging d'r aaien en toen ging ze gelijk op dr rug liggen en heel hard spinnen.
skyline schreef:Emmaa_ schreef:Stedenwijk ofzo zou ik ook nog wel redden, zo lang het met de fiets bereikbaar is zeg maar. Als ik een uur moet reizen red ik het doordeweeks sowieso niet, en in het weekend wordt het dan ook al lastiger... Vervelend ben ik hé
opzich is muiden/muiderberg wel te doen voor je denk ik vanaf de meenten met de bus is het maar een kwartiertje
esiebessie schreef:Hij doet het zelf.Hij vecht met iedere kat die die tegenkomt.. En hij's niet gecastreerd omdat onze dierenarts dat niet wil doen vanwege een hartruis..
Ohnee, er zijn twee katten met wie hij niet vecht. Onze andere kat en zn vriendinnetje (denk ik dan).
![]()
Hij stond voor de voordeur en die poes ernaast, en toen voordat hij naar binnen liep gaf ie eerst haar een kopje.. En ze liep bijna mee naar binnen.
Maar wat een kroelkont was dat zeg, ik ging d'r aaien en toen ging ze gelijk op dr rug liggen en heel hard spinnen.
de rest hebben Liset en ik voor gezorgd! 
esiebessie schreef:Hij doet het zelf.Hij vecht met iedere kat die die tegenkomt.. En hij's niet gecastreerd omdat onze dierenarts dat niet wil doen vanwege een hartruis..
Ohnee, er zijn twee katten met wie hij niet vecht. Onze andere kat en zn vriendinnetje (denk ik dan).
![]()
![]()
Pebbs schreef:Sabineee en Kirsteennn! willen jullie zaterdag drinken en een toetje meenemen ???
jullie moeten zelf maar uitvechten wie wat meeneemtde rest hebben Liset en ik voor gezorgd!
Wat schrikken!!!