Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LizzyLover schreef:Ik ben ook geen held op andere paarden, geef mij dan maar een brave knol![]()
Ik heb wel een keertje op die fjord gereden, geweldig beest dat.
Toen hadden we smorgens strand rit gehad en wou daarom smiddags niet dresuren met me pony..

Gina schreef:Komt die angst ergens vandaan fira?

Fira schreef:Gina schreef:Komt die angst ergens vandaan fira?
Ik weet niet. Ik ben bang dat er iets mis gaat zeg maar. Dat al die mensen gaan kijken en ik doe iets fout.
Bijvoorbeeld; ik reageer fout, of te laat of ik val eraf. Ik ben bang dat ik uitgelachen wordt.
En op een brave pony heb ik dat veel minder. Lekker door de bak sukkelen ...
Maar ik hoop echt dat ik dit jaar wat meer durf.
Gina schreef:Ik ben ook niet zo held op paarden die ik niet ken, maar als ik erop zit vind ik minder eng dan tussen allemaal paarden in een weiland oid dat vind ik echt dood eng. Maar dat komt omdat ik een keer het weiland aan het uitmesten was en ik draaide me op en opeens stond nog geen halve meter van me vandaan mijn pony op 2 benen

Fira schreef:Gina schreef:Ik ben ook niet zo held op paarden die ik niet ken, maar als ik erop zit vind ik minder eng dan tussen allemaal paarden in een weiland oid dat vind ik echt dood eng. Maar dat komt omdat ik een keer het weiland aan het uitmesten was en ik draaide me op en opeens stond nog geen halve meter van me vandaan mijn pony op 2 benen
Brrr, dat lijkt me echt eng
Heb je er niks aan overgehouden?

Vond het ook niet erg dat hij ging steigeren ofzo. 

?