vanmiddag ff kijken dat ik mezelf nog een keertje ga verwennen met een simpel wit jurkje van de Lady Sting en een dingetje voor droverheen bij de C&A zag m net in de etalage hangen.. dus in de pauze gaa ik dr gelijk naartoe! wat een verwennerijjjj.. en dan moet ik nog zomerschoentjes en dan mag ik echt niksssssssss meer kopen van mezelf hahaha..
oohja, en nagellakjes gebruik ik ook niet.. vind het nooit mooi bij mezelf
Dat meisje waarmee ik vanavond naar Tijl ga. ik heb in me msn naam staan: Vanavond naar tijl toe <'3. En zij komt online helemaal : jaaah haal het uit je naam want anders komt dat andere meisje ook (noem liever geen namen, zij zit ook op bokt.) en dan verpest ze onze party. en nu flikt ze verdorie het zelfde als ze bij mij deed.
Ohh lekker doe kaitje en de rest ook maar de groeten grappie Nou vandaag iets te laat me bed uit gegaan dus trein gemist en helaas ook de trein erna dus had pas de trein van 09.58. ach nou valt nog mee was nog net geen 10 min te laat.
Weer Verwachting dinsdag 29 en woensdag 30 juni 2010 Perioden met zon en kans op een (onweers)bui De zon is vandaag regelmatig te zien maar er trekken ook van tijd tot tijd wolkenvelden over het land. Vanmiddag is er een kans op een bui, onweer is daarbij niet uitgesloten. De middagtemperatuur loopt uiteen van 22 graden in het noordelijk kustgebied tot 29 in het zuidoosten van het land. De wind neemt geleidelijk toe naar zwak tot matig uit westelijke richtingen.
Ik ben weer terug van de paardjes. De merries stonden allemaal achteraan en kwamen toen marlis en ik weer naar voren liepen allemaal mee, ze kwamen bijna allemaal een knuffel halen Cloof, peeps en chanel wouden aandacht blijven krijgen Peeps der neus was niet verbrand Wel effe ingesmeerd.
HIER IS ONBEWOLKT EN 32 GRADEN.Bijna niet uit te houden in de zon,zit veel in mijn zwembad. Vanmiddag gaan we fietsen en hopen dat ik geen onweersbui op mijn hoofdje krijg