Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:heb lekker een lui dag.
aan het einde van de middag pas naar de manege.
verveel me bijna, haha.
gewoon raar, wel ff lekker hoor.
mag morgen ook al uit slapen.
rona hoeft pas om 4 ur te straten.
luxe weekend.
en met moon kan ik toch niets doen dus die mag lekker in de molen.
helaas geen mexicaan in het vooruitzicht.
eigenlijk wordt het dus 2 dagen erg makkelijk. dat is weer een nadeel.
meelen schreef:mntj schreef:heb lekker een lui dag.
verveel me bijna, haha.
luxe weekend.
Is ze stratenmaker geworden dan?![]()
. Ik moet wel eerlijk blijven. Afwachten maar. Tytje schreef:We zijn vanmorgen naar Ilpendam geweest, een gezellige stal, maar helaas toch verder dan ik dacht. Stephanie moet Mary gaan doen, ik heb er geen tijd voor. Dus geen optie. Ik ga volgende week maar bellen naar de kliniek om foto's te laten maken, eerst maar eens weten wat ze heeft, is het ernstig dan houdt het bestaan van Mary op. Ik moet wel eerlijk blijven. Afwachten maar.

Tytje schreef:We zijn vanmorgen naar Ilpendam geweest, een gezellige stal, maar helaas toch verder dan ik dacht. Stephanie moet Mary gaan doen, ik heb er geen tijd voor. Dus geen optie. Ik ga volgende week maar bellen naar de kliniek om foto's te laten maken, eerst maar eens weten wat ze heeft, is het ernstig dan houdt het bestaan van Mary op. Ik moet wel eerlijk blijven. Afwachten maar.
verveel me bijna, haha.
luxe weekend.
winnitou schreef:Rowan heeft net "geschaatst', was al weer ruim een jaar geleden. Éigenlijk kan je het geen schaatsen noemen, hij staat op ijzers. Hoop dat het de komende week nog lekker vriest, kan ie iedere dag (behalve dinsdag dan is ie bij zijn vader en die houdt er niet van, zegt ie) even op de glijders staan. Hij moet eerst maar eens de slag te pakken krijgen.

verveel me bijna, haha.
luxe weekend.
winnitou schreef:Rowan heeft net "geschaatst', was al weer ruim een jaar geleden. Éigenlijk kan je het geen schaatsen noemen, hij staat op ijzers. Hoop dat het de komende week nog lekker vriest, kan ie iedere dag (behalve dinsdag dan is ie bij zijn vader en die houdt er niet van, zegt ie) even op de glijders staan. Hij moet eerst maar eens de slag te pakken krijgen.
Tytje schreef:We zijn vanmorgen naar Ilpendam geweest, een gezellige stal, maar helaas toch verder dan ik dacht. Stephanie moet Mary gaan doen, ik heb er geen tijd voor. Dus geen optie. Ik ga volgende week maar bellen naar de kliniek om foto's te laten maken, eerst maar eens weten wat ze heeft, is het ernstig dan houdt het bestaan van Mary op. Ik moet wel eerlijk blijven. Afwachten maar.