Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mistid schreef:Nee die zijn gevaarlijk.
Ik neem ook een verknalde mobiel mee hoor!
Ga mijn starretje niet inleveren.
ik zeg wel, zonder mijn Jet kan ik niet slapen, dat is geen mobiel, dat is mijn knuffel! 

Ik brabbel gewoon mee, als ik achter loop, geef maar commentaar !
leuk! staan we straks met zn 10en op een rijtje; KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK! 
zet dan ook de foto's enzo daarop, dus usb meenemen dan kan ik daar direct foto's op zetten als ik die van je gemaakt heb
vorig jaar had ik namelijk bijna 8 gb aan foto's en nog een paar gb aan film, en wil niet dat dan mn kaartjes vol zijn
Jetske_ schreef:Ja dat klopt, maar ik ben een beetje afgekick wat dekjes betreft.
Er zijn niet echt veel leuke op de markt nu.
Mijn nieuwe bp is onderweg als het goed is
riannhuh schreef:mistid schreef:Nee die zijn gevaarlijk.
Ik neem ook een verknalde mobiel mee hoor!
Ga mijn starretje niet inleveren.
ik ook!
en ik mijn jetje ook nietik zeg wel, zonder mijn Jet kan ik niet slapen, dat is geen mobiel, dat is mijn knuffel!
zal binnenkort nog even zoeken of we nog ergens mobieltjes hebben liggen, en anders koop ik wel zo'n speelgoedding

ik kan gewoon geen pagina overslaan. ik lees ook heel vaak gewoon mee als ik op school ben ofzo...
Daarna nog op een beest gezeten waarvan ik zat te twijfelen OM er wel op te gaan, die gooit er zo wel eens mensen vanaf als het hem niet bevalt
Hij stond zo raar te kijken, alsof hij niet eens wou dat ik in zijn buurt kwam..
maar hij heeft niets gedaan en liep op het einde lekker, hij zat linksom vast en wou ECHT niet loslaten en had een handleiding in het latijns en dat dan nog heel erg vaag