Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Lay schreef:Pff... Wat een frustratie!!!! Net boodschapjes gedaan, kwam Aman nog gesellie tegen... Kom ik bij mijn auto, accu leeg... Dus ik mijn startkabels gepakt, motorkap open en mensen aanspreken... De 1 moest naar het ziekenhuis en de andere 5 hadden haast.... Naa 1,5uur intensief gesport te hebben, honger te hebben en voor te willen slapen had ik het gehad... Dus ik ben boos naar huis gelopen.... En Ben maar zeggen dat ie het onzin vond dat ik het niet verder probeerde... Dan gaat hij de volgende keer daar maar staan... Nu komt gelukkig mijn lieve paps me vanavond helpen...
morgen weer hard werken....
dus het komt weer goed.
Vanaf nu maar 's nachts ff bovenluikje dicht, hopelijk scheelt dat iets 

amandaaa schreef:hey kay balen van je auto had effe gebeld woon om de hoek ar had wel kunnen helpen
wel fijn dat het zo goed ging met laytje ze kan het wel
nou ik heb net het huis helemaal schoongemaakt ben ik daar maar weer vanaf![]()
priss volgens mij moet je geen vis met spinazie eten schijnt niet zo goede combinatie te zijn 'Het nitraat in spinazie kan in combinatie met vis ongezonde stoffen vrijmaken. Deze stoffen kunnen bij grote hoeveelheden op den duur kankerverwekkend zijn.' al zeggen sommige dat het niet waar is.
Nou ik heb lekker garnalen met groente gewokt met veel knoflook en beetje ketjap.