Alle koeie... euh dames in de Jister! Stal Hiddemastate

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 15:17

Nijntje1987 schreef:
Maysie schreef:
:wave: ik weer thuis :j.. Mays is bijna weer happy :').. keel nog wat dik en ijsjes en ijswater hangen me nu al de keel uit :roll:

Ben je alweer beter? Of blijft de pijn nog? Mijn zusje heeft ze ook niet zo heel lang geleden laten verwijderen, maar die heeft er toen 2 weken van op bed gelegen. Die was me er toch een partij beroerd van... Bij jou niet zo?

Nou ik vrees dat ik ook nog wel ff zoet ben -O- Heb tot nu toe alleen wat bouillon gehad met stukjes witbrood zonder korst.. Eet nog veel ijsjes en nog veel meer water :roll: Heb straks nog waterintoxicatie :') Ben blij als dit klaar is -O-

Hoe is het met iedereen op stal :). Is er al nieuws over wanneer ze naar buiten gaan?

Nelleke_H

Re: Alle koeie... euh dames in de Jister! Stal Hiddemastate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 22:40

:wave:

Adinda die van jou stal wel de show!! Jammer dat die zo achter Jamra en Doutzen aanging. Zijn sliding was wel perfect :P

En wat bleef die ontzettend braaf naast je lopen toen je hem naar het land van Joey bracht :oo En dat ik het heetst van de strijd.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:38

dat vond ik ook heel bijzonder Nelleke.
Ook dat ie zich zo liet vangen.
Hij was wel errug mooi!
Toen ik met hem naar het andere land liep was het net of er springveren onder zijn hoeven zaten hihi maar hij liep keurig mee!

Nelleke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 08:53

Ja echt wel was echt super dat die zo braaf bleef :oo En dat terwijl die tussen de rennende landen door moest en langs het land waar de pony's vrij gelaten werden.

Hij leek toen je er mee liep wel 1.90 trouwens.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:59

hihi hij leek zeker een stuk groter. Wel indrukwekkend. Gelukkig is ie zo braaf.

nr_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 08:16

ik hoop ook dat die van ons weer snel het land opgaan..

Adin, ben je al een beetje klaar voor de westrijd? keek net in me agenda maar het is volgende week al :):) ben benieuwd hoe het gaat.. moet deze week ook nog echt even oefenen (proefje). hij heeft het weekend lekker vrij gehad.. mede omdat ik het druk had.. hij heeft zich gister wel even lekker uitgeleeft in de paddock, hij heeft zo lopen gek doen dat hij gewoon nat van het zweet was.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:35

Ik ben op zich wel aardig klaar voor de wedstrijd. We hebben nog een klein probleempje met de galop soms, dan springt ie halverwege overkruist maar daar werk ik nog hard aan.
Verder vind ik de gebroken lijn lastig met zo'n groot lang paard maar goed, het is natuurlijk maar B dus er mag best iets mis gaan.
heb er echt erg veel zin in! Had van mij morgen wel gemogen al hihi

Janella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 15:17

Jes, ik heb ook ff in mijn overvolle agenda gekeken,
Ik heb volgende week vrij, en hoef niet te werken op dindsdagavond 4 mei.
Dus ik kan met je mee:).
Hoelaat moet je?

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:43

nog geen startlijst jammer genoeg. Wil ook wel graag weten hoe laat.
Net weer les gehad. Ging weer lekker maar het is wel hard werken. Volgende week maandag nog les en dan dinsdag wedstrijd.

nr_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 12:14

ja er staat idd nog geen lijst op helaas.. Janel vind het echt super dat je mee wil! is echt al een zorg minder.
oh die van mij valt heel snel uit de galop, dat is echt nog iets waar we aan moeten werken balans houden. verder gaat het doorzitten nog niet zoals ik het wil.. maar dit komt omdat ik erg last van me rug heb. verder gaat het wel goed, maar idd het is B. en voor mij en pacator de 1e keer dus ik ben al tevreden als we lekker de bank rond rijden op mijn tempo, en niet op zijn tempo haha :o

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 13:07

Zo, nou ik heb de wedstrijd al gezien :') Jullie berichten zeggen namelijk al genoeg.....

Als de wedstrijd is geweest zeggen jullie vast allebei: ooohhh t viel reuze mee en t was reuze leuk...

Mays wat jammer dat je nog steeds zo ziekig bent. Hopelijk gaat het snel over.

Hee rest! Waar zijn jullie gebleven?????

Gister met het paardje een heerlijke dag gehad! Een uur wezen wandelen samen, daarna 20 minuten grazen en nog even lekker gefruttelt met poetsen. Paard en ik waren weer helemaal zen (nee we waren niet ineens allebei een grote witte schimmel)

OOh Juud! Helemaal vergeten te vertellen dat Zen een kras heeft op zijn voorhoofd, gevaarte heeft denk aardig lopen spelen, want alledrie de heren zagen er niet uit toen ze uit de paddock kwamen. Onder de beten, verwilderde haren van iedereen etc. Tijd dat ze het land op gaan....

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 13:28

Ik heb juist heel veel zin in de wedstrijd. Heb met Joey al wat ervaring op kunnen doen dus ik weet precies wat me te wachten staat.
Moet 2 winstpunten halen anders gaat Jacq volgende keer (22 mei in Oenkerk) niet mee en heb ik dus niemand om me te helpen.
Moet dus presteren hihi.
Nee hoor maar Andres is zo braaf dat ik me geen zorgen maak over de wedstrijd, zou leuk zijn om gelijk een WP te halen en anders komt dat dat volgende keer wel.

Tsja, Andrs staat sinds zaterdag in het land, die heeft ook al wat bijt en trap plekken op z'n lange lijf dus ook in de wei is het niet veilig!

nr_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 13:48

hey ik ga ook 22 mei haha, ik heb ook super veel zin in de wedstrijden hoor, maar een beetje zenuwen mag wel haha, heb geen flauw idee wat me te wachten staat!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:58

Ha ja, zag zen zn oorlogswond :P Heel stoer :P

Ponytjes stonden al in het landje vanmiddag, dus Zen en Melissa nog ff lekker in de paddock gehad.
Morgen weer fanatiek aan de hand werken, is al weer een paar daagjes terug. Paard gister lekker uit laten razen, had ze wel even nodig :P

Zal nu opschieten, zo werken...

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:11

Is het al duidelijk wanneer ze het land in mogen :)

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:40

Je ne sais pas... ik zal het melden als het vanavond hangt, ga er nu heen!

:wave:

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 18:51

Nu! :+ :D

Zen staat weer lekker bij zijn harem, en hij heeft gelijk al even laten zien waarom: hij is Stoere Hengst :):) *stuiter*

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 19:37

Fatoush gaat er morgen in :)

Nijntje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 20:09

Onze groep ook!! Morgenochtend gaat Marina ze buiten zetten en Thialda zet ze weer binnen. Ik doe het donderdag en vrijdag gaan ze nog langer..!! Jee ik vin het helemaal top. Hopelijk maandag of dinsdag 24 uur... dat zou fijn zijn!

En nu moet jij ook weer op stal komen Mays, ik heb je bij deze beter verklaard. :')

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 20:46

:') ik weet het ik hoop het weekend te kunnen komen of vrijdag ofzo.. Mams heeft nachtdienst en ik ga niet zo alleen in de auto voordat ik echt wat binnen heb want ik zag gisteren al zwarte vlekjes toen ik de trap af liep en daar heb ik 15 min gezeten ^).. Dus eerst wat fitter.. Had liever me ribben zwaar gekneusd ofzo dan kan je tenminste iets doen ...

nr_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 13:59

pacator is gister ook op het land geweest, hij vond het helemaal geweldig.

Mays hoe gaat het nu dan?

nr_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:09

startlijsten staan er op, ik mag gelukkig in de bak rijden, is voor mijn gevoel wat veiliger haha.
adinda ik zie dat jij op het gras moet? als nummer 12, ik denk dat ik jou dan net niet zie.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:42

Ik sta 2x op de lijst, ook op baan 2 (als 5e) . Andres heeft nog geen ijzers dus ik laat die op gras weghalen en ga op zand. Heb Judith al gemaild.
Dus dan zien we elkaar sowieso niet want jij moet als 23e ofzo toch?

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:28

ben nu 5e in het zand :)

nr_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 07:13

ik ben 23e zand, jammer dan kan ik je niet zien! maar ik heb net me coupon voor de 22e er uit gedaan, hoop dat het nog optijd is, want 24 aanmeldingen en dan is het vol..

vind het toch wel spannend hoor, eerste keer en dan gelijk zoveel paarden in 1 catorgorie, maar goed we gaan voor de evaring!