Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:Fijn dat het zo goed gaat met Liquita, wanneer is nu de keuring van first? Is het een kwpner?
.
) wolfs-tandje in zijn boven kaak had zitten. Dit zou de oorzaak kunnen zijn dat First een beetje "rommelde" met zijn mond tijdens het rijden. Gisteren had hij weer voor het eerst een bit in, maar hij had nog behoorlijk last. Dus we hebben niet echt gereden. Nu is het even afwachten op het advies van Daan. Denk dat we het deze week nog even de kans moeten geven om het goed te laten helen. Zodra het over is wordt hij gekeurd, en als alles dan goed is halen we hem meteen op
.
. Tytje schreef:Een weekend niet op bokt en het is niet meer bij te lezen! Wij gaven vrijdagavond een feest in de kroeg, want wij worden dit jaar.....40 jaar. Het was onwijs gezellig.
De volgende avond had ik een hardloopwedstrijd in Wormer, wel 15 km. Het ging helemaal goed, dus ik ben klaar voor de dam tot dam loop. De volgende ochtend had ik een wedstrijd in Midden Beemster, met een slechte bodem toch nog winst gereden. Ik ga morgen helemaal bijkomen op mijn werk

. We hebben gisteren het toch ook nog even overwogen om toch nog een weekje weg te gaan. Met het idee om First dan daarna maar op te halen. Weekje later maakt dan ook niet meer uit. MAAR...we hebben toch beloten om volgend jaar maar weer te gaan. We hebben tenslotte nog 4 dagen Wolfheze voor de boeg.