_Irene11_ schreef:AdindaPony schreef:PUH
we hebben de P de U de H
PUH
![]()
Het niveau daalt bij Adinda. Maar niet bij ons
kan me niveua nog lager dan
jaaah joh niveua
ik beedoelde dus
niveau
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xFioon schreef:dacht net dat mijn laptop dood was... zat rustig te bokken, was een berichtje aan het typen... en ineens wordt mijn beeld zwart... nouja dacht ik, dat is wel vaker, bijvoorbeeld als er weer zo'n pop-up is bijvoorbeeld van dat ik java moet updaten of als mijn virusscanner zegt dat hij een nieuwe versie heeft... maar het beeld bleef zwart en er kwam niks... dus ik op de muis klikken, op de toetsen drukken, slaapknop proberen... maar niks deed het en toen ging hij helemaal uit... en toen wilde hij niet meer aan...
dus ik naar beneden, daar zat mn moeder, die zegt: zitten alle stekkers er wel goed in, want we hebben uitgebreid schoongwemaakt vandaag dus er kan best een stekker uitzijn want alles is van zijn plek geweest... dus ik weer naar boven, staat de hele stekkerdoos gewoon uitdus was de accu van me laptop gewoon leeg haha, nouja, gelukkig maar
. Nou mooi dat er niets aan de hand was. 
)
_Irene11_ schreef:_Undercover schreef:@Irene Maar dan wordt het Puuuf Hijg Puufff
Maar dat kan ook 9 maanden voor de bevalling zijn
Ja, die versie heb je ook. Maar we doen het op zijn Adinda's hè. Dan is het: puh, puh!