Mallow schreef:Ja echt heel erg zag
http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/18/ ... 158687.jpg deze is echt erg.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:Ja echt heel erg zag
DJoysDesignz schreef:Nou op Optimaal... (GING vreeeeeesssssseeeelijjjjkkkkkk) en daarna omdat het zo slecht ging mocht ik even op Manno van Len. Wilde eigenlijk niet maar werd gedwongen door desiree om te gaan. Laatste 20 min/25min van die les ging aardig, maar ik ken gewoon niet rijden.
Jorine_Falco schreef:DJoysDesignz schreef:Nou op Optimaal... (GING vreeeeeesssssseeeelijjjjkkkkkk) en daarna omdat het zo slecht ging mocht ik even op Manno van Len. Wilde eigenlijk niet maar werd gedwongen door desiree om te gaan. Laatste 20 min/25min van die les ging aardig, maar ik ken gewoon niet rijden.
Joyce nou wordt ik een beetjeboos hoor.
Optimaal loopt de laatste tijd gewoon te poedersuiker, dat zag je toen ook bij mij & het ging bij mij ook toen slecht.
Op Manno zag het er goed uit, en vondt jullie leuke combi hoor.
En nu moet je niet zeggen dat je niet kan rijdne, je kan wel rijden, en je blijft steeds maar sleutelen eraan en ik vindt het heel knap van je!
Jij kiest geen makeklijke wedstirjdpaarden maarook moeilijke, die moeilijk zitten/het zelf moeilijk vinden/in hun eentje in de bak het niet leuk vinden.
Je wedstrijd zaterdag vondt ik ECHT goed gaan, ik wou je een staande ovatie geven, en snapte ook niks van je punten...
En je kan echt wel rijden hoor!
Jorine_Falco schreef:Verschrikkelijk he................ had ook liever gehad dat de dader bleef leven en we dus de rede kregen..........
verschrikkelijk voor alle nabestaanden,mensen die dit gezien hebben etc...