ATE schreef:LIQUITA schreef:Hey, was jer er weer? Ja hoor heb lekker gewerkt. Heb nu heerlijk WEEKEND!!!! Dan nog 3 dagen werken en dan heb ik ruim een week vakantie lekker he ik moet nog 3 keer werken en dan ook hele week vrij Ik nog één week, en dan heb ik ook één week vrij.
ATE schreef:ik heb ook echt geen zin om 4 dagen weg te gaan Nee...vervelend he. Al die spullen weer inpakken, en dan dan moet dat paard ook nog mee.........BLEEEE
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik heb ook echt geen zin om 4 dagen weg te gaan Nee...vervelend he. Al die spullen weer inpakken, en dan dan moet dat paard ook nog mee.........BLEEEEgatverdarrie
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik heb ook echt geen zin om 4 dagen weg te gaan Nee...vervelend he. Al die spullen weer inpakken, en dan dan moet dat paard ook nog mee.........BLEEEEHe getverrrr, jullie gaan zeker niet uit vrije wil?
meelen schreef:He getverrrr, jullie gaan zeker niet uit vrije wil? Nee...wil jij niet voor me gaan, je bent toch ook vrij las ik net.
LIQUITA schreef:meelen schreef:He getverrrr, jullie gaan zeker niet uit vrije wil? Nee...wil jij niet voor me gaan, je bent toch ook vrij las ik net.hahahahahahah mag je ook voor mij
LIQUITA schreef:meelen schreef:He getverrrr, jullie gaan zeker niet uit vrije wil? Nee...wil jij niet voor me gaan, je bent toch ook vrij las ik net.Alleen als je er ECHT niet onderuit komt hoor.
LIQUITA schreef:Cloë stinkt nog (ze is vanmiddag in de sloot gesprongen).heb je haar nog niet gewassen