jaa want leone zei toen.. jaa ruilen jullie maar.. want jij bent idd misschien wel iets te groot voro trix
Nou logisch, vooral als je als 2e ben kan je niemand zien rijden, ik heb geen idee waar ik op beoordeeld wordt, wat goed en fout is etc.
Ik ga echt me vastketenen aan de kantine als jullie wel mogen oefenen... dan ga ik me laten weghalen door de ME
Joyce, we kunnen Paraat net zo goed niet vlechten Je krijgt er geen punten voor en volgens mij wordt ie er alleen maar zenuwachtiger door
Stef_Winston schreef:Joyce, we kunnen Paraat net zo goed niet vlechten Je krijgt er geen punten voor en volgens mij wordt ie er alleen maar zenuwachtiger door Wat meer oefenen, dan gaat dat vanzelf over
Stef_Winston schreef:Joyce, we kunnen Paraat net zo goed niet vlechten Je krijgt er geen punten voor en volgens mij wordt ie er alleen maar zenuwachtiger door Nee joh paraat wordt niet zenuwachtig loopt zovaak wedstrijden...
dan hoef ik pas 11 uur op de manege te zijn want ik hoef toch niet in te rijden enzo.. kan ik nog uitslapen ook