Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Re: Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:19

Jeetje jullie gaan als de brandweer.
ff bijlezen. dat is echt ff ervoor zitten.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:25

ja ff door lezen erna

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:57

Nicole1995 schreef:
meelen schreef:

Dat je daar nog naar kijkt.

Zat een heel mooi onderwerp in,echt heel bijzonder.
Iedereen gelooft maar wat hij wil geloven,ik denk dat er meer is ..... :)

Ik ook, maar daar hoort Char niet bij met d'r alfabet.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:09

Je moet ook niet alles geloven wat er in de media word verteld(negatieve dingen) over spirituele mensen.Zijn ook vind ik betweters(media) die alleen maar kritiek kunnen leveren op iets wat ze zelf niet kunnen of sceptisie.Laat ze dan hun mond houden en iets anders nuttigs gaan doen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:14

Wat Char kan, kun jij ook. Je moet alleen het trucje weten.
Maakt niet uit verder, ik vind je evengoed wel aardig hoor :(:)

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:22

Ach ja, Char...... :roll:. Ze doet het leuk hoor, daar niet van, maar het is zó doorzichtig. Is it a P? No? A 'B' ? Bernard? Ben? Bas? Aha! He's your brother? Tell us about him....

Ja, heel knap :). Die Ogilvie vind ik dan wel weer erg geloofwaardig, ik denk wel dat hij echt iets kan.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:35

Yinari schreef:
Ach ja, Char...... :roll:. Ze doet het leuk hoor, daar niet van, maar het is zó doorzichtig. Is it a P? No? A 'B' ? Bernard? Ben? Bas? Aha! He's your brother? Tell us about him....

Ja, heel knap :). Die Ogilvie vind ik dan wel weer erg geloofwaardig, ik denk wel dat hij echt iets kan.

Die is ook erg goed.dat kijk ik ook meestal.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:37

Yinari schreef:

Je zal er nooit helemaal achter komen maar toch komen ze met dingen dat je denkt.....hoe weten ze dat ongeacht die letters van een naam.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:42

Ja, dat is wel waar. Maar Char geloof ik gewoon niet (zou het best wíllen geloven hoor :) ).

Die Ogilvie komt alleen wel vervelend vaak met de boodschap dat iemand eens een kind verloren is die dan bij haar op schoot zit...blabla.

Is het nu echt een kind geweest vind ik dat de moeite waard om te vertellen (tuurlijk!). Maar een miskraam na 3 maanden vind ik dan weer wat minder belangrijk, dat hebben wel veel mensen gehad.

Hij weet dingen uit zichzelf altijd zo nauwkeurig te vertellen, en dat mis ik bij Char een beetje.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:51

Ik vond dat programma met Beau van Erven Doorn wel leuk.
En Ogilvie vind ik ook beter idd.

Echt erin geloven doe ik pas als ze mij een keertje een reading geven. (en het klopt)

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:54

Oh, dat met Beau heb ik één keer gezien. Toen waren het (toevallig?) een paar prutsers :=.

Ik ben er niet zo heel gevoelig voor moet ik eerlijk zeggen. Ik denk wel dat er mensen zijn die dingen voelen en kunnen, maar dat zijn er weinig. De rest lift mee op het spannende en emotionele aspect ervan. Is mijn mening maar hoor ;)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:58

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:01

Geeft niks!

Gisteren zag ik iets op tv dat er in cacaoboter veel meer schadelijk stoffen zaten dan men dacht, vooral vanuit een bepaald land. Het fijne weet ik er niet van want ik sliep half, maar goed was het niet....

Dus eten we dat voorlopig lekker niet :P

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:19

He jaggie, ik heb weer te vroeg gejuigd. Ik ben helemaal nog niet beter. In het begin van de avond begon het al wat te rommelen in m'n buik. Na het eten van wat rijst met roerbakgroente (dacht dat dat wel kon) moest ik weer tot 2 x toe rennen naar de wc :r . Ik baal er echt van...nu toch m'n verjaardagsfeestje afgezegd |( . Ik plof maar weer op de bank met m'n dekbedje %) .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:30

meelen schreef:
Ik vond dat programma met Beau van Erven Doorn wel leuk.
En Ogilvie vind ik ook beter idd.

Echt erin geloven doe ik pas als ze mij een keertje een reading geven. (en het klopt)

Dat was ook erg indrukwekkend moet ik zeggen.Die man die gewonnen had was wel erg raak met zijn dingen wat hij zei.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:31

LIQUITA schreef:
He jaggie, ik heb weer te vroeg gejuigd. Ik ben helemaal nog niet beter. In het begin van de avond begon het al wat te rommelen in m'n buik. Na het eten van wat rijst met roerbakgroente (dacht dat dat wel kon) moest ik weer tot 2 x toe rennen naar de wc :r . Ik baal er echt van...nu toch m'n verjaardagsfeestje afgezegd |( . Ik plof maar weer op de bank met m'n dekbedje %) .

He jakkes Liquita.Nou hoop dat je snel weer opknapt hoor.Beterschap :(:)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:54

Ik hoorde vandaag dat Nicole dinsdag 6 uur lang in de stapmolen had gestaan.Dat nieuwe meisje dat er niet meer is(ze vond het werk toch te zwaar)had haar voor een ander paard aangezien en dus keek niemand meer raar op dat ze er ook niet met voeren meer was.Lekker niet.Rockoo en bonita gingen bij Conny verhaal halen maar ze moesten het maar niet tegen Tom zeggen die kon er niks aan doen.Ik heb zòn service abonnement,woensdag stribbelde ze helemaal tegen raar he!!!!!Vind het maar niks het hele verhaal.Zielig niet......Ze zal ook wel heel veel dorst hebben gehad,en ik zat thuis en ondertussen liep ze daar dat is zo een vervelend gevoel.Ik wist het natuurlijk niet maar toch geeft het een rot gevoel.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:54

Ze is ook niet in de les gaan rijden,dat begrijp ik ja..

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:55

Ze zal haar wel ff verwent hebben.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:55

Met wat lekkers

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:58

Hoe is het met Ate Ate?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 20:10

Nicole1995 schreef:
Ik hoorde vandaag dat Nicole dinsdag 6 uur lang in de stapmolen had gestaan.Dat nieuwe meisje dat er niet meer is(ze vond het werk toch te zwaar)had haar voor een ander paard aangezien en dus keek niemand meer raar op dat ze er ook niet met voeren meer was.Lekker niet.Rockoo en bonita gingen bij Conny verhaal halen maar ze moesten het maar niet tegen Tom zeggen die kon er niks aan doen.Ik heb zòn service abonnement,woensdag stribbelde ze helemaal tegen raar he!!!!!Vind het maar niks het hele verhaal.Zielig niet......Ze zal ook wel heel veel dorst hebben gehad,en ik zat thuis en ondertussen liep ze daar dat is zo een vervelend gevoel.Ik wist het natuurlijk niet maar toch geeft het een rot gevoel.
Sjeemig, dat meen je niet....stelletje sukkels -:(- . Dat is dus ook een reden waarom ik gestopt ben met die molenservice. Liuiqta heeft er ook eens 2 ½ uur in gestaan. Toen kreeg Collin de schuld. Ik ben toen verhaal gaan halen bij Diana. Zij vertelde mij dat de molenservice de verantwoording is van Tom en Chantal. Collin kon die verantwoording niet dragen, en ik denk dat dit ook voor het nieuwe meisje zou gelden. Je kan er gewoon niet op vertrouwen dat het goed gaat. Net zo dat het nu nog steeds gebeurd dat de molen maar 1 kant op draait.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:52

Tjemig Lin, da's balen.
Dat verhaal van Liquita kende ik al, maar nu weer jou verhaal. Dat is toch belachelijk. Ze hebben toch een lijstje ofzo.
Toen NoNo ziek was is hij zelfs ook in de molen gezet. Vond ik ook al zo stom. Doet Tom zijn werk nog wel met plezier ??????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:53

Maar ja stoppen met die service is ook zo wat.
Ik vind het zo lekker te weten dat hij op maandag en dinsdag er in de ochtend nog even uitkomt, omdat er pas 's avonds gereden wordt. Daarom doe ik het eigenlijk.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:54

LIQUITA schreef:

Ohhhhhhhh Petra, dan maar weer veel beterschap.
En nu goed uitzieken hoor !!!!!!!!