Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ze doet het leuk hoor, daar niet van, maar het is zó doorzichtig. Is it a P? No? A 'B' ? Bernard? Ben? Bas? Aha! He's your brother? Tell us about him....
. Die Ogilvie vind ik dan wel weer erg geloofwaardig, ik denk wel dat hij echt iets kan. Yinari schreef:Ach ja, Char....... Ze doet het leuk hoor, daar niet van, maar het is zó doorzichtig. Is it a P? No? A 'B' ? Bernard? Ben? Bas? Aha! He's your brother? Tell us about him....
Ja, heel knap. Die Ogilvie vind ik dan wel weer erg geloofwaardig, ik denk wel dat hij echt iets kan.
Yinari schreef:Ach ja, Char....... Ze doet het leuk hoor, daar niet van, maar het is zó doorzichtig. Is it a P? No? A 'B' ? Bernard? Ben? Bas? Aha! He's your brother? Tell us about him....
Ja, heel knap. Die Ogilvie vind ik dan wel weer erg geloofwaardig, ik denk wel dat hij echt iets kan.

). 
.

. Ik baal er echt van...nu toch m'n verjaardagsfeestje afgezegd
. Ik plof maar weer op de bank met m'n dekbedje
. meelen schreef:Ik vond dat programma met Beau van Erven Doorn wel leuk.
En Ogilvie vind ik ook beter idd.
Echt erin geloven doe ik pas als ze mij een keertje een reading geven. (en het klopt)
LIQUITA schreef:He jaggie, ik heb weer te vroeg gejuigd. Ik ben helemaal nog niet beter. In het begin van de avond begon het al wat te rommelen in m'n buik. Na het eten van wat rijst met roerbakgroente (dacht dat dat wel kon) moest ik weer tot 2 x toe rennen naar de wc. Ik baal er echt van...nu toch m'n verjaardagsfeestje afgezegd
.
Nicole1995 schreef:Sjeemig, dat meen je niet....stelletje sukkelsIk hoorde vandaag dat Nicole dinsdag 6 uur lang in de stapmolen had gestaan.Dat nieuwe meisje dat er niet meer is(ze vond het werk toch te zwaar)had haar voor een ander paard aangezien en dus keek niemand meer raar op dat ze er ook niet met voeren meer was.Lekker niet.Rockoo en bonita gingen bij Conny verhaal halen maar ze moesten het maar niet tegen Tom zeggen die kon er niks aan doen.Ik heb zòn service abonnement,woensdag stribbelde ze helemaal tegen raar he!!!!!Vind het maar niks het hele verhaal.Zielig niet......Ze zal ook wel heel veel dorst hebben gehad,en ik zat thuis en ondertussen liep ze daar dat is zo een vervelend gevoel.Ik wist het natuurlijk niet maar toch geeft het een rot gevoel.
. Dat is dus ook een reden waarom ik gestopt ben met die molenservice. Liuiqta heeft er ook eens 2 ½ uur in gestaan. Toen kreeg Collin de schuld. Ik ben toen verhaal gaan halen bij Diana. Zij vertelde mij dat de molenservice de verantwoording is van Tom en Chantal. Collin kon die verantwoording niet dragen, en ik denk dat dit ook voor het nieuwe meisje zou gelden. Je kan er gewoon niet op vertrouwen dat het goed gaat. Net zo dat het nu nog steeds gebeurd dat de molen maar 1 kant op draait. 

LIQUITA schreef:He jaggie, ik heb weer te vroeg gejuigd. Ik ben helemaal nog niet beter. In het begin van de avond begon het al wat te rommelen in m'n buik. Na het eten van wat rijst met roerbakgroente (dacht dat dat wel kon) moest ik weer tot 2 x toe rennen naar de wc. Ik baal er echt van...nu toch m'n verjaardagsfeestje afgezegd
.