vet stoer nan...... cool... maar ik kom helemaal niet laat aan ik kom om 10 voor half 10 aan in de ochtend...dus ben smiddags weer veilig in assendelft....
yeaahhh eindelijk laatste nacht dienst van een reeks van 4....ben blij dat ik weer even zit... er was een vent van de wc gekukeld op zijn heup en knie eerst had hij geen pijn maar later begon het toch op te zwellen toch maar ambulance gebeld komt met gillende sirenes aan of te wel alle gasten wakker en in paniek heel fijn alle gasten moeten gerust stellen rennen en vliegen uit eindelijk bleek er niks met de gast aan de hand te zijn ja flink gekneusd en de ambulance ging weer weg.....zo maak je nog is wat mee in je nacht haha
het is te gezellig hier zo... heb te veel drank op.... we doen weer te debiele dansjes en vermaken de gasten en daar gaat het ten slotte allemaal om... haha
tsjaa ik ga naar me bedje moet er straks uit om 6 uur om Wade uit te zwaaien hij gaat terug naar korea na 6 maanden hier te hebben gewerkt....en aangezien wij altijd iedereen uitzwaaien op welk tijd stip het ook is moeten we het ook nu doen, wel jammer hoor want hij is een goede vriend van ons geworden en van 1 dutch girls zelfs de vriend.....slaap lekker iederee
ohh wat dan...? is er iets ben je ziek ... of is er gewoon niks...??
hier is ook van alles gaande, ik heb weer nachtdiensten en werk met een man en die moeten wij vannacht dus weer observeren( onopvallend) omdat we vermoede dat hij "rare" dingen doet met gasten en dan voor al met mannen.... hij gedraagd zich vreemd e achterdochtig en als hij een pad changed doet dat doet hij in ene de monitor uit en dat doet hij alleen als hij het bij een man doet... en hij check de p*nis van mannen ieder uur terwijl dat helemaal niet moet... zo vreemd....
voel me dan nu net CSI haha het moet allemaal zo stiekem en achter zijn rug om.... en het k*tten is dat als we wel iets ontdekken wij het moeten zeggen tegen de manager.. maar ik wil hem niet vals beschuldigen
idd britt! 't is een fase... i know them! iedereen heeft ze wel is met verschillende dingen en gedachtes maar dat komt goed !! word tijd voor de zomer! krijg je ook weer meer zin in dingen!