Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maarja ik weet dat ze bij mn tante ook in goede handen is, Wel leuk dat er weer een nieuw paardje bij is gekomen volgesmij zag ik die mensen daarvan een weekje geleden al op stal kijken...
Squit schreef:wat is er met waikiki???
cher schreef:Squit schreef:wat is er met waikiki???
ze had bloedvergiftiging.
maar gelukkig waren we er nog net op tijd bij, dus is het goed te behandelen.
da is 4 dagen achter elkaar geweest om er een zooitje prikken in te doen, het lidteken wat er al zat is alleen een lastige plek.
duurt iets langer voordat die helemaal dun is als dat lukt, maar de rest van haar been gaat er alweer op lijken.
vanmddag ben ik er voor het eerst weer op geweest en dat was erg fijn![]()
maar ze heeft er wel een flinke opdonder van gehad, ze ziet er dof uit en is best wel afgevallen.
enne daan fijn zeg dat je operatie goed gegaan is!
hopen dat je snel weer de ''nieuwe'' oude bent...
Carla_ schreef:cher schreef:he veer de da is gisterenmiddag/avond toch nog geweest hoor.
gelukkig niks ernstigs, hij heeft me nog even gebelt.
k kan alleen vandaag het kringkampioenschap niet meerijden,
dat vind ik wel erg jammer,
vorige keer mocht ik ook door en had ze een wondje waardoor ik niet kon starten![]()
maar gelukkig gaat het met kiek weer een stuk beter, dat is belangrijker
zo dat is wel even balen cher!
maar zoals je al zegt is dr gezondheid belangrijker uiteraard!
aahg jah volgend jaar weer een kans;) en je weet het he 3 maal scheepsrecht!
Zoi2003 schreef:banaan, ik gooi wat in de bus bij je
wil jij dat weer bij de mensen afgeven??
thnx
luckycharm schreef:daan beterschap
cher beterschap met waikiki
heb het druk ga over 3 dagen met vakantie wassen stryken boodschappen doen ponys doen pff
je moet wat over hebben voor je vakantie hoor 
Ik zal vanaf ongeveer 16:30-16:45 hindernismateriaal in de bak gaan zetten.
Zoi2003 schreef:nee niet aangebeld, dus als er iemand voor de deur stond, dan was ik het niet.
Laat ff weten hoe het ging met rijden haha
Banjer schreef:dames, even alvast in het topic.. morgen ga ik op stal ook briefjes ophangen hoor....
Zondag 20 juli hebben Banjer en ik springles, van ongeveer 17:00 - 18:00 uur...Ik zal vanaf ongeveer 16:30-16:45 hindernismateriaal in de bak gaan zetten.
Ik dank jullie alvast voor het getoonde begrip en als jullie mee willen doen met de les, geef maar een seintje... lesgeld is dan in overleg te bepalen
loveseben schreef:luckycharm schreef:daan beterschap
cher beterschap met waikiki
heb het druk ga over 3 dagen met vakantie wassen stryken boodschappen doen ponys doen pff
je moet wat over hebben voor je vakantie hoor
cher schreef:Squit schreef:wat is er met waikiki???
ze had bloedvergiftiging.
maar gelukkig waren we er nog net op tijd bij, dus is het goed te behandelen.
da is 4 dagen achter elkaar geweest om er een zooitje prikken in te doen, het lidteken wat er al zat is alleen een lastige plek.
duurt iets langer voordat die helemaal dun is als dat lukt, maar de rest van haar been gaat er alweer op lijken.
vanmddag ben ik er voor het eerst weer op geweest en dat was erg fijn![]()
maar ze heeft er wel een flinke opdonder van gehad, ze ziet er dof uit en is best wel afgevallen.
enne daan fijn zeg dat je operatie goed gegaan is!
hopen dat je snel weer de ''nieuwe'' oude bent...