Manon_S schreef:Het vervelende is dat er niet zoveel eigen paarden in Almere zijn.
Of ze hebben allemaal al verzorgers of bijrijders of mensen zoeken niemand..
Klopt. Almere is niet echt dé plek om een VP te zoeken..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Manon_S schreef:Het vervelende is dat er niet zoveel eigen paarden in Almere zijn.
[/quote]Melanieetjuh schreef:Manon_S schreef:Het vervelende is dat er niet zoveel eigen paarden in Almere zijn.
Klopt. Almere is niet echt dé plek om een VP te zoeken..
!
Iriis_ schreef:Maaar paardrijden moet toch ook gewoon leuk zijn! Lekker ontspannen een dagje naar de manege! heeeeerlijk!
! Iriis_ schreef:Maaar paardrijden moet toch ook gewoon leuk zijn! Lekker ontspannen een dagje naar de manege! heeeeerlijk!

Kirsten_S schreef:Jaaaa diegene die wij hebben bij de stadsweides zijn best wel gierig!
Manon_S schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaa diegene die wij hebben bij de stadsweides zijn best wel gierig!
Als je gewoon je paard voor jezelf wilt houden en anderen er niet bij wilt hebben is toch ook wel begrijpelijk?
zou hulp ook niet zo snel accepteren !
! ? 
!
[/quote]

Elja schreef:Die in kruidenwijk, daar zijn wel leuke mensen.
[
?/

Ik bedoel daar vlakbij het crematorium 

Elja schreef:Ik niet eigenlijkIk bedoel daar vlakbij het crematorium
fryskhynders schreef:ja meiden op dat opzicht hebben wij het niet heel erg getroffen met almere... als ik nog in friesland had gewoond had ik al wel 10 jaar een eigen pony en nu paard gehad ...
ook mijn oom heeft wel 2/3 paarden die ik zou kunnen rijden... maarjah ik woon in almere...

fryskhynders schreef:nee maar ik wil ook geen verzorgstrer hoor
zeker niet het eerst jaar, ojah wel een goede vriendin van mij
maar ik zou er ook nog niet aan moeten denken om zomaar iemand op mijn paard te laten... en helemaal niet als ze nog niet veel ervaring heeft... ik zou ook niet manege meisje vriendelijk zijn.... misschien zou ik haar dan wel les geven op mijn paard.
maar niet zonder dat ik er bij ben laten rijden!