Fenna had 2 winstpunten Stuvo daar ben ik vorig jaar ook geweest! Waar ben je wezen kijken?
Ik was er vorig jaar ook al, maar had nog uren nodig en dan is de stuvo wel erg simpel, ben daar 2 uur geweest en krijg 6 studielasturen. Was bij de Hotelschool Maastricht (HBO), maar dat was meer voor de gein en bij Bedrijfs en Consumenten-wetenschappen (WO) in Wageningen, die was wel leuk. En de laatste had ik geen zin meer,moest 2 marktronden doen, maar had geen zin dus die info heb ik van internet gehaald en ben met Beer naar huis gegaan om half 2! (terwijl ik normaal om half 5 uit ben )
ik heb in de 2e les gesprongen haha, vond het super leuk om weer is te springen, binnekort ook weer met rocky! heb er weer helemaal zin in, adante springt wel heel anders, en moest echt even wennen aan haar ''tempo'' maar heel erg bedankt dat ik een keertje op adante mocht springen dominique! vond het echt leuk
Wij gaan toch met 16 mensen de carrousel wedstrijden rijden!!! Dr gaan dr ee paar van de ZH meerijden met eigen paard... gister hebben ze voor t eerst meegereden... was zoeizo chaos gisteren om daar te komen.. ik en sharon waren best een beetje te laat... moest ik op de haflinger dat is echt heel comisch ga ik dr in stal op zitten rijd ik de bak in moest k meteen meerijden.. ik had echt een vliegende start,,, bleek het ineens dat ik op kop van t 2e sectie reed... ik was ineens helemaal van slag en wist t meest simpele figuur niet eens meer,, haha... maar daarna kwam t goed!!!!!!!! Vanavond gaat freckj mee... kijken hoe dat gaat!!