Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 22:57

Jus_dOrange schreef:
ROZEEEE!

Ohja trouwens, vandaag de druppel die de emmer deed overlopen:
Teab lieve Quarter merrie van 3 jaar, bij voorkeur ruilen tegen lens voor Canon.

Ik was vandaag weer overdag op stal, cameraatje mee, uiteraard niet opgeladen. Nagelbijten / Gniffelen Ik me helemaal suf gepoetst en in de roundpen gezet (met deken, ik ken d'r langer dan vandaag, glimt ze als een spiegeltje en dan gaat ze in de bagger liggen *LOL* ), dus ik camera aan en wat kiekjes maken. Ze bleef een beetje saai stil staan, en precies op 't moment dat m'n camera aangeeft dat de accu leeg is neemt ze een spurt en begint ze als een debiel te bokken en te steigeren. Gvd, alsof d'r een draadje van de camera naar haar hoofd gaat om door te geven "oh, nu kan ze 't niet vastleggen, doe iets!".

Nu hangt de accu op de lader, morgen ga ik wss weer overdag heen en dan wens ik dezelfde acties te zien, als ik d'r dan nog niet heb ingeruild natuurlijk. Clown

Je mocht de mijne lenen, maar die wilde je niet, te min zekers.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 23:00

En mijn poniew is zeker wel goed om te jatten!!!!!!
Maar ik vertelde je vanmiddag al: heel knap als je Herculie met de sulky kan rijden zonder tuig!!!!!!(Ik ga je niet vertellen dat het tuig in mijn afgesloten kast ligt Tong uitsteken )

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 09:22

Goedemorgen Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 09:46

Mogguh! Dromen

Suus, je móét gewoon vanavond even naar de grote stal gaan waar de mededelingen worden opgeschreven. Bij de ingang moet je naar het linkerbord kijken en vervolgens rechts onderin de foto bestuderen ROFL

Had je Stees met dek buiten gezet? Heb gehoord dat ze gisterenmorgen allemaal zonder zijn buiten gezet. Ook Tuckeer, he IJp? Clown Nouja mss heeft Stees wel een telepathisch vermogen met je camera, lekker bokken als dat ding het begeeft Nagelbijten / Gniffelen Mooie lens btw maar ik zou het niet zien zitten om dat ding overal mee naar toe te nemen!

Hoe ging het rijden met Rejoice Trudy? Niet meer gehoest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 09:47

Natas schreef:
Ik heb trouwens toen voor mijn bontsingel volgens mij € 39 betaald.

Waar? Waar? Waar? Haha!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:13

Ohja idd dat ziet er ook niet verkeerd uit, ik zal van het weekend even bij Storm kijken en anders kan ik deze nog altijd bestelle.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:22

Mogguh. Gisteren op stal, bij het wandelen naar de bak en bij het instappen een paar kuchels gekregen. Dus toch maar even rustig aan gedaan. Hoop dat het vandaag minder is. Hoestende paarden zijn niet fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:25

He jeetje wat balen Trudy! Had gehoopt dat het helemaal over zou zijn! Nouja, als je rustig aan doet zal het vast wel overgaan Lachen

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:38

Wat is het hier rustig....

En wat is het een rotweer zeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:40

Daar ben ik het helemaal mee eens Vork Echt niet leuk dat kl*teweer. Hopelijk is Whis al buiten geweest vanmorgen.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:53

Ik ga vanavond maar weer een knappe Foxy Langkous maken. D'r vlechten zitten er al twee weken in Nagelbijten / Gniffelen

En ze is hartstikke kreupel dus iets anders kan ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:56

He jeetje! Hoe kan dat nu zeg? Ze zal vast superblij zijn met de extra aandacht *LOL*

Bij Whis heb ik ze er gisterenavond uit gehaald, ook uit de staart. Vanavond ben ik er als het goed is toch vroeg dus kan ik voor de les Whiskey Langkous weer tevoorschijn halen Vork

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:34

Ze heeft waarschijnlijk een hoefzweer, dus gaat wel weer over, maar ze staat op drie benen.

En ik was gister hartstikke laat door een eikel van mijn werk, dus ik had het niet gezien, ik had haar al helemaal opgezadeld. Huilen van het lachen

Ja, was een leuke, om vijf uur komt hij nog met allemaal stukken die verzonden moeten worden, of ik er 'even' verzendbriefjes bij wilde maken. Hij was zelf ook bezig, maar ik werk eigenlijk tot vijf uur. Maar oké, ben de beroerdste niet, dus even buffelen om door te gaan. Hebben we het bijna klaar kom ik tot de ontdekking dat we nog maar twee postzegels hebben. Frusty

Nu ben ik daar verantwoordelijk voor, maar ben vorige week ziek geweest, en had deze week nog geen postzegels gebruikt, dus hoe kan ik dan weten dat ze op zijn?

Dus ik zeg: Sorry, maar ik heb geen tijd meer om naar het postkantoor te gaan, om postzegels te halen en die zooi op de bus te doen. Dus hij kijkt me zo aan, het was inmiddels kwart voor zes, dus ik had het zowiezo niet gered voor zes uur. (Ik werk naast Ranzijn in Zaandam) En ik zeg: Ja, ik moet om zeven uur op een paard zitten, ik heb nu al niet eens meer tijd om te eten. Zegt hij: Ja, wat kan mij dat stomme paard nou schelen.

Ik heb mijn jas aangetrokken en ben weg gegaan. Wat een eikel. Hamer

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:39

Doei!

Tsja IJp, op 't moment dat je je camera aanbood stond ze alweer stil. Huilen van het lachen

Beau: ze had zo te zien wel zonder deken buiten gestaan, onder de deken was ze hartstikke vies. Maar ik zet d'r altijd met deken buiten, vind 't zo onlogisch om ze binnen te zetten met deken en buiten zonder, ze heeft laten zien dat ze er prima mee kan springen, bokken en rennen. *LOL*

Stace is altijd een Langkousje, behalve voor op de foto. Tong uitsteken

Ik heb net de meest hilarische wiskundeles van m'n leven gehad. Huilen van het lachen Achteraf slaat 't nergens op: we zaten in groepjes van 4 en we waren lichtelijk melig. Onze lerares heeft de neiging om na elke zin "sst" te zeggen, en ik ging dat constant herhalen. Nagelbijten / Gniffelen Opeens loopt ze naar onze tafel, zegt "sst" en kijkt of we wat doen, daarna liep ze weer verder. Mijn "sst" zat er ondertussen als een reflex in en die kon ik net inslikken. Huilen van het lachen De tijd erna hebben we allemaal zitten "sst"-en, we liepen allemaal rood aan van 't lachen en toen moest ik huilen van 't lachen. Leuk he? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 13:52

Natas schreef:
Dus ik zeg: Sorry, maar ik heb geen tijd meer om naar het postkantoor te gaan, om postzegels te halen en die zooi op de bus te doen. Dus hij kijkt me zo aan, het was inmiddels kwart voor zes, dus ik had het zowiezo niet gered voor zes uur. (Ik werk naast Ranzijn in Zaandam) En ik zeg: Ja, ik moet om zeven uur op een paard zitten, ik heb nu al niet eens meer tijd om te eten. Zegt hij: Ja, wat kan mij dat stomme paard nou schelen.

Ik heb mijn jas aangetrokken en ben weg gegaan. Wat een eikel. Hamer

You go Girl!!!! OK dan! Idd zo hoort het, als zij op het laatste moment daarmee aankomen is dat hun probleem. Niet de jouwe, goede actie *LOL* Wat vervelend van Fox, maar idd gelukkig is zo'n hoefzweer makkelijk te verhelpen.

Suus wat handig zo'n lerares. Idd altijd leuk als je op school de slappe lach krijgt *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:10

De lerares vond 't niet zo grappig... Die werd echt heel chago Huilen van het lachen

Enne, als dat stomme paard hem niks kan schelen kan jou zijn stomme klusje niks schelen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:12

Mensen worden alleen maar leraar zodat ze de hele dag chago kunnen zijn Knipoog

Echt stom dat mensen zoiets zeggen. Jij zegt dat toch ook niet over hun kind? Wat kan mij jouw stomme kind nu weer schelen? Nagelbijten / Gniffelen Moet je eens opletten hoe snel ze dan boos worden...

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:15

Precies, dat dacht ik dus ook. Heb uit protest de rest van de post ook niet op de brievenbus gedaan. (Flauw, ik weet het)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:17

Nee niet flauw: Afgod

Ze zullen merken ook dat je maandag weg bent Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:29

Flauw? Je hebt groot gelijk. Nagelbijten / Gniffelen

Btw, volgende maand heb ik Stace al 2 jaar. Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:34

Leuk joh! Die datum vergeet je nooit meer he? Lachen Vandaag heb ik Whis officieel 3 weken Go jij! Go jij!

Nou, ik heb mijn profiel eindelijk aangepast hoor *LOL*

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:35

Oh, dan gaan we even in het profiel van Beau kijken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 14:36

Het is niet veel speciaals hoor, maar de foto's staan er iig in! Hihihi Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 15:17

Oh gosh, ik heb me weer eens laten gaan en mezelf in 2 wel/niet natural topics laten verwikkelen Rolleyes