Jus_dOrange schreef:ROZEEEE!
Ohja trouwens, vandaag de druppel die de emmer deed overlopen:
Teab lieve Quarter merrie van 3 jaar, bij voorkeur ruilen tegen lens voor Canon.
Ik was vandaag weer overdag op stal, cameraatje mee, uiteraard niet opgeladen.Ik me helemaal suf gepoetst en in de roundpen gezet (met deken, ik ken d'r langer dan vandaag, glimt ze als een spiegeltje en dan gaat ze in de bagger liggen
), dus ik camera aan en wat kiekjes maken. Ze bleef een beetje saai stil staan, en precies op 't moment dat m'n camera aangeeft dat de accu leeg is neemt ze een spurt en begint ze als een debiel te bokken en te steigeren. Gvd, alsof d'r een draadje van de camera naar haar hoofd gaat om door te geven "oh, nu kan ze 't niet vastleggen, doe iets!".
Nu hangt de accu op de lader, morgen ga ik wss weer overdag heen en dan wens ik dezelfde acties te zien, als ik d'r dan nog niet heb ingeruild natuurlijk.
Je mocht de mijne lenen, maar die wilde je niet, te min zekers.
Ik me helemaal suf gepoetst en in de roundpen gezet (met deken, ik ken d'r langer dan vandaag, glimt ze als een spiegeltje en dan gaat ze in de bagger liggen
), dus ik camera aan en wat kiekjes maken. Ze bleef een beetje saai stil staan, en precies op 't moment dat m'n camera aangeeft dat de accu leeg is neemt ze een spurt en begint ze als een debiel te bokken en te steigeren. Gvd, alsof d'r een draadje van de camera naar haar hoofd gaat om door te geven "oh, nu kan ze 't niet vastleggen, doe iets!".
)

Echt niet leuk dat kl*teweer. Hopelijk is Whis al buiten geweest vanmorgen.