Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:hihi ik heb begrepen dat ze er ook naast is gegaan![]()
En ja.. die ene keer omkeren zien we maar door de vingers, want het ging zo snel dat ik niet eens weet hoe ik achter biz terecht kwam
.. Nou ik moet vandaag effe naar school tot 15:00u en dan heb ik W E E K E N D ! ! ! ! ! !
ging een beetje van "van voor naar achter van links naar reeeeeechts van voor naar achter van links naar rechts etc etc.
wel met gym mjaa
want dat vervalt echt heerlijk
nou tot vanmiddag dan maar

nou veel plezier dan van je veplichte vrije dag

.....ga zo maar weer slapie doen ....ben ik straks weer okee...!
, en Eef succes bij de tandarts!!
AnitaJoeri schreef:ook van mij en jij ff lekker werken Nous hihi ik kom net mijn bed uit
, vorige week ook al 2x gebak en nu woensdag weer... beetje veel verjaardagen op het werk
Mag ik je poppetje niet een keertje lenen??
Falli schreef:Ik heb gister met Nous een heerlijke buitenrit gehad.. Ik heb zelfs sommige stukjes voorop gereden.. Hij was super braaf, maar dat kwam vast doordat Biz hem op de laan al ingefluisterd had dat hij zin had in een rustige rit! En het werkte want meneer ging gelijk stappen..En ja.. die ene keer omkeren zien we maar door de vingers, want het ging zo snel dat ik niet eens weet hoe ik achter biz terecht kwam
..