stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 10:10

Morning allemaal Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 10:42

Goede morgennnn! Doei!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:08

Zirano schreef:
Oproepje.
Als er iemand bij Taams is die als hij tijd heeft en de bak vrij zou zijn Zirano even los zou willen zetten dan ben ik daar ontzettend blij mee omdat hij moet gaan opbouwen dat hij weer dag en nacht een binnen/buitenstal heeft en zijn wintervacht moet gaan groeien.ALVAST BEDANKT.
p.s.hij heeft een lichtblauw halster(naam staat erin en een groene hengstenketting(hij heeft geen deken)

als ik zie dat er plek is, zal ik hem er voor je inzetten Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:13

@ naadje24: dat ging toch wel lekker geloof ik gisteravond nadat Danielle er even op had gezeten.
@ Bloempie186: ja Fellow vond ik vroeguh ook altijd leuk, alleen moest bij ons in de groep toen altijd per se een vrouwtje op hem die nergens anders op wilde/durfde dus daar heb ik helaas niet vaak opgemogen, Madam ken ik ook nog wel, kon ook erg druk zijn haha Sandra en Brigitta doen overigens Beauty nog steeds net als Marleen Bulletje nog steeds doet.

edit: helemaal vergeten....Morgen!! Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:51

Marleen! Dat is een (achter) nichtje van me hahaha.
Was Fellow niet dat hele brave paardje, niet zo groot, beetje grijs/schimmel achtig? (weet het niet zo goed meer..) Daar heb ik 1x op gereden volgens mij, mijn eerste les daar. (daarna dus steeds op Buikie) Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:58

haha dat is grappig, ik heb een tijd lang samen met Marleen naar stal gereden en haar zusje Hanneke werkte weer samen met mijn zusje bij de Super de Boer, echt grappig.
Dat paardje wat jij bedoelt is denk ik Blizzard echt een lieverd, maar al flink oud

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:02

fellow was een bruine, jij bedoelt blizzard idd....fellow reed ook veel mee in de westernlessen.....

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 13:18

bloempie186 schreef:
fellow was een bruine, jij bedoelt blizzard idd....fellow reed ook veel mee in de westernlessen.....

ze zijn nu allemaal verkocht, zal wel een gevecht zijn geweest wie Fellow mocht hebben, hij had veel liefhebbers Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 15:24

haha nou ik hoorde dat ie als laatste overbleef Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 15:29

bloempie186 schreef:
haha nou ik hoorde dat ie als laatste overbleef Tong uitsteken

arme Fellow Clown

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 15:49

Hey jongens... (uhm meiden). Ik wil niet vervelend zijn en erg leuk die Manege Veldt en Kalverhoek praat maar ik kan het even niet meer volgen hier waar het om gaat... misschien een Veldt en Kalverhoek praat hoekje oprichten Knipoog Tong uitsteken

Ik ben meer geinteresseert in de Taams verhalen zodat ik ook mee kan praten Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 16:13

haha vind het ook erg leuk maar snap er niet veel van haha! Laten we het hier bij taams houden (niet vervelend bedoeld)

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:49

dag mensen
zaterdag avond heb ik wedstrijd les vandaag ging wel goed proefje ook wel dus hoop dat zaterdag oook goed gaat .
moet 6uur en half7 als 1ste van de groep en daan moet om half8 zoiets .. Vast veel suc6 voor de mensen die meedoen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 17:51

Azzaro schreef:
haha vind het ook erg leuk maar snap er niet veel van haha! Laten we het hier bij taams houden (niet vervelend bedoeld)

geen probleem, wel erg leuk om zo bekenden tegen te komen, ben je er vanavond?

@ Bloempie186: ga je ook starten as zondag of is dat wat te snel op de blessure?
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 13-12-06 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:01

Er is wel een Veldt en Kalverhoek topic (dacht ik) maar daar zijn wij natuurlijk als Taams-gangers niet welkom hahaha

Ik was vanmiddag op stal. Bella was een beetje gek in d'r koppie. rechtsom dan. heeeel vaag. Beetje springen, bokjes, zwabberen, alles behalve fatsoenlijk de bocht om. Begon al te denken dat er iets mis met haar was! Linksom was ze namelijk wel 'gewoon' (voorzover Bella 'gewoon' kan zijn) Knipoog
Gek beest.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:18

sjorsie schreef:
Azzaro schreef:

geen probleem, wel erg leuk om zo bekenden tegen te komen, ben je er vanavond?

@ Bloempie186: ga je ook starten as zondag of is dat wat te snel op de blessure?

ja ik ga gewoon starten! we zouden het deze week afwachten , maar hij gaat gewoon goed deze week, dus kunnen we wel starten! ik verwacht niks van zondag, ben allang blij dat ie weer gewoon zn rondje loopt! Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:43

hallo ben ik ook weer even !
heb zojuist even kennisgemaakt met Amigo zijn nieuwe overbuurman, U2 stond hij al op stal en is hij verhuisd of is het een nieuwe ??
mooi paard in ieder geval, hij maakte alleen een beetje veel herrie Haha! (aandachttrekker Lachen )

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 18:51

Hallo Allemaal,Ik zit in de ziekenboeg vandaag,Hoe koorts een keel waar je U tegen zegt.Alvast bedankt voor iedereen die vandaag mijn kereltje gedaan hebben.Morgen moet ik weer naar Taams want dan komt de hoefsmid.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:49

Zirano was lief hoor vanmiddag, en heeft een dik half uur buiten kunnen staan Haha!
Hoe vind hij de hoefsmid? Is ie braaf bij de smid?

Goed he, dat je gewoon weer lekker kan starten, Mayo! Haha! Veel succes evengoed Haha!

Ik ken geen paard wat U2 heet, wel een die UB(40) heet.. Maar dat zal hem niet zijn denk ik.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:59

Zirano was bij mij ook erg zoet, hij heeft 3/4 uur buiten kunnen staan en kwam toen naar me toe toen ik m wilde halen. Erg fijn omdat ik zo niet in de blubber hoefde, goed opgevoed is ie al hoor.
Beterschap Mar, met alles! Ach gut

Morgen gaat Ilion met Luc mee naar Bodegraven en vrijdag gaan ze m dan scannen; ben benieuwd wat dat ons zal brengen......
Hij gedraagd zich echt super, na 3 weken alleen stappen en de laatse week was dat maar 10 minuten per dag en dan zo braaf! Ik heb gewoon ook veel geluk dat t niet koud is (al hoor ik wel wilde verhalen die door t weer veroorzaakd worden). Van mij mag die vries nog wel even wegblijven liever nog heb ik dat t helemaal niet koud wordt, maar dat zal wel niet zo mogen zijn.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:07

Ja Shir, en van mij mag die wind erbij ook wel gaan liggen.. je waait temet je hemd uit! Verdrietig
Ilion staat lief in zijn stalletje, eigenlijk altijd wel met zijn koppie over de deur. Haha!

Ohja, Zirano wilde met mij ook wel weer graag naar binnen. Iets zegt me als hij straks in de opfok staat, dat hij lekker in het schuilstalletje gaat staan, uit de wind! Slimmerik Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:16

kekaro schreef:
hallo ben ik ook weer even !
heb zojuist even kennisgemaakt met Amigo zijn nieuwe overbuurman, U2 stond hij al op stal en is hij verhuisd of is het een nieuwe ??
mooi paard in ieder geval, hij maakte alleen een beetje veel herrie Haha! (aandachttrekker Lachen )

Ik ken U2 ook nog niet, maar hij ziet er lief uit en idd hij eist dat je hem ook even aanhaalt

edit: WAT EEN STORM VANAVOND pfff... was blij dat ik weer thuis was

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 20:19

Zirano schreef:
Hallo Allemaal,Ik zit in de ziekenboeg vandaag,Hoe koorts een keel waar je U tegen zegt.Alvast bedankt voor iedereen die vandaag mijn kereltje gedaan hebben.Morgen moet ik weer naar Taams want dan komt de hoefsmid.

Beterschap Pling Ach gut

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:05

Wat zijn jullie allemaal lief voor Zirano,Ik voel me al schuldig dat ik er vanmiddag en vanavond niet heen kon.Ik heb geen id hoe hij zich bij de hoefsmid houd.Tot nu toe kreeg hij een halfje sedalin en de laatste keer was hij in Emmeloord gedaan dat hij plat lag voor de operatie.
Hij is nu nog maar een keer bij paul geweest en dat was vlak nadat hij zo slecht uit de opfok kwam en geen mens vertrouwde,dus toen hadden we op voorhand maar een halfje sedaling gegeven.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:08

@ Zirano: helpt dat echt goed voor het bekappen, ik vraag dit omdat Wesco zo trapt dat 2 hoefsmeden hem nu al achter niet hebben bekapt, ze vinden het te link. Wordt hij niet wiebelig op de benen van de sedalin/ tranquil?