Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zirano schreef:Oproepje.
Als er iemand bij Taams is die als hij tijd heeft en de bak vrij zou zijn Zirano even los zou willen zetten dan ben ik daar ontzettend blij mee omdat hij moet gaan opbouwen dat hij weer dag en nacht een binnen/buitenstal heeft en zijn wintervacht moet gaan groeien.ALVAST BEDANKT.
p.s.hij heeft een lichtblauw halster(naam staat erin en een groene hengstenketting(hij heeft geen deken)
bloempie186 schreef:fellow was een bruine, jij bedoelt blizzard idd....fellow reed ook veel mee in de westernlessen.....
bloempie186 schreef:haha nou ik hoorde dat ie als laatste overbleef
Azzaro schreef:haha vind het ook erg leuk maar snap er niet veel van haha! Laten we het hier bij taams houden (niet vervelend bedoeld)

sjorsie schreef:Azzaro schreef:haha vind het ook erg leuk maar snap er niet veel van haha! Laten we het hier bij taams houden (niet vervelend bedoeld)
geen probleem, wel erg leuk om zo bekenden tegen te komen, ben je er vanavond?
@ Bloempie186: ga je ook starten as zondag of is dat wat te snel op de blessure?
(aandachttrekker
)
Veel succes evengoed 

kekaro schreef:hallo ben ik ook weer even !
heb zojuist even kennisgemaakt met Amigo zijn nieuwe overbuurman, U2 stond hij al op stal en is hij verhuisd of is het een nieuwe ??
mooi paard in ieder geval, hij maakte alleen een beetje veel herrie(aandachttrekker
)
Zirano schreef:Hallo Allemaal,Ik zit in de ziekenboeg vandaag,Hoe koorts een keel waar je U tegen zegt.Alvast bedankt voor iedereen die vandaag mijn kereltje gedaan hebben.Morgen moet ik weer naar Taams want dan komt de hoefsmid.