Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hda hier gister een berichtje gezet, zeker weten! Maar nou issie weg 
Hij was(met heel veel aanwijzingen en instructies van Linda!!
) heerlijk soepel in de hand, kon de meeste wendingen gewoon netjes op 2 teugels rijden
En in de middenstap(waar ik achteraf een 5 voor had omdat iets ruimer moest) ging ie zelfs een fractie naar beneden
Kreeg uiteindelijk 187 punten terug, bij een réte strenge jury!! En 1e prijs
Ben zo trots op mn ventje
Nu HEUL hard oefenen voor de M1

Deed ik daar ook een keer
Zit ik echt zo paar seconden naar mn been te turen
Mja en wat ik al gesmst had, dat ik mn enkel nogal beweeglijk heb, maar niet elke pas prik....
Heb ik geloof ik geen foto's van.

Berdien schreef:Tweety was leuk![]()
Heb ik geloof ik geen foto's van.
Bodyguard was ook leuk, Arabesq was een grote schuimerd. Paulien staat op de gehandicaptenmanege, net zoals Sofietje. Clannad weet ik niet.
.
Berdien schreef:Snowy staat nou bij ons van haar pensioen te genieten, en als kleinkindpony dienst te doen
Bacardi was zoooo gaafGing altijd door het lint als het regende. Rapido heb ik nooit met thiedemann gereden
hij draaide zich altijd wel om in zijn box. Paard met gebruiksaanwijzing
![]()
James was ook zo'n icoon. Ding met karakter was dat
elk paard/pony vd manege had zo zijn gebruiksaanwijzing. Mijn allereerste les was ooit op Mustang. Toen liep Miranda met mij mee. Kennen jullie ook nog Milton dan, of de keren dat we meededen aan Sinterklaas intocht? Zo leuk! Goeie tijden.... weet nu niet hoe het op de manege gesteld is. Weet alleen dat ze officieel enzo flink gegroeid zijn, wat betreft wedstrijdsport enzo??? 
haha wel heel cool zo, om een beetje jeugdherinneringen op te halen over Manege Wilten.
Pony's die amper onder het zadel zijn, paarden die doordraaien(iedereen er af bokken) kromme regels etc etc
Maar zo heeft altijd iedereen wel iets te zeuren, wáár dan oook
Maar het is toch bijna altijd zo, wanneer iets ineens veel groter aan word gepakt, dat het altijd veranderd, dat is gewoon niet te vermijden... Maar ik vind het er evengoed nog leuk hoor
Alleen dat van de paarden vind ik zonde, daar is mijn vertrouwen wel wat door achteruit gegaan hoor...