Schimmelig schreef:Myrtje_ schreef:Ik ga t koekeloeren, veel plezier met je potje horseball Schim
Ik wacht nog steeds op Fluf
lol
kan je lang wachten nono de geweldenaar is stiekem bang van ballen

hihi
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Schimmelig schreef:Myrtje_ schreef:Ik ga t koekeloeren, veel plezier met je potje horseball Schim
Ik wacht nog steeds op Fluf

viewtopic.php?f=2&t=638461&hilit=

Lavandula schreef:He bah wat vervelend Lady, Heb je geen spastische darm? Hoe jij het beschrijft ben ik ook zo naar de dokter gegaan.. Heb zakjes en pijnstillers gekregen toen...
Schimmelig schreef:Ai, wat naar. Je dikke darm? De dokters kunnen helemaal niks doen?
ladyjoy schreef:En toen.. ?
Maar die heb ik nog niet opgehaald. En ze zeiden dat als het nog een keer gebeurt, ik een pijnstiller kan nemen (alsof die gaat helpen).
dat zijn die zakjes waar ik het over had 
Zal wel goed wezen 

Lavandula schreef:Dan zal je waarschijnlijk Metamuciel krijgen voor je 'darmflora'dat zijn die zakjes waar ik het over had
De pijnstillers helpen wel echt! Ik heb een vrij hoge pijngrens maar die buikpijn was niet grappig, nu had ik daar laatst ook andere dingen bij, maargoed.. Ze hielpen (en helpen nogsteeds) wel voor de PDS!

scooby schreef:Metamucil is een bulkvormer, werkt volgens mij tegen opstipatie, vreselijk smerig, zover ik me kan herrineren.
Dokters zijn vreselijk als het gaat om dingen als buikpijn en hoofdpijn, wordt je vaak niet serieus genomen.
Bij Spastische darm werkt het soms niet zo goed allemaal hihi
), misschien dat het nu van dat fietsspuiten komt ofzo. Of gewoon zomaar ineens, heb ik ook wel eens. Mijn moeder zei meteen dat ik vast rsi heb omdat ik 's avonds teveel achter de computer zit (ja, want van werken komt het natuurlijk niet
). Maarja, heb nu zo'n ondersteunend bandje erom en gaat alweer wat beter geloof ik. manic schreef:Als je doorgestuurd wordt naar het AMC gaat is mijn broer mischien wel je arts ;-]
Mogguh trouwens. Kreeg net een kaartje aangeboden voor Muse in Antwerpen in December... Eeeeerg aantrekkelijk.