Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

fluffyfox

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:36

Schimmelig schreef:
Myrtje_ schreef:
Ik ga t koekeloeren, veel plezier met je potje horseball Schim Doei!

Ik wacht nog steeds op Fluf Clown

lol
kan je lang wachten nono de geweldenaar is stiekem bang van ballen Haha!
hihi

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 22:55

Zo iets dacht ik al Cool

*Gooit de bal NoNo's en Fluf's richting op! Tong uitsteken

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 11:06

Middag Doei!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:52

Okay ik ben weer bij.

Wat een leuk paardje schimmelig heel veel plezier ermee.

@ Pluutje: nee ik heb nog steeds geen nieuw bijrijdpaard gevonden (ook niet actief gezocht). Ik heb tijdens de vakantie mijn mama's paard afgepakt en weer heerlijk wekelijks bij mijn eigen trainer getraind zodat alle fouten die er bij andere trainers ingeslopen waren er weer keurig uit zijn; mijn hulpgeving weer netjes is en ik weer eens heerlijk de horlepiep kon dansen Haha!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:06

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 15:24

Wat een giller he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:51

Goede middag allemaal!
Ook ik ben er weer!
Welkom terug Schimmelig, je bent gemist! Knipoog
Erg leuk paardje heb je gekocht zeg!! Haha!

Ben dit weekend naar Texel geweest, we zouden 2 nachten blijven maar na 1 nacht de tent weer ingepakt, helemaal weggeregent, en we waren allebei ziek vóórdat en tijdens dat we daar zaten, dus erg veel energie was er niet, jammer maar helaas, was wel súper gezellig! In september doen we poging nummer 2 Clown

Verder nogsteeds erg snotterig, dus ik ga vanavond een fijn bezoekje brengen aan de sauna! Haha!
Morgen word mn mams geopereerd.. dus deze week zal ik er niet veel zijn vrees ik...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 10:34

Morgen! Doei!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:13

Mijn verhaal

Lief dagboek..

haha niet dus.. maar even een verslagje van mij dag wat een leuke, vrije dag had moeten worden.. Mn vriend en ik gingen om 12 uur uit huis om naar Artis te gaan. Maar lopend naar de tram kon ik niet meer vooruit. Had zúlke erge steken links onder mn maag. Naar huis terug gelopen. Mn vriend de dokter gebeld, die kon niet langs komen omdat het te druk was. Maar ik kon niet lopen en mn vader is op vakantie dus was er ook geen vervoer. Toen het ziekenhuis gebeld, maar daar moesten we ook zelf heen komen. Is gelukkig maar 5 min lopen maar ik kon niet eens recht op staan. Toen heeft de buurvrouw me naar het ziekenhuis gebracht. 3 uur lang daar geweest, allerlei onderzoeken, maar niks gevonden. En toen is de ergste pijn over gegaan, nu heb ik nog steeds steken, maar veel minder. Het heeft wel iets met mn darmen te maken, want de 3 artsen die bij me zijn geweest, voelden allemaal mijn dikke darm, terwijl je die niet zo duidelijk hoort te voelen..
Hele planning naar de ***** en voel me behoorlijk beroerd nu Huilen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 17:27

Ai, wat naar. Je dikke darm? De dokters kunnen helemaal niks doen? Boos!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:30

Heh, balen LJ! Sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:31

He bah wat vervelend Lady, Heb je geen spastische darm? Hoe jij het beschrijft ben ik ook zo naar de dokter gegaan.. Heb zakjes en pijnstillers gekregen toen...

Ik ben vandaag van 11 tot half 5 in het ziekenhuis geweest.. mn mams word morgen geopereerd en werd vanochtend al opgenomen voor een heeleboel onderzoeken.. dus ik ben de hele dag bij dr gebeleven totdat ik werd afgelost door vaders.. nu aan het oppassen...

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:20

Lavandula schreef:
He bah wat vervelend Lady, Heb je geen spastische darm? Hoe jij het beschrijft ben ik ook zo naar de dokter gegaan.. Heb zakjes en pijnstillers gekregen toen...

En toen.. ?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:20

Schimmelig schreef:
Ai, wat naar. Je dikke darm? De dokters kunnen helemaal niks doen? Boos!

Nee, wat een stommerds he! Ik werd gewoon naar huis gestuurd.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:39

He bah Mariël!! Gaat het nu wel weer een beetje? En hebben ze nog wel iets gezegd van dat je terug moet komen als het weer erger wordt? Of moet je het echt maar gewoon "zelf uitzoeken"?

Er stond geloof ik laatst nog wel een topic over spastische darmen op bokt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:02

ladyjoy schreef:
En toen.. ?

Nu moet ik elke dag zo'n zakje nemen om mijn darmen rustig te houden.. en de pijnstillers zijn er voor als ik weer pijn krijg..
Hebben ze bij jou echt helemaal niets gezegd over een eventuele spastische darm?? Bij Mensenwelzijn staat geloof ik wel een topic hierover.. Moet je maar even kijken of jouw symptomen overeen komen..

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:11

Ik leef eerlijk gezegd al jaren met het idee dat ik PDS (prikkelbaar darm syndroom) heb, aangezien zowat de helft van mn familie dit heeft. Paar jaar geleden was ik met mn nicht op vakantie en hadden we bijna altijd op dezelfde tijd/na hetzelfde eten buikpijn/kramp. Bij haar is het wel 'echt' geconstateerd. Zij heeft ook al die nare, nare onderzoeken gehad..
Als ik veel 'witte' producten eet, heb ik ook last van verstopping. Bij stress/drukte is mijn buikpijn erger en heb ik het veel vaker. Als ik dan naar het toilet ben geweest, is het over.
Hier is echter nooit onderzoek naar geweest omdat ik het niet zo op dokters heb en ik weet wat voor onderzoek ze daarvoor doen. En dan heb je dat allemaal gehad, bestaan er nauwelijks medicijnen voor.. Daarom drink ik elke dag zoveel water, probeer ik niet zo vaak vet voedsel te eten en eet ik bijna altijd volkoren producten.

Pluut, ik heb idd niks 'mee gekregen'. Behalve een receptje voor medicatie om de darmflore te bevorderen Tong uitsteken Maar die heb ik nog niet opgehaald. En ze zeiden dat als het nog een keer gebeurt, ik een pijnstiller kan nemen (alsof die gaat helpen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:15

Dan zal je waarschijnlijk Metamuciel krijgen voor je 'darmflora' Tong uitsteken dat zijn die zakjes waar ik het over had Knipoog
De pijnstillers helpen wel echt! Ik heb een vrij hoge pijngrens maar die buikpijn was niet grappig, nu had ik daar laatst ook andere dingen bij, maargoed.. Ze hielpen (en helpen nogsteeds) wel voor de PDS!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:21

Ik heb even het recept onder ogen genomen (erg onduidelijk, doktershandschrift) en het is Movicolon ("Het is te gebruiken bij verstopping, of om het laatste deel van de darm leeg te maken"). Fijn om te weten he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:47

Hmm nee dat ken ik niet Lachen Zal wel goed wezen Knipoog
Nou succes en sterkte ermee Lady!
Ik ga mn bed in, moet morgen weer vroeg in het ziekenhuis zijn..
Welterusten allemaal!! Slapen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:08

Lavandula schreef:
Dan zal je waarschijnlijk Metamuciel krijgen voor je 'darmflora' Tong uitsteken dat zijn die zakjes waar ik het over had Knipoog
De pijnstillers helpen wel echt! Ik heb een vrij hoge pijngrens maar die buikpijn was niet grappig, nu had ik daar laatst ook andere dingen bij, maargoed.. Ze hielpen (en helpen nogsteeds) wel voor de PDS!

Metamucil is een bulkvormer, werkt volgens mij tegen opstipatie, vreselijk smerig, zover ik me kan herrineren.
Dokters zijn vreselijk als het gaat om dingen als buikpijn en hoofdpijn, wordt je vaak niet serieus genomen.

Hoi trouwens Lachen

Had het nogal druk laatste tijd, kamer is geschilderd, wit met een oranje-achtige kleur, laptop gekocht en volgende week begint school weer.
Poonie is kreupel geweest, maar niet ernstig gelukkig, loopt nu alleen op 1 ijzer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:20

scooby schreef:
Metamucil is een bulkvormer, werkt volgens mij tegen opstipatie, vreselijk smerig, zover ik me kan herrineren.
Dokters zijn vreselijk als het gaat om dingen als buikpijn en hoofdpijn, wordt je vaak niet serieus genomen.

klopt, maar dat had ik erbij omdat ik te lang had doorgelopen met de klachten Tong uitsteken Bij Spastische darm werkt het soms niet zo goed allemaal hihi

nou mensen nu ga ik écht slapen!! daaag Slapen

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:46

Als je doorgestuurd wordt naar het AMC gaat is mijn broer mischien wel je arts ;-]

Mogguh trouwens. Kreeg net een kaartje aangeboden voor Muse in Antwerpen in December... Eeeeerg aantrekkelijk.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:48

Zo, goede morgen maar weer. Heb net mn bromfietscertificaat gehaald, LOL. Geen idee of ik het ga gebruiken maar ok Clown

Verder wacht ik vol spanning of ik toegelaten ben tot de honours bachelor, maar het schijnt dat je alleen voor een gesprek uitgenodigd wordt als je rare dingen in je motivatiebrief hebt gezet, dus hopen maar dat ik dat niet gedaan heb.

En ik hem nogal pijn aan mn pols de laatste dagen. Geloof dat ie nogal zwakjes is (ooit gebroken), heb er vaker last van als ik iets anders heb gedaan dan normaal (bijv met de fiets vallen ofzo Tong uitsteken ), misschien dat het nu van dat fietsspuiten komt ofzo. Of gewoon zomaar ineens, heb ik ook wel eens. Mijn moeder zei meteen dat ik vast rsi heb omdat ik 's avonds teveel achter de computer zit (ja, want van werken komt het natuurlijk niet Clown ). Maarja, heb nu zo'n ondersteunend bandje erom en gaat alweer wat beter geloof ik.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 09:56

manic schreef:
Als je doorgestuurd wordt naar het AMC gaat is mijn broer mischien wel je arts ;-]

Mogguh trouwens. Kreeg net een kaartje aangeboden voor Muse in Antwerpen in December... Eeeeerg aantrekkelijk.

Gaan gaan gaan! Clown

Morguh!