Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:hoi, ben zo blij dat jij de moeder hebt van ons paard Silvester ( BrotherBear)Er was ons verteld dat zij naar de slager was gebracht.Dit vonden wij vreselijk.Moet je zeggen het veulen nu 8 jaar is 1.64m, springt Z en Nationaal eninternationaal 1.30m en doet het zeer goed, hij is bloed voorzichtig enzeer snel en wendbaar.Zijn karakter is erg dominant, hij gedraagt zich als een hengst.Als veulen en jong paard sprong hij geregeld de weide uit.Mocht je kontakt willen zou ik dit zeer vinden. Groetjes en succes met Natasja, eindelijk iemand die een ouder paard een2e kans geeft!!!!
Citaat:De reden dat Natasja verkocht werd bij haar eerste eigenaar was dat de gezonheid vd eigenaar slecht was en hij haar nooit in de hand had.
Toen wij naar het veulen gingen kijken hebben wij deze nooit van dichtbij kunnen bekijken, Natasja ging er altijd als een speer vandoor met haar veulen.
Citaat:Natasja was bij haar nieuwe eigenaar Vink te Someren waar ze ook de beenwond heeft opgelopen en zij daar gust bleef en zich niet liet berijden.
Dit was de reden die ik van onze hoefsmid kreeg te horen dat zij verkocht was naar de slager.
Dit vond ik zeer jammer anders hadden wij haar zeker gekocht voor fokmerrie.
Citaat:Dus is het toch interessant te proberen er een veulentje bij te fokken. ( zij komt uit een stam van internationale springpaarden.
Als ze vroeg in het jaar hengstig wordt ( mei ) beginnen met dekken, het wil niet altijd direkt lukken.
Maar ik zeg altijd de aanhouder wint, en geef haar de tijd en zoek vooral de geschikte hengst.