Serada schreef:Reentjuh schreef:Oke, dan zie je ons wel verschijnen!!!Ik ben van plan heel wat te gaan kopen, hihi! Een nieuwe jas, thermolaarzen of schoenen, misschien nog een bodywarmer erbij, hihi! En mijn studiefinanciering is vandaag ook gestort, dus dat komt goed uit
Maar ja, moet volgende week ook mijn autoverzekering weer betalen, dus kan niet alles uitgeven, hihi!
Nou Tentenkamp gaat leeg dus!Nou meiden veel plezier met shoppen, ik zie waarschijnlijk straks wel wat jullie hebben gekocht.
Dank je wel!
Ik ben van plan heel wat te gaan kopen, hihi! Een nieuwe jas, thermolaarzen of schoenen, misschien nog een bodywarmer erbij, hihi! En mijn studiefinanciering is vandaag ook gestort, dus dat komt goed uit
Weer voor niets zo vroeg mijn bedje uit gegaan. Want bij de vervangende arts moest ik een afspraak maken. Hij wilde voor de zekerheid mijn bloed laten testen, hoewel hij niet zoveel verwacht heeftie toch een hele waslijst mee gegeven. Er wordt ook gekeken naar allergieën van katten, honden en paarden, omdat ik vermoed dat ik allergisch ben voor katten. Ja, ik dacht als ik nou toch bezig ben, dan maar alles tegelijk. Dus ben benieuwd of er iets uit gaat komen. Vanmiddag tijdens het prikken weer bijna van mijn stokkie gegaan, daar kan ik weer niet tegen
En mijn moeder doet dat nog wel voor d'r beroep mensen leeg prikken, hihi!