Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We moeten d'r maar eens erop zetten, kijken wat hij doet 
al me spullen al gepakt en heb er echt super zin in! 

d0nnaa_dan schreef:Hee!
Ik dacht, laat ik me ook maar eens melden hier.. ik ving wat dingetjes op.. is er iets met mijn naamgenote?![]()
Roos, het was inderdaad echt supergrappig met max&maxWe moeten d'r maar eens erop zetten, kijken wat hij doet
Verder alles goed met iedereen op de manege?
Hoe kijken jullie aan tegen het vertrek van Ingrid en de overname door Fam. van de Hoeven?
Liefs, Donna
Je bedoelt denk ik dat gedoe met de ex-eigenaresse van Donna. Die beweerd dat Donna mishandelt wordt op de manege enzo. Ook met dat rol-gedoe enzo. Maar laat haar maar kletsen, we weten wel beter. Donna ziet er super goed uit en Jacq doet heel erg haar best met rijden. Dus niks aan de hand.
Maar misschien moeten we het binnenkort eens voorzichtig proberen, misschien doet hij wel niks. Moeten we eerst wel even toestemming vragen..

En idd, het komt vast goed!

en Marcus was een beetje moe bij mij..

Georgette schreef:Wat gaat er dinsdag gebeuren Annemiek?
Ik had 207 punten.. Terwijl het helemaal niet super slecht ging! Tijdens het inrijden paar keer bokken maar tijdens de proef niet.. Alleen ze vond de a eng.. Echt heel erritant! 
Wel een korte nacht gehad vanacht maar ach in de achtbanen werd ik wel weer wakker
Je hebt evenveel punten als je zus hoorde ik
Zondag heb ik eindelijk me wedstrijd, op die lieve Urnie! 
Ik zie je morgen dan wel, maar alvast Gefeliciteerd!!!

weet alleen niet meer hoelaat
maag kijk ik dinsdag nog wel ff, en ben er gewoon hele dag!
Hij ging een paar keer echt vet grappig bokken!