Morgen reptielen les, hoop dat ik er wat van bak
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Morgen reptielen les, hoop dat ik er wat van bak
:tjaan_ schreef:@ LIQUITA : op de manege site staat bij foto's een foto van patrice.. ik vindt dit eigenlijk niet zo een goeie welkoms foto want daar was het paardje graat mager.. hoorde al van vele dat er gezeik was over zijn alle paarden zo dun enzo... niet helemaal de bedoeling denk ik..
hoop dat je er wat mee kan
. Hackie schreef:Wie commentaar heeft of gewoon een reactie wil geven:
viewtopic.php?f=149&t=696897&p=20929063#p20929063
.
. Ik moet voor de verandering morgen weer eens werken, ben net heerlijk 4 dagen vrij geweest.

l0rdJ schreef:lekker dat hij zich zo kan uitleven tien!
beter als een paardje dat alleen maar stil gaat staan![]()
daar kan die van mij wat van, je denkt toch niet dat je moe gaat worden he haha
slim paard heb jij!
en hoe
Hij was weer erg lief vandaag. 
vossebier schreef:Haha gaat hij stilstaan en wilt ie dan helemaal niet meer lopen annique?![]()
slim paard heb jij!
Ik kom net terug van paparazzi met de brommer, nou die wil wel lopen hooren hoe
Hij was weer erg lief vandaag.

... moet magic ook doen vandaag dus dat wordt wat
..meelen schreef:De lucht ziet er uit alsof er sneeuw in zit.
.
. Ja, ja...we krijgen 1 x per jaar €35,00 van de baas om iets leuks te gaan doen
. Erik gaat Liquita vanavond in de stapmolen zetten, lief he
.
.
LIQUITA schreef:Vanavond ga ik uit eten met m'n werk, we gaan naar de Griek. Ja, ja...we krijgen 1 x per jaar €35,00 van de baas om iets leuks te gaan doen
. Erik gaat Liquita vanavond in de stapmolen zetten, lief he
.
Ik ga nu douchen en me optutten.
BYE!!!
Kunnen we mooie foto's maken van de paardjes in de sneeuw.
) Ron en ik hebben allebei maar een halstertouw genomen, dus daar liepen we met ons "kind" maar de buitenbak,whahaha.
, mja.......dat was in de vorige eeuw, toen was ik 11
die had zojuist een heerlijke dikke laag stro in zijn stal gekregen
haha... maarja toen ik 12 was en 2x in een 5 maanden mijn arm op dezelfde plek brak was het wel over met ik rijd op elk paard idee.
haha... 
l0rdJ schreef:Hoi dames:)
Uhm, ja pallieter heeft een goed werkende stil sta knop haha maar gelukkig is meneer goed over te halen.
Je zal hem alleen niet meer dan 1 rondje vrijwillig zien rennen, Stel je nou eens voor dat je moe word!