Geen idee of het 's avonds meer kost Kims? Ben gisterenavond geweest, in Middelburg bij Dierenkliniek de Ark (bij de Mortiere). Aardige DA: nam echt de tijd. Klinkt niet zo best dat allebei je katten mager blijven ondanks het genoeg eten!
Tof dat je eerste échte werkdag goed bevallen is Bar! Nog moeilijke situaties gehad? Weet nog dat het wel spannend was hoor, zo alle verantwoordelijkheid ineens!
Haha Anne, jij bezorgde die man bijna een enkele reis ziekenhuis! Was je dan zo onherkenbaar of zag je er erg eng uit?
Nel, ik kan helaas zaterdag niet meer komen kijken naar Voice en Daan.. Ik ga zaterdag op zondag naar Torhout; daar is het paardenmarkt (een hele grote schijnbaar), dus Annemarie vroeg of ik het leuk vond dan mee te gaan. 's Avonds is het dan ook feest, dus dat lijkt me hardstikke gezellig! Gijs gaat dan weer gezellig een nachtje bij mijn ouders slapen, anders is hij wel erg lang alleen.
En... ik kreeg vandaag de foto's van mij met Orson, het reuzenpaard van mijn nicht.
Dus: meet Orson (foto's zijn niet superduidelijk door het slechte weer, maar dan hebben jullie in ieder geval een idee)!!

Regen dus!
Wel precies een perfect maatje voor jou
Staat je leuk!
Was hem een maandje of 2 terug ook op zaterdag in de AH tegen gekomen, toen ik samen met Mariekje friet ging halen. Alleen toen had ik mn vermomming aan: mn bril
Schijnt me ook al meteen onherkenbaar te maken

) heb gezien, vind ik zo gaaf! Leuk paardje
je zou gister al gaan, zo rond een uur of 9
Dat was nog het aller-allertrieste van die man whaha, die verhalen van m!! Ahnee, pluk me maar onder mn stoel vandaan hoor hahaha zie het al weer helemaal voor me. Ging 'ie karel nadoen! En dan hele scenes naspelen!
Ze heeft een serieuze groeiachterstand dus ze ziet er uit alsof ze 12 weken oud is haha! (ze is 17 weken). Denk dat ze niet heel veel groter zal worden, ze weegt nu 1240 gram. Ik zal binnenkort nog eens foto's plaatsen! 
... en ze hebben heel de verlichting los moeten halen aangezien 1 lampje het niet deed, catsjing, 284 euro aan arbeidskosten...
*proest*