manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:20

Haai!
Geen idee of het 's avonds meer kost Kims? Ben gisterenavond geweest, in Middelburg bij Dierenkliniek de Ark (bij de Mortiere). Aardige DA: nam echt de tijd. Klinkt niet zo best dat allebei je katten mager blijven ondanks het genoeg eten!
Tof dat je eerste échte werkdag goed bevallen is Bar! Nog moeilijke situaties gehad? Weet nog dat het wel spannend was hoor, zo alle verantwoordelijkheid ineens!
Haha Anne, jij bezorgde die man bijna een enkele reis ziekenhuis! Was je dan zo onherkenbaar of zag je er erg eng uit?
Nel, ik kan helaas zaterdag niet meer komen kijken naar Voice en Daan.. Ik ga zaterdag op zondag naar Torhout; daar is het paardenmarkt (een hele grote schijnbaar), dus Annemarie vroeg of ik het leuk vond dan mee te gaan. 's Avonds is het dan ook feest, dus dat lijkt me hardstikke gezellig! Gijs gaat dan weer gezellig een nachtje bij mijn ouders slapen, anders is hij wel erg lang alleen.
En... ik kreeg vandaag de foto's van mij met Orson, het reuzenpaard van mijn nicht.
Dus: meet Orson (foto's zijn niet superduidelijk door het slechte weer, maar dan hebben jullie in ieder geval een idee)!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 20:47

whaha vroeg me al die foto's al af of die strepen nou regen was die met bakken uit de lucht kwam vallen, zie ik ineens op de laatste foto de verklarende pluu Vork Regen dus!
Lekkr weertje hoor om in te rijden. Zeg vind t paardje zo op t eerste gezicht lijken op Haydn. Ook een grote vriendelijke reus, staat op Scheldestad. Zal zo eens kijken of ik daar ergens een foto van kan vinden ter vergelijking. Hij is wel écht groot hè! Bloos! Wel precies een perfect maatje voor jou Lachen Staat je leuk!
Whaha, en bij die leraar Nederlands: ik denk dat ik héél eng ben! Ik heb die man zó veel geplaagd en aangedaan op de middelbare, wil je nie weten! Extreme duivel
Hihi, nee heb geen idee. Denk dat hij errug verbaasd was dat een onbekende zomaar zn naam wist Knipoog Was hem een maandje of 2 terug ook op zaterdag in de AH tegen gekomen, toen ik samen met Mariekje friet ging halen. Alleen toen had ik mn vermomming aan: mn bril Clown Schijnt me ook al meteen onherkenbaar te maken Cool
Tijdens EBP ook op school, smorgens om half 9 (dag ervoor ook laat thuis, dus mét bril): "uhm, ben jij Annemijn? *kijkt op zn foto schema* hier zie je er heel anders uit?" *egt met zo'n "weet je dat zeker?" stemmetje. Nee ik zit hier voor mn lol zomaar een Annemijn te spelen Koe

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 20:54

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:27

hey ik reageer alleen even op nel, ik heb inderdaad nog een sleutel van dat eerste slot wat jullie op de kast hadden. Voordat jullie dat nieuwe slot erop deden, wil je het terughebben? Want ik denk dat ik zaterdag wel even naar vrouwenpolder kom dus dan kan ik m wel aan je geven...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:51

Ben net bij Saskia in het ziekenhuis geweest, had op heenweg vertraging, dus heb er 2,5 uur over gedaan, stomme NS!
Opzich gaat t wel redelijk met haar, was gezellig om dr weer te zien.
Cis, ik moet zaterdag om 10.20 rijden!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 08:16

Oh bar dan kan ik wel mee als groom Haha!
Ik heb namelijk om 16:00 afgesproken bij een vriendin in Kapelle maar dan ben ik wel weer thuis voor die tijd. Hoe doen we dat dan met vervoer?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 09:02

Hallo Doei!

Ik ga ook altijd 's avonds naar de dierenarts met mn katten hoor Kim, dan is t gewoon spreekuur. En dat is echt niet duurder dan 's middags! Maar vervelend dat je katten zo mager blijven!
Leuk dat je ook een m-proefje gaat starten Bar! Groom Cis maakt vast wel foto's, die willen we graag zien!
Annemijn: je moet die leraren niet zo laten schrikken hoor Clown Ik was gister op de diploma-uitreiking van onze stagiares, was grappig om al mn oude leraren weer eens te zien. Gezellig bijgekletst en als klap op de vuurpijl een fijne vertraging bij de NS! Mijn collega: "nou, ga ik ook eens met de trein" Tong uitsteken
Bianz: Orson ziet er leuk uit! Je benen komen er nog niet onderuit, dus hij moet erg groot zijn. Ik vind het plaatje er erg mooi uitzien. Heb je al geregeld dat ie deze kant op komt Knipoog

Nou, ik ga me klaarmaken voor naar de peerden, doei!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:45

Gaaf paard Bianz, past echt bij je! Zo te zien had je prachtig weer Clown

@ Nel: Heb je hem al getemperatuurd? Als hij koorts heeft moet je eventjes langs de dokter gaan. Ik denk dat het gewoon een griepje is Lachen Toch opletten of hij het niet benauwd gaat krijgen. Leg hem vooral op zijn rug (niet op buik of zij) en kijk naar zijn gezichtskleur en kleur van de lippen. Is dit een beetje blauwig, dan moet je direct actie ondernemen! Als het nog niet verminderd is morgen moet je alsnog eventjes de HA bellen, die zal wel een kuurtje geven of iets dergelijks Lachen

Hahaha meneer roker, altijd als ik m zie heb ik een soort medelijden met 'm ! Het was ook zo'n vreemde man!
Voor iedereen die hem niet kent: Hij was een beetje in zichzelf gekeerd en dat was heel aandoenlijk. Na afloop van de les ging hij ook altijd bij de deur een gesprek met zichzelf houden Vork Hij gaf zelfs antwoord op de vragen die hij zichzelf stelde haha. Hij werd hierdoor echt vaak gepest. Arme man Ach gut

Poehee, ik ben ook weer thuis van de paarden. Ik ben toch wel heel blij met nous hoor, die vind ik veel lekkerder rijden! Op Mexx zitten wel verschillende knopjes (pirouette, schouderbinnen, travers én appuymenten) die ik erg leuk vond om te testen, maar ben toch blij dat ik nous heb!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:55

Ik kreeg net een smsje van Saskia, ik ga vrijdag avond op Vanity rijden, dus ik ben benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:12

Maar we willen wel het dekje van Mexx Tong uitsteken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:26

Hoi!
Nou ik ben ook weer terug van de paarden én uit bad (haha Anne, volgens mij zou ik gisteren al gaan he Knipoog ).
Heb ook heerlijk gereden op Janis; heb ook hard op mijn houding geoefend door veel overgangen draf-galop te rijden. En ook even alle knopjes getest! Janis had wel de appuyement en renvers knop, maar pirouette niet. Toch een bewijs dat ze ooit M heeft gelopen Knipoog
Tof dat je op Vanity gaat rijden Kim! Ben heel benieuwd hoe het gaat!
Nu ga ik eens ff een crackertje smeren, daarna nog wat poetsen in huis. Om 18 uur nog tennisles en daarna naar Jud. Haar zwager gaat me een heerlijke massage geven! Ik ben eens proefpersoon geweest toen hij net klaar was met sportmassage (of nog niet, weet t niet meer) en nu krijg ik er nog eens eentje, kan ik het verschil even testen Lachen
Leuk trouwens dat jullie Orson zo bij me vinden passen; ik zou 'm zo willen hebben Haha!
Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 16:16

*denkt* vanity, dat is tog dat verzorg paardje van Simone? Die er nu súper tof uit ziet met der blonde plukken? Gaaf Kim! Heb je niet een fotografe die dit moment vast kan leggen? De foto's die ik van Vanity (als dat idd die van Simone is Schijnheilig ) heb gezien, vind ik zo gaaf! Leuk paardje Haha!
Whaha, dat in bad gaan is een hele stap geloof ik Nagelbijten / Gniffelen je zou gister al gaan, zo rond een uur of 9 Clown

*komt weer tot de conclusie dat t écht tijd wordt dat ze Janis gaat meeten...

Hihi, nou dat was nog niet t leukste van meneer Rooker Vork t leukste was na een hele les een klierende en jennende klas voor zich gehad te hebben: "Ja, jongens, nu heb ik het al zo vaak gezegd. Ik stop met les geven hoor. Jullie zoeken het maar uit, dan slagen jullie maar niet" *loopt naar de bekende deur* "Ja, ik ben nu echt heel boos hoor. Echt heel erg. Geef geen les meer.. vandaag niet meer" En zo mompelde die dan nog even door. Ondertussen ging de klas vrolijk verder met kletsen en doen "Ja, jongens jullie snappen wel, zo geef ik dus liever geen les. Als jullie je nu voortaan gedragen zal ik weer verder gaan met de les" En dan begon die weer te babbelen over Karel en de Elegast Clown Wel echt een leraar die hield van zijn vak! hihi, en erg kenmerkend voor hem was ook: schrijven aan de bovenkant van het bord, en de tekst ondertussen onderaan t bord vast uitvegen met zn buik Vork Ach zn lessen waren niet altijd even boeiend, maar verder best een aardige man Lachen *al vond hij mij minder aardig geloof ik Ach gut zo schrikken van mij!
en Bar en Thirz weer vertraging met de NS. Vermoedde al dat prorail (is niet de schuld van de NS hè Tong uitsteken Stond in de metro dat de NS daar zo boos over werd) deze weersomstandigheden niet aan zou kunnen... Wel leuk zo weer eens op je oude school kijken en de oud leraren tegen komen Ja

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:01

Anne_87 schreef:
De foto's die ik van Vanity (als dat idd die van Simone is Schijnheilig ) heb gezien, vind ik zo gaaf! Leuk paardje Haha!

Kan je die toevallig nog terugvinden? Ben heel erg benieuwd!

Anne_87 schreef:
En dan begon die weer te babbelen over Karel en de Elegast Clown

ROFL Dat was nog het aller-allertrieste van die man whaha, die verhalen van m!! Ahnee, pluk me maar onder mn stoel vandaan hoor hahaha zie het al weer helemaal voor me. Ging 'ie karel nadoen! En dan hele scenes naspelen! Haha!

Ik kon vandaag niet meer terecht bij mn dierenarts voor de poes. Ik denk nu dat het pas volgende week wordt, ben benieuwd wat ie zegt! Ik denk serieus dat Floortje geestelijk gehandicapt is, heel zielig eigenlijk. Ze had oormijt, is ertegen behandeld. Maar Mojo had het schijnbaar ook en nu hebben ze elkaar weer aangestoken. Dus Mo kan ook weer mee (= hobby van hem!). Soms denk ik wel: waarom heb ik in hemelsnaam Floortje gekocht, maar dan kijk ik weer naar dat koppie en dan ben ik weer verliefd Lovers Ze heeft een serieuze groeiachterstand dus ze ziet er uit alsof ze 12 weken oud is haha! (ze is 17 weken). Denk dat ze niet heel veel groter zal worden, ze weegt nu 1240 gram. Ik zal binnenkort nog eens foto's plaatsen!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:19

Ik heb de foto's al gevonden!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 18:41

heel goed Lachen
Leuke foto's niet? Haha! VInd haar echt zó stoer daar!
(topic met de foto´s: viewtopic.php?f=53&t=792235 )

humz, jammer van je katje Kims.. Ben ook wel benieuwd wat de dierenarts zegt over Floor. Wat doet Mojo met Floor? Accepteert die haar wel? of walst die er gewoon over heen? En die oormijt is ook vervelend! Hopen dat ze daar toch ook weer snel vanaf zijn... Beetje gedoe met je beestjes dus Ach gut
Ja Lachen Tijd voor nieuwe foto's van Floor én Mojo Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 22:54

He Cis,
Das goed hoor geef de sleutel maar, het heeft geen haast hoor, maar we gaan op braamhof ook even een kast zetten.

He kims, hij had geen koorts, zn darmen zijn wel behoorlijk in werking, veel spuitluiers.
Zn stem komt al een klein beetje terug.
Hij had het eergister wel benauwd maar dat gaat nu weer beter,
we hebben hem 2 nachtjes bij ons op de kamer laten slapen om hem in de gaten te houden, maar hij is weer helemaal opgeknapt.
Bedankt voor je reactie!!!

Ik ben vandaag voor het eerst met hem naar babyzwemmen geweest, dat was echt gaaf!
Daniël vondt het echt leuk!
Daarna sliep hij als een roos, hij was er zo moe van!

Heb net lekker op voice gereden, ging goed, heb een nieuw hoofdstel gekocht, echt super mooooooi!!!!
Nou ik ga ook lekker slapen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 10:15

oeh, wat voor een hoofdstel? (foto?) Gaaf Nel!
Ah en baby zwem! Dat heb ik ook gedaan met mijn mammie Ja Lijkt me inderdaad heel leuk om te doen met je kind. En daarna meteen een heerlijk slapend kind is ook fijn natuurlijk Knipoog Al had Daniel geloof k nooit zo'n problemen met slapen tog?
Zeg heb je nog nieuwe foto's van Daniel? Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:28

Hi!
Ik wil ook wel je nieuwe hoofdstel zien Nel! (ik ben net weg als je op de braamhof komt, dus ik zie jullie daar pas 1 week later) En die week daarna kunnen we dan wel eens samen rijden Lachen En wanneer heb jij dan vakantie Anne? Dan kom je ook maar eens naar de Braamhof, ondertussen staan er dan al veel bekende paardjes: Nous, Janis, Voice, Annemoon en ook Vanity Knipoog
Hoe was de massage Bianz?

Ik heb gister bij toeval een nieuwe kitten gevonden. Iemand van stal had een nestje gekregen en toevallig ook een lapjes (wat ik wel graag wilde) Dus bij deze heb ik nu mn 2 kittens Haha!
Ik ga alvast mn tas inpakken voor t Reelaer, want moet morgen nog een slaapdienst draaien en ik ga zaterdag al weg!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:09

Leuk joh Thirz dat je 2 kittens krijgt Haha!!
@ Cis: ik moet om 10.20 rijden en kim om 11.02. Maar het is even de vraag hoe laat bestgaand rijpaard is, want daar doet Kim ook nog mee mee... dus daar hangt t een beetje vanaf hoe laat ik weg ga enzo! Ik laat het je weten als ik meer weet!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 15:14

Gaaf! oeh is dat eens even een mooi toeval Thirz Haha! super! heb je al een bijpassend naampje? Foto's heb je nog niet zeker? Heb je ook nog niets gehoord van Siepie?

uhm.. ik heb volgende week nog wat lessen hier en daar, verder vrij. *nouja vrij Vork * Dan de week erna heb ik me uhm voor dinsdag ingeschreven voor een toets en dan woensdag nog een toets. Dus als het goed is ben ik dan na die woensdag al klaar Lachen
Het valt uiteindelijk nog best wel mee. De school had eerst het plan om de portfolio gesprekken (dat wat ik nu op dinsdag heb gepland) nog een week uit te stellen, en dan werd t wel wat laat Clown Nu ben ik na de 11e juli klaar geloof ik.
En dan heb ik inderdaad alle tijd om op de Braamhof ál die bekende paarden te meeten Haha! Alleen.. eerst nog even 1,5 week bikkelen Slim

Zaterdag al weg? Is het dan al de eerste week van de trektochten op t Reelaer dan? Bloos! Dan vind ik die 11 juli ineens helemaal niet meer meevallen: Ik wil nu vrij No Cheer

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 16:55

Sjonge jonge, had mn trailer weg gebracht om na te laten kijken aangezien ik m 2e hands heb gekocht en ik er zelf de balle verstand van heb... Rekening van F.UCKING 500 euro!!! Hele remsysteem was naar de k.lote Boos!... en ze hebben heel de verlichting los moeten halen aangezien 1 lampje het niet deed, catsjing, 284 euro aan arbeidskosten...
Gelukkig kan ik de rekening laten verrekenen door mn baas bij de ijssalon, waardoor je dus het bedrag excl btw betaald (428 euro ofzo) en mn baas gaat mij 200 euro geven voor sponsering Haha!! Dan zet ik het logo van de ijssalon aan de zijkant van de trailer!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 17:01

ow lekkr... dat is niet weinig...
Gelukkig kan je nog wel iets regelen zo met je werk dan bij de ijssalon Lachen dan klaart de lucht alweer iets op, maar tog..
Jij blij dat je hem hebt laten keuren, je zal op de weg zitten: remsysteem écht stuk, weg rem! Bloos! *geen idee of dat zo werkt, maar ik dacht schrijf rampsenario 1 even op Bloos

Zet je dan aan de andere kant de naam van je trailer? Weet je niet of je dat toen gevolgd hebt, maar was ook een heel verhaal in t zeeuwentopic over een poos terug. *met name de Dar Kar is me toen bij gebleven *LOL* *proest*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:11

Ja die namen kwamen doordat ik zat te bedenken wat ik aan de zijkant kon zetten... dacht zelf aan : bollie mobiel Knipoog
Nee ik ga er geen naam op zetten...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 17:21

ja, wist nie precies wie of wat de aanleiding was Lachen
Vind bollie mobie wel een leuke naam Knipoog Vind ook best dat je die op je trailer kan zetten Haha! ín t roze! *hihi*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 17:34

Anne_87 schreef:
Zaterdag al weg? Is het dan al de eerste week van de trektochten op t Reelaer dan? Bloos! Dan vind ik die 11 juli ineens helemaal niet meer meevallen: Ik wil nu vrij No Cheer

Ja, ik zelf vindt het ook vrij vroeg, maar het zuiden heeft sinds morgen vakantie (blij dat ik de eerste week de vakantie van de kids op mn werk niet meemaak, ze zijn nu al hyper Clown ) En we merkten het ook op het Reelaer: week 1 zit niet helemaal vol. Maarja, kunnen we er lekker inkomen. En met een kleiner groepje op pad is ook weleens leuk Lachen

Zo, das flink balen van je trailer Bar! Maar lief van je baas dat ie je zo helpt. En ik vind een sponsering altijd wel cool staan op een trailer, heel officieel Knipoog

Edit: en dit weer wil ik volgende week ook Ja