Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 22:07

Jaaaah het leipeknolleclubje

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 22:26

haha, spreek voor jezelf!!!!!!!
Vind ik niet echt toepasselijk hoor, zooooooo gek zijn toch niet??????? Of wel???????

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 22:39

Oei, dan wordt het erg als je het zelf niet meer door hebt, hoe gek je eigenlijk bent. Wel heel erg bedankt....eindelijk iemand die mijn shirts mooi vindt...Ik heb er nog eentje voor je in de bus liggen hoor...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 22:43

Heb je ook eentje in de maat XXL, Dave vindt ze ook erg mooi hoeft uiteraard niet voor niks

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 23:05

Hi Lin, het spijt me...maar ik heb alleen nog maar L-tjes. Ik vind wel dat hij er eentje verdient heeft....de shirts heb ik ooit van Axa gekregen, ten behoeve van een ander evenement (Haagse Paarden dagen) waar een paardje van mij aan mee deed, het was toen al een restje, dus aan meer kan ik er niet komen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 23:26

Jammer maar het is niet anders...Wel leuk de Haagse Paarden Dagen, welk paard was dat dan en wat deed hij/zij?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 08:31

Je neemt gewoon 2x L en daar maak je een XXL van

Marieke, weet jij toevallig nog welk type van Equitheme jouw rijbroeken zijn? ik heb het idee dat ik nu een andere heb (andere stof) Gelukkig zit hij verder wel goed hoor

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 19:26

Kowloon heeft meegedaan met een demonstratie voor de draf en rensport....Lachen joh, keien vlogen alle kanten op....
Stiekum vond ik het ook wel eng hoor....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:07

Is Kowloon degene op die foto?

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 20:51

Zucht het is wel triest dat je je stalgenootje niet herkent.....dat is Hekuras, joh!!!

Maar ja, Kowloon is ook een vos met een bles, maar verder lijken ze niet echt op elkaar......dit is hem, op weg naar de overwinning....."mijn" kleine dappere dodo.
Afbeelding

Kowloon geniet van een voortijdig renpaard-pensioen als recreatie pony bij bokker Kowloon1. Dressuur en springen was niks voor hem en ik was nog niet toe aan een puur recreatiepaard.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 21:05

Ooh ik heb die naam inderdaad wel vaker op bokt gezien maarre...ik vind Hekuras wel donker gekleurd op die foto of ben ik nu zo scheel Wat heb jij toch een actiefoto's in je archief zeg Het meest actie wat je bij mij in mijn bestand ziet, is een foto van mijn gezin en mij tijdens een dagje uit

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:04

Ja, ik vind een paard pas mooi als hij goed kan bewegen en met passie zijn "kunstje" doet....overigens moet ik zeggen dat ik aangenaam verrast was door Thomas afgelopen zondag. Jammer dat de foto's mislukt zijn.....Ik zal mijn grapjes over Friezen voorlopig even voor me houden (denk ik).

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:28

Whahaha dat is heel goed Loes Hij is in tegenstelling tot vele andere Friezen wel binnen 10 seconden van A naar C te krijgen
Hoe staat het op dit moment met je nieuwe huis, al aan het verbouwen geslagen?

De foto's zijn niet allemaal mislukt, degene die nog een beetje zichtbaar zijn brand ik

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:32

Heb net gister de sleutel gehad.....heb wel vast de kas leeggeroofd, lekkere cherrytomaatjes, komkommers, paprikas en pepers. Deze laatste zijn ook goed voor trage friezen, hihi (sorry, kon het niet laten)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:35

mmh ik had van jou ook niet anders verwacht Maar geef je nog een housewarming party voor je aanstaande ex-stalgenoten?

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:44

Misschien voor sommige, die in het bezit zijn van een bepaald niet nader te noemen blauw wit shirtje

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:51

Dat wordt knokken....Ik zou maar streng gaan controleren of er geen valse exemplaren in omloop komen nu ze dit lezen. Als straks de hele stal er mee rondloopt klopt er volgens mij iets niet

Ik heb trouwens wel een supermooie foto van John, met een prachtig beige hoofddekseltje op

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 23:04

Kowloon schreef:
Heb net gister de sleutel gehad.....heb wel vast de kas leeggeroofd, lekkere cherrytomaatjes, komkommers, paprikas en pepers. Deze laatste zijn ook goed voor trage friezen, hihi (sorry, kon het niet laten)

Hmm, die pepers he?? zou dat missch helpen bij Ko

Lin, die foto van John wil ik wel zien hoor

Zal mijn blauw-witte shirtje nog maar ff bewaren dan Anders mag ik vast niet meer op visite komen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:28

Dat geldt ook voor mij denk ik Ik was het shirt ook nog maar even niet want straks komt die er paars uit en dan herkent Loes het niet meer Hebben jullie een lekkere buitenrit gehad gehad gistermiddag?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:31

zo gister was het me het dagje wel.

Een leerling van me had examen en ik dacht laat ik nou maar eens meerijden omdat ze telkens zakte en ik het niet snapte omdat ze gewoon goed rijd.

wat gebeurt er we waren nog geen 5 minuten onderweg, zegt de examinator ga hier maar rechtsaf, verkeerslicht springt op groen dus ze trok op kijkt nog even en stopte omdat de voetgangers en fietsers ook groen hadden, en ja hoor BOEM er eentje achterin mijn auto een dikke vette mercedes die vent had niet goed gekeken.
Leerling janken janken en nog eens janken ( ze was enorm geschrokken en dacht dat het haar schuld was)

Is het overegens nooit ze is niet de juridische bestuurder,
nou examen was dus afgelopen echt oliebol was dat de examinator was echt een wereld wijf, ze had echt geslaagd weet ik zeker.

Ik schrok me ook rot ik had het helemaal niet aan zien komen aangezien ik geen spiegels achterin heb hihi ( ik geloof dat ik die maar ga ophangen voor het geval dat)
Mijn nek ging al wat beter maar hierna niet meer.

Maar ja zo maak je nog eens wat mee !! bij rijschool JAN GELUK hihi

gr

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:39

jarno schreef:
een dikke vette mercedes

It wasn't me

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:40

haha nee jij was het niet tenzei je vermomd was en hij was zilver van kleur .

hihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:43

Buitenritje was wel lekker Biz was zoals altijd weer superbraaf

Ik ben vanmiddag ook lekker eerder vrij (gisteren wat langer doorgewerkt)
Vandaag ook weer lekker naar buiten met Ko en met Eef/Biz. Ga je mee?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:44

Das niet leuk Jarno

Zo heb ik met mijn E examen gewoon keihard een rood licht gepakt (bij de bogaard, je weet wel waar de trams rijden en je een voetgangers oversteekplaats heb) er was daar iemand aan het laden/lossen en ik moest met de combinatie naar de linkerbaan.......... tja en dan heb je zoveel handelingen dat ik het stoplicht helemaal niet gezien heb

Ik zei al tegen de examinator............ ZO zullen we maar gelijk omkeren....... hij zegt je hebt nog 40 minuten om het goed te maken

Gelukkig wel geslaagd

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 09:48

Lieve allemaal. Wat willen jullie voor clinic, de klant is koning, toch?

Soms heb ik het gevoel dat ik de halve dag loop te clinicen

Ik ben in voor een ritje op het strand of door het bos, de heide is ook perfect! Ik hoop dat Warenko wil draven, daar heeft ie soms moeite mee tijdens de buitenrit...Hij denkt dat ie mag galopperen ......het gaat wel steeds beter, vooral aan de lange teugel. Dan moet ie zelf gewoon beter opletten, dan is er geen tijd om ondeugend te zijn!
Lijkt me leuk om eens met een hele club te gaan!