Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zoveel zijn er daar niet van. Een half jaar geleden gingen idd al genoeg geruchten rond, ja
marie33 schreef:te hete paarden op bergemo? ik herinner me juist dat alle paarden op een paar na echt heel erg typisch manegepaard-achtig waren. Goh, femke neemt de boel over... dat zal wel anders worden dan. Hans is toch nog niet zo oud?
(is die 10-tonner die denkt dat ze kwpner is) Maar verder allemaal brave knollen!
Het is niet zo handig om een gesprek die tussen een stuk of 5 mensen gevoerd wordt, via pb te doen. 

)
en af en toe wat explosief. Maar als ik van te voren genoeg naar buiten ga is er niets mis. Hij vindt het buiten gewoon geweldig en is daarom wat enthousiaster.
Tenminste in de zomerdag wel. In de winter kan hij nog wel eens miepen (fris, minder rijden je kent het wel) Maar ik rijd alleen maar buiten met hem dus moet goed komen. Ik hou alleen niet van gejakker of iets dergelijks. Een galopje moet kunnen maar geen gerace daar hou ik niet van. Ik bedenk me net ineens dat ik even moet kijken hoe het met mijn knietjes gaat. Twee dagen achter elkaar weet ik niet of dat kan, maar zal het eerst maar eens gaan testen