Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaWitch

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:36

Haha best banketstaaf lijkt me als het bijv de jongen zijn eerste keer is en jij al vaker hebt gedaan xD
En dat hij er dan weinig van bakt _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:45

haha naja ik wist ook niet hoe het moest maar je leest verhalen en ik wist wel dat zoals hij het deed het NIET moest hahaha! die keer daarna met een andere jongen ging veel beter, ging eigenlijk helemaal vanzelf! haha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:46

en tja andersom kan het ook zo zijn dat meisjes er niets van bakken
maar die enge gast vond waarschijnlijk dat ik t heel goed deed want hij kwam later naar me toe, zo jij kan goed zoenen ik zo uhhh *veeg kwijl van gezicht* en toen vroeg die en hoe deed ik het? hahaha en ik echt zo uhhhhh ja ik moet weg doeii haha

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:48

Haha ja. Zulke gasten zijn weird. En dan kun je ook niet zo gaan zeggen van: Je bakte er werkelijk niks van

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 15:50

hahaha nee ik wou het wel zeggen _O-

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:04

Ghehe
GVD! Wij zijn weer in een lekkere kleuterbuurt beland!
Het ging zo: We moesten verhuizen en toen kregen we een huurhuis in een wijk. Daar woonden aan beide zijdes gillende poedersuiker kleuters! Ik was daar zo chagrijnig als de pest! Toen kreeg me moeder een nieuwe vriend en gingen we ergens anders heen. Daar hadden we 3 honden naast ons wonen die elk minuut van de dag zowat blaften. Toen weer verhuizen en nu zijn we hier en weer ik een kleuterwijk. Met notabene een speeltuin voor de deur. Nu zijn er een paar kinders achter een huis en de 1 jankt de hele tijd en zit te zeiken van hou op. En krijst de hele buurt bij elkaar. ER grijpt ook niemand in ofzo~!
paasei waarom moet ik dat altijd hebben@!!!!!!~!`1
mn

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:14

Britt_Sisi schreef:
ja die film is geniaal! vond alleen 1 leuker denk ik :P

achja komt wel kim! iedereen maakt er altijd zon big deal van, nou mijn eerste vond ik echt geen reed aan, eerder vies haha! daarna werd t wel beter hahaha

ja komt wel, moet zeggen dat ik in feu wel eens mensen heb uitgelachen omdat het er echt niet uitzag :=
Haha een jongen nam haast haar hele hoofd in zijn mond ofzo, zag er gewoon niet uit!
En zo vaak ga ik ook niet uit...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:32

Net even rondje DFW gedaan, gemiddeld 12,.1 gereden :)
Was raar weer we hoorden het onweer in de verte maar droog gehouden en best benauwd!
Maar smurf heeft een nieuw trucje :(, ze loopt makkelijk de trailer in maar net niet ver genoeg zodat je net niet de stang erachter kunt doen

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:41

Hier precies zelfde Kim met het weer.
Gaat over een plaatsje 10 km bij ons vandaan heen...
Dus jaa

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:50

Heerlijk met Twister buiten gerden, bij ons werd om 2uur slecht weer voorspeld, Dus ik nog voor die tijd gauw gegaan maar er is nog geen slecht weer geweest :P

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 16:56

Hoi allemaal,
Ik ben nu lekker op het rono, niemand wilde, dus heb ik me opgeofferd, lekker geslapen haha. Nu nog met de laatste 7 van de 35 over, zo terug. Vanochtend met Rimano met groep 1 meegereden, hij deed het top tot de galoppadden, ik denk dat iemand (toen hij een martigaal om had) hem rondjes liet maken voor galoppad, want nog voordat ik er was begon hij zich om te keren, heel irritant, op een gegeven moment hem vooruit gedreven en hem eerst laten draven, toen laten gaan, bij het laatste pad snapte hij het eindelijk, neem hem waarschijnlijk morgen weer mee in groep 2, dan zonder martigaal, even kijken hoe en wat! gister met josha met groep 3 mee, echt een leuk paardje voor groep 3! Ging heel goed, eentje vond haar pony eng, dus die heeft vandaag een andere gekregen haha. Verder is het een hele leuk groep en leuke leidingen! Ik ga nu weer terug, vanavond namenspel, woehoe kan ik eindelijk die kinderen aanpakken bij het slapengaan he he he.
Dames die in de herfst gaan hier, jullie zullen denk ik geen last van mij krijgen, want rianne en ik gaan waarschijnlijk saampjes op klein, zoooooo leuk met rianne:):) ook met jou hoor marlousje, maar is gewoon leuk omdat rianne en ik ook heel vaak samen op kamp zijn gegaan en natuurlijk twinnies voor het leven jwz hahahhaa daaaag meiden!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:01

Superleuk fee. Josha is leuk he :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:08

Nou dat meer was geen succes....we zaten met ze 3en achterin gepropt met tassen op onze schoot. Geen probleem voor 15 min dachten we zo. Reden we eerst de afslag voorbij, konden we paar minuten verder pas weer omdraaien. Toen waren we daar eindelijk, ging Kees eerst maar eens kijken of er genoeg schaduw was want we hadden de honden ook mee...mochten de honden daar niet komen! Dus wij weer op weg, wilde we kijken of we bij het andere meer aan de andere kant konden komen, wij stuk een berg op, maar we gingen alleen maar de verkeerde kant op. Dus ook weer omgedraaid, en toen besloten we naar een stukje te gaan waar we een paar jaar geleden ook waren geweest. Toen kwamen we dus ook gewoon weer langs ons huis...daar hebben we even gezeten en nu zijn we weer terug...

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:24

Vervelend Linn!! Geen strand in de buurt dus waar je met de honden heen kan! Misschien iets verder weg ofzo? Wel vervelend dat je dan zo'n tijd achterin gepropt zit. Hebben jullie verder nog andere plannen?

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:52

Hoihoi, ben ik weer vandaag geholpen met wedstrijd en op kafka gereden ik denk dat lucy nog wel wat fotos stuurt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:53

leuk gehad?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 17:59

ik ben ook weer thuis.
haha nouja ik kan niet echt zeggen dat t een hele goede film was, maar wel heel grappig xD

vannochtend catering gedaan, en veel te vroeg op gestaan :+
daarna Kafka gemeet :P leuk en lief paardje :)
maar met rijden wel een heeeul groot verschil xD voor mn gevoel zat ik er echt als zo'n beginnertje op, vooral omdat ik m niet al te goed voorwaarts kreeg xD
voor mijn gevoel liep hij echt al heel snel, maar nog niet actief genoeg om lekker te lopen blijkbaar :+
merkte wel echt dat ik nu heel erg aan faron gewent ben, en me niet zo makkelijk aanpas op een ander paard..

net heeerlijk gedouched!
(had niemand me ff kunnen vertellen dat ik een grote zwarte vlek op mn schouder had omdat kafka had staan schuren? :+)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 17:59

ja maar ga nu ff eten, daarna zet ik ze op mn lappie :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:07

Hihi ok lucy stuur ze maar via de mail. Die heb je toch?? Jep het was heel gezellig. En idd kafka is een ander formaat dan dat ik altijd rijd ,maar reed wel heel fijn. Maar ik was niet meer als een beginnertje

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:07

Haha leuk lucy en marieke!
Ik zit ook als een zoutzak op een ander paard hoor :+

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:11

Haha maar dit waas heeeeeeeel ernstig

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:33

_Steph_ schreef:
Vervelend Linn!! Geen strand in de buurt dus waar je met de honden heen kan! Misschien iets verder weg ofzo? Wel vervelend dat je dan zo'n tijd achterin gepropt zit. Hebben jullie verder nog andere plannen?

We willen nog een x naar de middellandse zee, das ook wat verder weg rijden. En verder niet echt wat op de planning, nog 2x uiteten, nog een xtje maccen op de weg dat we de jongens weer weg brengen..

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:37

Ik rij op moment zoveel verschillende paarden, mijn houding word er alleen maar beter op :).
Vervelend linn, maar de rest klinkt leuk :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 18:38

whaha viel heel erg mee vond ik hoor bij jou marieke! :P

ga ze nu ff uploaden.
ik denk dat ik maar eens vaker op een ander paard moet rijden.. alleen geen idee waar :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:38

haha ja lucy en ik ddnk dat ik vaker op een pension paardmoet rijden, die izjn veel soepeler haha