Maargoed verder leuke dag gehad, cadeautjes gekocht voor paardrijlesvriendinnetje

Beterschap Eefje!!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Britt_Sisi schreef:linda ik denk dat je te hoge eisen hebt van je stage.. je kan niet bij elk bedrijf gelijk paarden rijden, zij hebben ook even de tijd nodig om jou te leren kennen en kijken hoe je werkt
je kan in gesprek gaan maar ik denk dat ze het ook verkeerd op kunnen vatten... dan word het nog erger
L_bonsai_L schreef:ik vind het eigenlijk niet zo heel gek dat je niet heel veel met de paarden mag doen (al mag je wel paarden longeren en zulke dingen, dus dat valt wel mee..)
want zij kennen jou natuurlijk niet echt, en je vertrouwt iemand niet zomaar met je paarden..
als je er wat langer bent, en meer mensen je leren kennen gaat het vast beter
EllaBellaah schreef:Ja wat had je dan in gedachte? Is niet banketstaaf bedoel hoor maar de meeste met een mbo paarden opleiding doen nou eenmaal het werk dat jij nu doet.
Evelijn schreef:Tja, als het een kleine stal is dan hebben ze ook niet meer mensen nodig. Denk dat er veel plekken zijn waar er niet zoveel gebeurt. Zo'n stal is anders dan een asiel of een kinderboerderij. Je vindt het dus vooral vervelend dat je in je eentje bezig bent?
Evelijn schreef:Tja.. maar als je geen stageplek hebt (en deze heb je op tijd geregeld en toen was het al lastig) dan kan je je studie ook niet afmaken. Ik had eerder het idee dat je juist graag paardenstage ging doen en ook heel blij was met deze plek omdat je waarschijnlijk zou mogen rijden. Was toen niet bekend dat je veel werk alleen moest doen. Dat je trouwens vooral aan het schoonmaken/mesten bent begrijp ik wel... dat is toch meeste werk bij het verzorgen van dieren.