Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustSmile

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:26

Pff kom ik bij t uitzendbureau moet je ineens n heel cv klaar hebben en dat van tevoren mailen en dan vragen zij jou misschien wel op gesprek... in plaats van dat ze dat dan ff duidelijk op hun site zetten... pffff...

Maargoed verder leuke dag gehad, cadeautjes gekocht voor paardrijlesvriendinnetje :) en mooi ingepakt (al zeg ik het zelf haha, me ma dacht dat ze t in de winkel zo hadden ingepakt ;) )

Beterschap Eefje!!!

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:32

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 18:34

beterschap eefje. heb 2 hele goeie vriendinnen waar ik een cadeautje van kreeg:D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:38

Pfff ik vind me stage echt stom.
Ik heb het nu al gehad en ik moet nog de hele week....en dit is pas me 2de week. Ik ga dus maar in gesprek met de eigenaresse, al helpt dat denk toch niet want er kan gewoon niet echt wat veranderen....

En ik heb helaas ook geen valentijn, super saai...

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:39

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:41

Nouja tis gewoon niet leuk, ik werk de hele dag alleen, als je een opleiding tot schoonmaker/opruimer doet moet je daar stage gaan lopen. Er is gewoon geen leuke sfeer (er is uberhaupt geen sfeer want er is niemand), ik leer dr niks, er is geen uitdaging....

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:43

x

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:46

Jah nou dat zou denk wel kunnen, al kan ik niet 123 een nieuwe stage hebben....voor ik deze stage had gevonden was ik al 20 telefoontjes verder omdat iedereen al vol is.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:56

linda ik denk dat je te hoge eisen hebt van je stage.. je kan niet bij elk bedrijf gelijk paarden rijden, zij hebben ook even de tijd nodig om jou te leren kennen en kijken hoe je werkt
je kan in gesprek gaan maar ik denk dat ze het ook verkeerd op kunnen vatten... dan word het nog erger

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:59

Gewoon het beste er van maken :D

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:03

ik vind het eigenlijk niet zo heel gek dat je niet heel veel met de paarden mag doen (al mag je wel paarden longeren en zulke dingen, dus dat valt wel mee..)
want zij kennen jou natuurlijk niet echt, en je vertrouwt iemand niet zomaar met je paarden..

als je er wat langer bent, en meer mensen je leren kennen gaat het vast beter :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:07

Britt_Sisi schreef:
linda ik denk dat je te hoge eisen hebt van je stage.. je kan niet bij elk bedrijf gelijk paarden rijden, zij hebben ook even de tijd nodig om jou te leren kennen en kijken hoe je werkt
je kan in gesprek gaan maar ik denk dat ze het ook verkeerd op kunnen vatten... dan word het nog erger

Nee ik heb geen hoge eisen, het gaat niet eens om het paarden rijden....dan is dat rijden even leuk en de rest nog steeds niet. Ik heb op andere stages ook niet gereden en daar was het ook prima te doen.
Het is gewoon het geheel en het voelt gewoon niet goed.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:08

L_bonsai_L schreef:
ik vind het eigenlijk niet zo heel gek dat je niet heel veel met de paarden mag doen (al mag je wel paarden longeren en zulke dingen, dus dat valt wel mee..)
want zij kennen jou natuurlijk niet echt, en je vertrouwt iemand niet zomaar met je paarden..

als je er wat langer bent, en meer mensen je leren kennen gaat het vast beter :)

dan moeten er wel mensen zijn die ik moet leren kennen.....zoals ik al zei ben ik vaak de hele dag alleen en zie ik misschien 2 pensionklanten. Maar die pensionklanten maken het werk niet leuker

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:40

ja de kans dat je later ook in zo'n bedrijf komt is wel groot. Dan ben je ook 90% van je tijd stallen aan het mesten en opruimen enzo...

Rijden met Fay ging goed alleen ze kan dus echt niet de linkergalop dus daar moet ik even het knopje voor vinden. Ze liep heel relaxed met dr koppie naar beneden ook in draf en stukjes Galop :D ze was alleen wel heel snel bezweet zeg! Terwijl ik echt vedl gestapt heb enzo. Probeerde een beetje te wijken maar dat vind ze nog erg lastig. Ik wilde stukje achterwaarts ging ze een pirouette draaien dat heeft ze wel geleerd maar achteruit nog niet. En ze weet heel goed wat ho is haha xD

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:48

Jah maar ik wil ook niet in zo'n bedrijf werken dus dat scheelt.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:48

Oh en mooi dat het rijden goed ging!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:54

Ja wat had je dan in gedachte? Is niet banketstaaf bedoel hoor maar de meeste met een mbo paarden opleiding doen nou eenmaal het werk dat jij nu doet.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:06

Tja, als het een kleine stal is dan hebben ze ook niet meer mensen nodig. Denk dat er veel plekken zijn waar er niet zoveel gebeurt. Zo'n stal is anders dan een asiel of een kinderboerderij. Je vindt het dus vooral vervelend dat je in je eentje bezig bent?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:10

Leuk Ella dat het rijden met Fay zo goed ging :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:18

EllaBellaah schreef:
Ja wat had je dan in gedachte? Is niet banketstaaf bedoel hoor maar de meeste met een mbo paarden opleiding doen nou eenmaal het werk dat jij nu doet.

jah maar ik doe nu toch ook dierverzorging? Maar doe een paardenstage omdat ik echt niks anders kan vinden. En dr is niks mis met een paardenstage, maar de andere paardenstages die ik heb gelopen waren ook leuk (oke behalve 1) dus ze zijn er wel.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:19

Evelijn schreef:
Tja, als het een kleine stal is dan hebben ze ook niet meer mensen nodig. Denk dat er veel plekken zijn waar er niet zoveel gebeurt. Zo'n stal is anders dan een asiel of een kinderboerderij. Je vindt het dus vooral vervelend dat je in je eentje bezig bent?

Jah dat ook en ik word gewoon als sloof behandeld. Gewoon het geheel is niet leuk. En dan kan er wel gezegd worden van maak er het beste van, maar als het gewoon niet goed/leuk voelt dan kan ik er niet het beste van maken. Ik moet nog 9 weken lang elke doordeweekse dag, das dus echt veel en dat moet ik dan lopen op een plek waar ik het gewoon niet meer zie zitten.....

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:24

Tja.. maar als je geen stageplek hebt (en deze heb je op tijd geregeld en toen was het al lastig) dan kan je je studie ook niet afmaken. Ik had eerder het idee dat je juist graag paardenstage ging doen en ook heel blij was met deze plek omdat je waarschijnlijk zou mogen rijden. Was toen niet bekend dat je veel werk alleen moest doen. Dat je trouwens vooral aan het schoonmaken/mesten bent begrijp ik wel... dat is toch meeste werk bij het verzorgen van dieren.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:27

Evelijn schreef:
Tja.. maar als je geen stageplek hebt (en deze heb je op tijd geregeld en toen was het al lastig) dan kan je je studie ook niet afmaken. Ik had eerder het idee dat je juist graag paardenstage ging doen en ook heel blij was met deze plek omdat je waarschijnlijk zou mogen rijden. Was toen niet bekend dat je veel werk alleen moest doen. Dat je trouwens vooral aan het schoonmaken/mesten bent begrijp ik wel... dat is toch meeste werk bij het verzorgen van dieren.

Jah ik had in eerste instantie ook zin in deze stage, weer lekker tussen de paarden, maar toen wist ik idd niet dat het er zo aan toe ging. En ik zou miss uiteindelijk ook wel een paard kunnen rijden, maar dat is niet eens het belangrijkste. Kijk me vorige stage op het asiel was ook eigenlijk alleen maar schoonmaken en opruimen en eig elke keer hetzelfde....maar dat was wel leuk omdat de sfeer en de mensen er gewoon leuk/gezellig was, dat is nu totaaaaal niet zo.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:27

dieren is 80% schoonmaken als het niet meer is, ik kan het weten haha!
maarja misschien moet je het gewoon nog even proberen linda.. :)
ik vond mijn stage in het begin ook niet leuk hier :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:37

Ik weet dat het veel schoonmaken is, maar dan kan het ook nog wel leuk zijn....en dat is het hier gewoon echt niet. Ik zie er nu echt tegen op om morgen weer te gaan...en ik kan dan wel een gesprek aangaan met de eigenaresse maar ik denk dat er dan niet veel gaat veranderen...