Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:39

In sommige gevallen kun je beter mannen als vrouwen hebben hoor :Y)
Laatst bijgewerkt door RuiterL op 28-01-11 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:39

@Larissa, ik werk bij Kruidvat in Almere Haven haha. Niet echt een spannende baan maar het salaris is redelijk voor iemand van 15 :)

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:41

Hoeft ook niet spannend te zijn.. als het maar verdient en je het naar je zin hebt.
Ik heb gewerkt bij rozenkwekerij (Och wat was dat afschuwelijk!!) En daarna bij de Hema Decentrale, verdiende ook wel goed op de vroege zondag morgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:42

Ik heb het zeker naar m'n zin :) Hele aardige collega's en dat is voor mij belangrijker dan het werk wat ik doe :j Rozenkwekerij heb ik ook nog naar gekeken maar ik ben te lui om zo vroeg op te staan haha :o Voor de rest zijn er niet zo heel veel baantjes die ik uberhaupt kan doen (ik ben 15) dus ach!

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:44

Is ook belangrijk.. moet niet met tegenzin er naar toe gaan. Werk je elke zaterdag?
Haha wees maar blij dat je niet voor het knippen van rozen bent gegaan, echt geen leuk werk #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:46

Nee ik wil er zeker niet met tegenzin naartoe! Ik werk sowieso elke zaterdag, meestal op woensdag en zeer af en toe de vrijdagavond :) Zaterdag is het altijd wel heel erg druk, en aangezien ik meestal de enige verkoopmedewerkster/vakkenvuller ben in de winkel is het wel heel erg veel lopen en klanten helpen, maar ja, het maakt niet uit :)) Op woensdag is het meestal wel rustig, al helemaal tegen sluitingstijd.

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:49

Enige verkoopmedewerkster/vallenvuller op zaterdag?! Wat doet de rest dan :\

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:49

ik wou altijd in de rozenkwekerij of in een andere kwekerij werken , maar ik zie mezelf niet zo vroeg
opstaan en daarheen fietsen :=

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:53

Hahaha echt waar? Nou ik vond het verschrikkelijk, overal waar je liep bleef je hangen me armen en benen zaten gewoon onder de krassen en kleren kaduk hahaha. Als 14 jarig meisjes tussen allemaal oudere jongens, nahh voelde me niet echt op me gemak haha :')
Weet nog dat ik de nacht voor ik moest werken vaak wakker werd en dan dacht YES kan nog even slapen. Maar toch een jaar vol gehouden :Y)

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:53

ik wilde daar ook ooit gaan werken , Maar uit mijn klas werkte daar iemand en die heeft dat heel snel uit mn hoofd gepraat :P , Nu heb ik opzich wel een leuk baantje :)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:54

na dat vind ik nog geen eens zo erg, ik sta liever tussen de planten en dingen dan in een supermarkt
of bediende ofzo. Nee geef mij maar dieren en planten , die geven rust haha

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:59

Wat voor baantje heb je toen eigenlijk wel gehad, nadat je de rozen toch had afgeschreven?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:02

RuiterL schreef:
Wat voor baantje heb je toen eigenlijk wel gehad, nadat je de rozen toch had afgeschreven?

Bedoel je mij ? Ik heb ganz lang kranten gelopen, en nu zo af en toe oppas. Maar
dat is ook niet vast meer.

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:03

Haha even tussendoor ik heb X factor opstaan, die twee meiden in die glitter jurkjes wat ook in voorstukje was. Goh wat verschrikkelijk ordinair.. Kunnen niet zingen ook bleeeeeeeeeghh :r

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:05

Juaaaaa bedoelde jou! :D Kranten lopen zag ik mezelf nou echt weer niet doen, maar oppassen is altijd wel leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:07

RuiterL schreef:
Enige verkoopmedewerkster/vallenvuller op zaterdag?! Wat doet de rest dan :\

Kassadraaien :P Om het uur ofzo heb ik een tijdje iemand erbij, maar die werken ook veel achter.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:11

RuiterL schreef:
Juaaaaa bedoelde jou! :D Kranten lopen zag ik mezelf nou echt weer niet doen, maar oppassen is altijd wel leuk

Nou dat vond ik juist wel leuk , nam vaak honden mee van mensen uit de buurt als afleiding.
Alleen in de winter is het niet fijn en met kerst, kleinigheidje vragen, is het verre van leuk..
Maar op een gegeven moment had ik er steeds minder tijd voor en hielpen me ouders vaak.

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:11

@ Emma Oh hahaha natuurlijk :o? Maar wel pittig dan ja!

@ Kirsten Lijkt mij ook moeilijk ja, ben ook niet zo een vraager

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 22:21

Heb mezelf voorgenomen om even afstand te nemen van het topic.

Wilde wel nog even vertellen dat er een nieuw manege paard is gekomen! Aniek heeft op haar gereden dus dit hieronder zijn de citaten van Aniek:

Het is een voskleurige merrie (met de kleur van Victor) Ze heeft een leuk hoofdje maar een beetje een raar lichaam.
Ze heeft nog geen naam maar vandaag werd ze Wendy genoemd. Onder het zadel is ze heel bang en staat soms gewoon stil en wilt niks meer.
En het andere moment gaat ze in ene weer vooruit. Dus Thirza heeft haar overgenomen na 10/15 min. Oomdat Aniek angstig was geworden.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:52

oh klinkt als een geschikte aankoop dus, jeetje...

Maar melis je hoeft echt niet weg te gaan hoor, we hebben echt niks tegen jou, jennifer, de stal of wie dan ook.. je moet niet bang zijn om je mening te geven.. Die horen we graag en beter iets dan niets zeggen. Dan wordt er ook niks achter de rug om gezegd of achteraf..

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:53

En dames, wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:54

M'n zusje kwam met een heel verhaal dat ze 't beestje van de slacht hebben gered, mocht dat waar zijn snap ik ook wel waarom het niet echt klinkt als een geschikt manegepaard...

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:56

uhmm poging doen tot rijden haha, als de bak ontdooid is of er tijd is om naar nautena te gaan. En anders ga ik wel met de paardjes naar het grasveld lopen, lekker grazen. Word koudddd vannachtttt!

Enn daarna weet niet en zondag ook nog niks, huiswerk nog afmaken en dan maandag weer naar school..

En jij lisettt :D!?

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:56

Ohja, @ Melanie; waar moet ik de info naar toe sturen voor de topic? Ik had het ergens gelezen maar ben het ver.geten.. :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:58

hmm dan kan wel een hoop verklaren indd. beestje gaat niet voor niks naar de slacht, als die gewoon 'braaf' was dan was het een andere zaak.. Maarja we zullen zien,..